معرفی و دانلود کتاب صوتی روباه کوچولو و سیب‌ها

عکس جلد کتاب صوتی روباه کوچولو و سیب‌ها
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روباه کوچولو و سیب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روباه کوچولو و سیب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روباه کوچولو و سیب‌ها

دل روباه کوچولوی کتاب صوتی روباه کوچولو و سیب‌ها لک زده بود برای حل کردن یک معما! یک روز این کارآگاه نارنجی متوجه می‌شود سیب‌هایی که همیشه جمع می‌کرد، ناپدید شده‌اند و چی بهتر از اینکه سرنخ‌ها را بگیرد و به دنبال دلیل گم شدن سیب‌ها بگردد؟ قصه‌ی جست‌وجوی سیب‌ها را کاترینا تروخان با قلم ساده و دلپذیرش نوشته است.

درباره‌ی کتاب صوتی روباه کوچولو و سیب‌ها

در یک دستِ روباه کوچولو کتاب معمایی بود و دست دیگرش ذره‌بین کارآگاهی. او هر روز این ذره‌بین را برق می‌انداخت تا همیشه آماده‌ی دنبال کردن سرنخ‌ها باشد. هر شب هم کتاب می‌خواند و در دلش به حال کارآگاه‌های محبوب داستان‌ها و معماهایی که پشت‌سرهم حل می‌کردند، غبطه می‌خورد. او دربه‌در به دنبال یک معمای واقعی می‌گشت تا اینکه یک روز فهمید سیب‌هایش سر جایشان نیستند. چه کسی سیب‌ها را برداشته بود؟ شاید هم اتفاق دیگری برایشان افتاده بود... کتاب صوتی روباه کوچولو و سیب‌ها (Apples for Little Fox) نوشته‌ی کاترینا تروخان (Ekaterina Trukhan) نویسنده‌ی محبوب اهل روسیه، را گوش بدهید تا در کنار او به حل معمای سیب‌های گم شده بپردازید.

روباه کوچولو عاشق سیب بود. هر روز در مسیر برگشتن به خانه سیب‌های پای درخت‌ها را جمع می‌کرد و وقتی کتاب می‌خواند، سیب‌ها را می‌خورد. یک روز صبح زود، روباه موقع برگشتن می‌بیند که هیچ سیبی در کار نیست. او فوراً دست به کار می‌شود و پرس‌وجو می‌کند تا ببیند چه بلایی بر سر سیب‌های خوشمزه‌اش آمده است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی روباه کوچولو و سیب‌ها

کتاب صوتی روباه کوچولو و سیب‌ها قصه‌ی ساده و سرگرم‌کننده‌ای است که بچه‌ها عاشقش می‌شوند. این کتاب را سمیه حیدری به فارسی ترجمه کرده و انتشارات مهرسا آن را ذیل مجموعه کتاب روباه کوچولو به انتشار رسانده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نیز با گویندگی ایوب آقاخانی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب روباه کوچولو

روباه کوچولو یک روباه نارنجی دوست داشتنی است که کتاب‌های کارآگاهی می‌خواند و یک ذره‌بین کارآگاهی قشنگ دارد. او عاشق حل کردن معماست و دلش می‌خواهد روزی یک کارآگاه بزرگ و مشهور شود. او همیشه آماده‌ی ماجراجویی‌های کوچک و بزرگ است و سرش درد می‌کند برای معماهای عجیبی که به‌سادگی حل نمی‌شوند. یک بار سیب‌هایش گم می‌شوند و یک بار ماه توی آسمان. به این ترتیب او دست به کار می‌شود تا با دنبال کردن سرنخ‌ها به جواب معماها برسد.

مجموعه کتاب کودک روباه کوچولو توسط کاترینا تروخان نوشته شده و به همت انتشارات مهرسا روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است. «روباه کوچولو و ماه گم شده» و «روباه کوچولو و سیب‌ها» دو جلد این مجموعه هستند که ترجمه‌ی آن‌ها را سمیه حیدری بر عهده داشته. لازم به ذکر است که نسخه‌ی صوتی‌ این کتاب‌ها نیز توسط همین انتشارات ارائه شده‌اند.

نکوداشت‌های کتاب روباه کوچولو و سیب‌ها

  • این کتاب تعادل دلپذیری میان قابل پیش‌بینی بودن و غافلگیری می‌سازد. روباه کوچولو خیلی ساده کنجکاوی‌اش را نسبت به اتفاقات اطرافش بیان می‌کند. نتیجه یک داستان شیرین است که بچه‌ها را به کشف جهان تشویق می‌کند. (School Library Journal)
  • این قصه‌ی قشنگ قواعد ژانر داستان معمایی را به بچه‌های کوچولو معرفی می‌کند. (The Horn Book)

کتاب صوتی روباه کوچولو و سیب‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی روباه کوچولو و سیب‌ها می‌شنویم

روباه دلش می‌خواست کارآگاه مشهوری بشود، درست مثل همان کارآگاه‌هایی که ماجراهایشان را خوانده بود.

البته روباه سیب هم خیلی دوست داشت. هر روز صبح به کتابخانه می‌رفت و توی مسیر برگشت به خانه، می‌ایستاد و سیب‌هایی را که زیر بزرگ‌ترین درخت افتاده بود، جمع می‌کرد.

روباه کل روز کتاب می‌خواند و سیب می‌خورد... و با خودش فکر می‌کرد یک روزی او هم کارآگاه می‌شود و معماها را حل می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
روباه کوچولو و سیب‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روباه کوچولو و سیب‌ها
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
راویایوب آقاخانی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روباه کوچولو و سیب‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روباه کوچولو و سیب‌ها

برای دریافت کتاب صوتی روباه کوچولو و سیب‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.