معرفی و دانلود کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی: خلق ارزش برای مشتریان، شرکت‌ها و جامعه

برای دانلود قانونی کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی: خلق ارزش برای مشتریان، شرکت‌ها و جامعه

کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی، منبعی برای آشنایی خواننده‌های علاقه‌مند به بازاریابی با سازوکار 4A است. این مفهوم در کتاب با مثال‌های مختلفی از برندهای برتر و محصولات تراز اول برای خواننده توضیح داده شده است. جاگدیش ان شث و راجندرا اس سیسودیا، نویسنده‌های کتاب، خواننده را با مزایا و روش استفاده از چارچوب 4A در کسب‌و‌کارهای مختلف آشنا می‌‌کنند.

درباره‌ی کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی

کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی (The 4 A's of Marketing)، نوشته‌ی جاگدیش ان شث (Jagdish Sheth) و راجندرا اس سیسودیا (Rajendra Sisodia)، منبعی برای آشنایی فعالان حوزه‌ی کسب‌‌وکار با روش‌های تجزیه‌و‌تحلیل بازار به کمک ابزارهای کاربردی 4A است. نویسنده‌های این اثر، چگونگی فکر کردن درباره‌ی فرصت‌های بازار و بهره‌برداری از مزایای 4A را به خواننده آموزش می‌دهند. مطالب کتاب 4A آمیخته نوین بازایابی با تعریفی از موفقیت در بازاریابی آغاز می‌شود. به گفته‌ی نویسنده‌های این اثر، بیشتر متخصصان بازاریابی برای سازمان‌دهی به فعالیت‌های مجموعه‌ی تجاری خود به رویکرد جدیدی نیاز دارند.

معرفی و دانلود کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی

این رویکرد در کتاب با عنوان 4A مطرح شده است. قابلیت پذیرش، آمادگی پرداخت، قابلیت دسترسی و آگاهی، قسمت‌های اصلی سازوکار 4A را در بازاریابی تشکیل می‌دهند. به کمک این شیو‌‌ه‌ی جدید، شرکت‌های تجاری، شناخت کامل و دقیقی از نیازهای مشتریان پیدا می‌کنند. این شناخت در ایجاد ارزش بین مشتریان و فروش کالا یا خدمات به شرکت‌ها کمک می‌کند. مطالعه‌ی کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی، خواننده را با اهمیتِ تمرکز بیش‌ازحد بر محصول و همچنین فرایند آشنا می‌کند. هدف نویسنده‌های کتاب، انتقال تفکرِ نگرش به دنیا از دیدگاه مشتریان است. این دیدگاه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای موفقیت در بازارِ بیش‌از‌حد رقابتی امروز به حساب می‌آید.

نویسنده‌های این اثر در فصل نخستِ کتاب به بررسیِ ناکارآمدیِ رویکردهای سنتی بازاریابی پرداخته‌اند. سپس تعریف جامعی از مفهوم چارچوب 4A در اختیار خواننده قرار می‌‌دهند. توضیحِ نقش‌های چهارگانه‌ی مشتریان و ارتباط این نقش‌ها بر اساس رویکرد 4A، در ادامه‌ی کتاب مطرح شده است. نویسنده‌ها در این کتاب درباره‌ی روش‌های مختلف استفاده‌ی مدیران از سازوکار 4K جهت خلقِ ارزش برای مشتریان پرداخته‌اند. در هر فصل از این کتاب، موضوع‌های مرتبطی با شرح کامل، ابعاد شکل‌‌دهنده و اندازه‌گیری هر یک از محرک‌های ارزشِ مشتری بررسی شده است. مطالب این کتاب به گونه‌ای بیان شده تا پس از آشنایی، با استفاده از چارچوب 4A در فعالیت‌های روزانه‌ی بازاریابی، عیب‌های موجود در بازاریابی و ارزیابی شرکت‌های بالقوه را تشخیص دهید. نویسنده‌های این کتاب، دو پیوست برای آشنایی خواننده با دستورالعمل‌های ممیزی و تجزیه و تحلیل مبتنی بر 4K نظر گرفته‌اند.

انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی، کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی را چاپ و روانه‌ی بازار کرده است. عباس اسدی و سید علیرضا سید صالحی مترجم‌های کتاب حاضر به حساب می‌آیند.

نکوداشت‌های کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی

  • این کتاب هم برای مدیران تازه‌کار و هم مدیران باتجربه، فوق‌العاده است. شث و سیسودیا با ترکیب تحلیل‌های عمیق و برنامه‌های عملی کاربردی، به ما می‌آموزند که چگونه بهتر در مورد فرصت‌های بازار فکر کرده و از چارچوب 4A به نفع خود استفاده کنیم. با مطالعه‌ی استدلا‌ل‌ها و مثال‌های دقیق کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی، در اقتصاد دانش‌بنیان و فراتر از آن موفق خواهید شد. عالی! (ریچارد پی. باگوزی)
  • به عنوان یک فرد باسابقه در استفاده از جعبه ابزار فروشنده-محور 4A بازاریابی، از به کارگیری این سازوکار استقبال می‌کنم. شث و سیسودیا برای توسعه‌ی هوشمندانه، کاربرد و تصویرسازی تفکر 4A شایسته تقدیر هستند. (فیلیپ کاتلر)

کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی دانشجویان گرایش‌های مختلف رشته‌‌ی مدیریت، مخاطب اصلی کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی، به حساب می‌آیند. مطالعه‌ی این کتاب برای صاحب‌نظرانِ کسب‌و‌کار و پژوهشگران حرفه‌ای بنگاه‌های اقتصادی نیز خالی از لطف نخواهند بود.

در بخشی از کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی: خلق ارزش برای مشتریان، شرکت‌ها و جامعه می‌خوانیم

بازاریابی معمولاً جایی در نشست‌های مدیریت ارشد، حتی در سطح هیئت مدیره داشته است. در بسیاری از شرکت‌های تازه‌تأسیس، بازاریابی همچنان بسیار ارزشمند است. با بلوغ یافتن صنایع، رویکرد سنتی بازاریابی تأثیر کمتری یافته و بنابراین بی‌ارزش می‌شود. واحدهای بازاریابی به جای رویکرد فعالانه و استراتژیک، منفعل و تاکتیکی شده‌اند. این واحد‌ها نتوانستند در درک یا اجرای ابتکاراتی که تأثیر بسزایی بر مشتریان دارد پیش‌قدم شوند. مثلاً منشأ جنبش رضایت مشتری در حوزه‌ی عملیاتی است تا بازاریابی، به همین ترتیب، جنبش کیفیت جامع و 6 سیگما ارتباط کمی با بازاریابی داشته‌اند. حتی تأکیدات اخیر بر ارزش ویژه برند ناشی از بازاریابی نبوده است، بلکه بخشی از تفکر درباره‌ی دارایی‌های غیرملموس بوده و از حوزه‌ی مالی ناشی شده است.

فهرست مطالب کتاب

نظرات بزرگان بازاریابی
مقدمه
فصل اول: آمیخته نوین بازاریابی
فصل دوم: مانند مشتری فکر کنید
فصل سوم: مدیریت قابل پذیرش
فصل چهارم: مدیریت آمادگی پرداخت
فصل پنجم: مدیریت قابل دسترسی
فصل ششم: مدیریت آگاهی
فصل هفتم: کاربرد تحلیل 4A
پیوست‌ها و منابع‌

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی: خلق ارزش برای مشتریان، شرکت‌ها و جامعه
نویسنده،
مترجمعباس اسدی، سید علیرضا سیدصالحی
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات311
زبانفارسی
شابک978-964-4685-89-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی

برای دریافت کتاب 4A آمیخته نوین بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.