معرفی و دانلود کتاب Photoshop CC برای همه: فتوشاپ را آسان بیاموزیم

عکس جلد کتاب Photoshop CC برای همه: فتوشاپ را آسان بیاموزیم
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب Photoshop CC برای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Photoshop CC برای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب Photoshop CC برای همه: فتوشاپ را آسان بیاموزیم

کتاب Photoshop CC برای همه، منبعی آموزشی برای فراگیری روش‌های کار با نرم‌افزار محبوب و قدرتمندِ ویرایش عکسِ فتوشاپ است. جنیفر اسمیت و کریستوفر اسمیت، نویسنده‌های کتاب، با روشی ساده و خوش‌فهم، تکنیک‌های ویرایش عکس با فتوشاپ را با خواننده به‌ اشتراک گذاشته‌اند. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، به‌راحتی می‌توانید عکس‌های دیجیتالی را ویرایش و بهینه‌‌سازی کنید.

درباره‌ی کتاب Photoshop CC برای همه

کتاب Photoshop CC برای همه (adobe creative cloud all-in-one for dummies)، اثری آموزشی برای آشنایی با روش‌های کار با نرم‌افزار فتوشاپ سی سی به‌حساب می‌آید. جنیفر اسمیت (Jennifer Smith) و کریستوفر اسمیت (Christopher Smith)، نویسنده‌های کتاب، آموزش‌های این اثر را به‌گونه‌ای مطرح کرده‌اند تا کاربرهای تازه‌کار، به‌راحتی با محیط فتوشاپ آشنا شوند و از ابزارهای این نرم‌افزار برای ویرایش و بهینه‌سازیِ عکس و تصاویر گرافیکیِ دیجیتال بهره بگیرند. طیف گسترده‌ای از انواع آموزش‌های مبتدی، نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای در این اثر گنجانده شده است. علاقه‌مندان به فراگیری فتوشاپ، با مطالعه‌ی کتاب حاضر، تمامی مباحث ضروری برای تسلط بر فتوشاپ، از اصول اولیه تا تکنیک‌های پیشرفته را فرا می‌گیرند.

مطالب کتاب Photoshop CC برای همه، با معرفی فتوشاپ CC، آغاز می‌شود. فتوشاپ، نرم‌افزاری قدرتمند برای ویرایش عکس‌ها و تصاویر گرافیکیِ دیجیتال به‌حساب می‌آید. کاربران مبتدی و حرفه‌ای، با استفاده از طیف گسترده‌ای از ابزارها و افکت‌های فتوشاپ، می‌توانند تصاویر خود را ویرایش کنند و پروژه‌های هنری متنوعی را انجام دهند. با مطالعه‌ی بخش نخست کتاب، در جریان محیط کار و ابزارهای فتوشاپ قرار می‌گیرید و با روش سازمان‌دهی پنل‌ها، باز کردن تصویر، بریدن عکس در اندازه‌های مختلف و ذخیره‌سازی مجدد، آشنا می‌شوید. در ادامه، نکته‌‌هایی درباره‌ی کار با ابزار Mode را مطالعه می‌کنید. اعمال تغییرات انتخابی، استفاده از ابزار Pen در فتوشاپ، ایجاد تصاویری با درجه وضوح مناسب برای چاپ یا نمایش در وب، آموزش‌های بعدیِ این کتاب به‌حساب می‌آید.

جنیفر اسمیت و کریستوفر اسمیت، روش ایجاد تصویر قابل‌قبول و کار با ابزارهای رنگ‌آمیزی و روتوش را کاملاً‌ توضیح داده‌اند. آموزش روتوش با فتوشاپ، به‌عنوان بخش مهمی از اطلاعات این کتاب شناخته می‌شود. برطرف کردن اشکال‌ عکس‌ها، افزایش کیفیت تصاویر و اضافه کردن جلوه‌های هنری و حرفه‌ای به عکس را می‌توان از ویژگی‌هایِ روتوش در فتوشاپ نام برد. مطالب کتاب حاضر با آموزش کار با لایه‌ها، ویژگی‌های پیشرفته‌ی لایه‌ها و ذخیره‌سازی تصاویر فتوشاپ برای چاپ یا نمایش در وب، خاتمه پیدا می‌کند. تمامی این مطالب در کنار متن با تصویرهایی واضح و گویا مطرح‌ شده‌اند تا خواننده به‌راحتی در جریان آموزش‌ها قرار بگیرد.

کتاب Photoshop CC برای همه را انتشارات آتی نگر، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است. لیلا ملکان و همتا بیداریان، مترجم‌های این اثر هستند.

کتاب Photoshop CC برای همه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال منبعی مقدماتی و گام‌به‌گام برای یادگیری فتوشاپ هستید، کتاب Photoshop CC برای همه اثر درخور توجهی است.

در بخشی از کتاب Photoshop CC برای همه: فتوشاپ را آسان بیاموزیم می‌خوانیم

به تدریج که مهارت‌های خود را بهبود می‌بخشید، ممکن است بخواهید محیط کارهای دیگر پیشنهاد شده توسط Photoshop را نیز امتحان کنید. بر اساس وظایفی که قرار است انجام دهید، در محیط کار پنل‌ها و ابزارهای متفاوتی نمایش داده شده یا پنهان می شوند. برای مثال، اگر فرمان Window > Workspace را انتخاب کنید، همان طور که در شکل 1-6 می‌بینید، می‌توانید بین انواع محیط کاری انتخاب کنید که به صورت اختصاصی طراحی شده‌اند تا به شما در ویرایش سه بعدی، گرافیک‌ها، وب، موشن گرافیک‌ها، رنگ آمیزی و عکاسی کمک کنند. در بخش های بعدی همین فصل نشان می‌دهیم چگونه می‌توانید محیط کار سفارشی خود را ایجاد کنید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با مقدمات Photoshop CC
فصل دوم: نکات مربوط به Mode
فصل سوم: اعمال تغییرات انتخابی
فصل چهارم: استفاده از ابزار Pen در Photoshop
فصل پنجم: ایجاد تصاویری با درجه وضوح مناسب برای چاپ یا نمایش در وب.
فصل ششم: ایجاد تصویر قابل قبول
فصل هفتم: کار با ابزارهای رنگ‌آمیزی و روتوش
فصل هشتم: کار با لایه‌ها
فصل نهم: ویژگی‌های پیشرفته لایه‌ها
فصل دهم: ذخیره‌سازی تصاویر Photoshop برای چاپ یا نمایش در وب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب Photoshop CC برای همه: فتوشاپ را آسان بیاموزیم
نویسنده،
مترجملیلا ملکان، همتا بیداریان
ناشر چاپیانتشارات آتی نگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-622-7571-50-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش فتوشاپ
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب Photoshop CC برای همه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب Photoshop CC برای همه

برای دریافت کتاب Photoshop CC برای همه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.