معرفی و دانلود کتاب Premiere Pro CC برای همه: پریمییر را آسان بیاموزید

عکس جلد کتاب Premiere Pro CC برای همه: پریمییر را آسان بیاموزید
قیمت:
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب Premiere Pro CC برای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Premiere Pro CC برای همه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب Premiere Pro CC برای همه: پریمییر را آسان بیاموزید

کاربران کامپیوتر هموراه به دنبال منابع مطمئنی برای آموزش نرم‌افزارهای پرکاربرد هستند. کتاب Premiere Pro CC برای همه نوشته‌ی جان کاروچی با زبان ساده به آموزش یکی از نرم‌افزرهای مهم تدوین فیلم می‌پردازد.

درباره‌ی کتاب Premiere Pro CC برای همه

یکی از روش‌های پرکاربرد در جهت فراگیری نرم‌افزارهای کامپیوتری، مطالعه‌ی کتاب‌هایی است که اطلاعات دسته‌بندی شده‌ی دقیقی را ارائه می‌کنند. حال اگر این کتاب‌ها از زبان ساده‌ای برای آموزش مفاهیم تخصصی استفاده کرده باشند، مخاطب امکان بیشتری برای یادگیری خواهد داشت. کتاب Premiere Pro CC برای همه (Adobe Premiere Pro CC For Dummies) نوشته‌ی جان کاروچی (John Carucci) طی مراحل مختلفی نرم‌افزار Premiere Pro را آموزش می‌دهد.

نرم‌فزار Premiere Pro CC یکی از مهمترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای تدوین فیلم است که به کاربران این امکان را می‌دهد که تصاویر مختلف را در یک خط زمانی واحد قرار داده و در نهایت یک رشته‌تصویر به هم پیوسته ایجاد کنند. البته این نرم‌افزار قابلیت‌های متعددی دارد و برای انجام بسیاری از کارهای مربوط به مرحله‌ی پس‌تولید فیلم مناسب است. کتاب Premiere Pro CC برای همه با رویکردی عملی سعی دارد مفاهیم و کلیدواژه‌های مهم نرم‌فزار را در اختیار مخاطب قرار داده و امکانات متعدد نرم‌افزار را معرفی کند.

معرفی و دانلود کتاب Premiere Pro CC برای همه

کتاب Premiere Pro CC برای همه شامل بخش‌های مختلفی است و مطالب آموزشی این کتاب به شکلی دسته‌بندی شده است که تمامی مراحل تدوین یک فیلم طی سرفصل‌های کوتاه و خلاصه‌شده در دسترس مخاطب باشد. کاربران در نرم‌افزار Premiere Pro CC علاوه بر کار روی تصاویر، می‌توانند فایل‌های صوتی را نیز اضافه کرده و از امکانات نرم‌افزار برای میکس و صداگذاری نیز استفاده کنند. در این نرم‌افزار تایم‌لاین‌های جداگانه‌ای برای تصویر و صدا وجود دارد که کاربر می‌تواند قطعات تصویری را در لاین تصویر قرار داده و فایل صدای مورد نظرش را نیز در لاین صدا با تصویر هماهنگ کند.

نرم‌افزارهای تدوین فیلم انواع مختلفی دارند و هر کدام امکانات خاصی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند که این امکانات بسته به ظرفیت‌هایی که برنامه‌نویس برای نرم‌افزار در نظر گرفته، متغیر است. نرم‌افزار Premiere Pro CC یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارهای میکس و مونتاژ فیلم است که امکانات بی‌شماری را در اختیار تدوین‌گران و هنرمندان قرار می‌دهد. جان کاروچی در کتاب Premiere Pro CC برای همه به تشریح و بررسی قابلیت‌های متعددی از نرم‌فزار Premiere Pro CC می‌پردازد و بیش از هر چیز تلاش می‌کند با توضیح دقیق مطالب، مخاطب را با آموزش گام‌به‌گام نرم‌افزار مواجه سازد.

یکی از ویژگی‌های کتاب Premiere Pro CC برای همه این است که مطالب آموزشی به شیو‌ه‌ی کاربردی و به زبانی ساده تدریس می‌شوند. البته ساده‌سازی مفاهیم آموزشی در این کتاب به معنای این نیست که مخاطب از آموزش تخصصی نرم‌افزار دور می‌شود، بلکه جان کروچی منطبق با خواسته‌ی کاربران کامپیوتر در دنیای کنونی خلاصه‌سازی و انتقال مفاهیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای نگارش انتخاب کرده است. باید در نظر داشت که کاربران اینترنت در جهان روبه‌رشد کنونی و عصر پیشرفت فناوری، همواره به دنبال راهنما یا معلمی هستند که به بهترین شکل ممکن استفاده از یک نرم‌افزار را به آن‌ها آموزش دهد.

کتاب Premiere Pro CC برای همه نوشته‌ی جان کاروچی با ترجمه‌ی لیلا ملکان و زهر بهرامیان توسط انتشارات آتی نگر منتشر شده است.

Premiere Pro CC برای همه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقمندان به هنر تدوین فیلم و دانشجویان رشته‌های گرافیک و انیمیشن مناسب است.

در بخشی از کتاب Premiere Pro CC برای همه: پریمییر را آسان بیاموزید می‌خوانیم

نمای Freeform درست مانند نماى Icon به شما امکان مى‌دهد footage را سازمان‌دهى کنید، اما جذابیت این نما بیشتر است. اگر از لحاظ بصرى بهتر عمل می‌کنید، این نما براى شما عالى است؛ زیرا نمونه تصویرها به شما کمک مى‌کنند به سادگى دارایى مورد نیاز خود را بیابید. مى‌توانید پیش‌نمایش نمونه تصاویر را مشاهده کرده، نقاط In و Out را تنظیم کرده و ترتیب کلیپ‌ها را مستقیما در خود پنل Project تغییر دهید. این نما به شما امکان مى‌دهد کلیپ‌ها را کشیده و جابه‌جا کنید. ترتیب آن‌ها را تغییر داده یا به شیوه‌اى متفاوت از نماهاى Icon یا List، آن‌ها را گروه‌بندى کنید. درست است این نما انعطاف‌پذیرى بیشترى دارد، اما فضاى بیشترى را اشغال مى‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش 1: آشنایی با دنیای Premiere Pro
فصل 1: نگاهى به چشم انداز Premiere Pro
فصل 2: آشنایى با فضاى کار Premiere Pro
فصل 3: تنظیم Premiere Pro برحسب نیازهاى خود
بخش 2: گردآوری مطالب
فصل 4: مرتب‌سازى عناصر براى تولید ویدیو
فصل 5: آماده‌سازى پروژه‌هاى فیلم
فصل 6: واردکردن رسانه در پروژه
بخش 3: ویرایش شاهکارهای هنری
فصل 7: آماده‌سازى ویدیو براى ویرایش
فصل 8: ویرایش در Timeline
فصل 9: استفاده از ترانزیشن بین کلیپ‌ها
فصل 10: تکمیل ویدیوى ویرایش‌شده
فصل 11: ساخت ترکیب ویدیو
فصل 12: انتخاب Cool Effects براى فیلم
فصل 13: کار با صدا
فصل 14: کار با عنوان‌ها و گرافیک‌ها
بخش 4: تکمیل نهایی پروژه
فصل 15: تکمیل نهایى پروژه
فصل 16: تکمیل فیلم
فصل 17: استفاده از Spanning و Globe در فیلم
بخش 5: ده‌تایی‌های
فصل 18: ده ایده در مورد ساخت فیلم‌هاى جذاب
فصل 19: ده پلاگین اصلى در Premiere Pro
فصل 20: ده نکته براى ساده‌تر کردن ویرایش ویدیو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب Premiere Pro CC برای همه: پریمییر را آسان بیاموزید
نویسنده
مترجملیلا ملکان، زهرا بهرامیان
ناشر چاپی رخداد معاصر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات443
زبانفارسی
شابک978-622-96825-6-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب Premiere Pro CC برای همه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب Premiere Pro CC برای همه

برای دریافت کتاب Premiere Pro CC برای همه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.