معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع
قیمت:
۱۸۰۰۰ ۹,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع

خلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع اثری از تاد دوت، مربی، سخنران و نویسنده‌ی نام‌آشنای امریکایی در حوزه‌های توسعه‌ی فردی، رهبری و موفقیت است. دوت در این کتاب کاربردی راهکارهایی مؤثر جهت شناسایی و غلبه بر موانع آزادانه صحبت کردن در میان جمعی از افراد را ارائه نموده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع

صحبت کردن در جمع و در مقابل گروهی از افراد نباید تجربه‌ای اضطراب‌آور برای شما باشد اما اگر چنین ترسی را تجربه کرده‌اید، خلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع (Overcoming Your Fear of Public Speaking) اثر تاد دوت (Todd Dewett) برای شماست. دوت در این کتاب ضمن اشاره به جایگاه مهم مهارت ارائه‌های اثرگذار در زندگی فردی و حرفه‌ای افراد، از قابلیت‌هایی سخن می‌گوید که یک سخنران موفق باید بتواند در خود پرورش دهد تا به‌خوبی از عهده‌ی انتقال مطالب به دیگران برآید.

جای خوشبختی است که مهارت صحبت در مقابل جمع آموختنی و ساده است. تاد دوت در خلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع ترفندهایی عملی و آزموده‌شده را با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارد که به آنان کمک می‌کند با یافتن یا ساختن فرصت‌های متعدد برای صحبت کردن، مهارت‌های خود را در سخنرانی را تقویت کنند، از نظر ذهنی خود را قبل از هر نوع ارائه‌ای آماده نمایند، اعتماد به نفس را در خود پرورش دهند و برای همیشه ترس از صحبت در جمع را در خود از بین ببرند.

با به‌کارگیری اصول و فنون معرفی‌ شده در خلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع به این توانایی دست پیدا خواهید کرد تا در میان هر جمعی، چه متشکل از ده نفر باشد و چه صدها نفر و چه مخاطبان شما افرادی عادی باشند و چه شخصیت‌های قدرتمند و پرنفوذ، به‌راحتی سخن بگویید. در انتهای شنیدن مطالب این کتاب صوتی قادر خواهید بود تا بر ترس خود غلبه کنید، ماهیت یک سخنرانی خوب را بشناسید، فرصت‌های گوناگونی برای تمرین صحبت کردن بیابید، ریزه‌کاری‌ها و ترفندهای منحصربه‌فرد و اختصاصی خود را برای سخنرانی پیدا کنید، خودتان را از نظر ذهنی برای این کار آماده کنید و اشتباهات احتمالی خود را به حداقل برسانید.

علاوه بر آن تاد دوت به شما می‌آموزد چگونه در برابر افراد مختلف با پیشینه‌های گوناگون اعتماد به نفس خودتان را حفظ کنید و در سراسر زمان سخنرانی، مثبت و آرام بمانید تا بتوانید به‌خوبی مباحث مختلف را به یکدیگر ارتباط دهید، چگونه مباحث را پیش از ارائه طبقه‌بندی کرده و بارها ارائه‌ی آن را با روش‌های مختلفی مانند حرف زدن در مقابل آینه یا ضبط‌کردن صدای‌تان تمرین کنید، چه‌طور از زبان بدن خود استفاده کنید و دیگر شیوه‌های درگیر کردن مخاطب با سخنرانی را به کار بگیرید و تا آنان را با موضوع سخنرانی درگیر کنید و از مشارکت آن‌ها بهره ببرید و در پایان، چگونه متقاعدکننده‌تر باشید تا بتوانید عقاید و نظرات خود را به بهترین وجه به دیگران انتقال دهید.

خلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع را به کوشش نشر صوتی شادن پژواک و با خوانش محسن زرآبادی پور می‌شنوید.

خلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع برای چه کسانی مناسب است؟

اگر هنگام صحبت کردن در جمعی از افراد مضطرب می‌شوید و قصد دارید بر این ترس و اضطراب خود غلبه نمایید و بیاموزید که چگونه اثرگذارتر و متقاعدکننده‌تر با دیگران سخن بگویید، شنیدن خلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع می‌شنویم

خبرهای بد و خبرهای خوبی دارم. خبرهای بد اینه که اگه شما بخواهید بر ترس‌تون از صحبت کردن در جمع غلبه کنید، باید خیلی صحبت کنید. خبر خوب اینه که هرچی بیشتر صحبت کنید، بیشتر یاد می‌گیرید که خودتون رو آروم کنید و در زمان صحبت کردن بیشتر حس راحتی می‌کنید. ازتون می‌خوام به‌صورت مؤثر به‌دنبال فرصت‌هایی برای صحبت کردن بگردید. شما حتی می‌تونید فرصت‌ها رو ایجاد کنید. خیلی‌هاشون برای شما در محیط کار و بیرون کار قابل دسترسه. می‌تونم به چندتا از چیزهایی که شما ممکنه در نظر بگیرید اشاره کنم. بیایید راجع‌به کارهایی که قراره انجام بدهید رک حرف بزنیم.

شما دارید اطلاعات جمع می‌کنید؛ اطلاعاتی درباره‌ی خودتون، اطلاعاتی درباره‌ی هر کدوم از متغییرهای انتقال سخنرانی‌تون که در قبل اشاره کردیم. استفاده از دست‌ها برای توضیح چیزی که گفته می‌شه، حرکت سر، استفاده از تماس چشمی، توضیح چهره، بلندی صدا و تغییر در بلندی صدا، سرعت صدا و استفاده از مکث‌ها. شما می‌خواهید اطلاعات رو به روش‌های متفاوتی جمع‌آوری کنید. خودانعکاسی که تحلیل خودتون از چگونگی انجام کار هست، عکس‌العمل بیننده‌ها؛ برای مثال اون‌ها خوابند یا لبه‌ی صندلی‌شون نشستند، بازخورد از شنونده‌ها. در این‌جا بهتون پیشنهاد می‌کنم که به‌سادگی با چند مکالمه‌ی شخصی شروع کنید. و اما در آخر، از صحبت کردن‌تون فیلم بگیرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
قسمت اول
3 دقیقه
قسمت دوم
3 دقیقه
قسمت سوم
4 دقیقه
قسمت چهارم
3 دقیقه
قسمت پنجم
4 دقیقه
قسمت ششم
4 دقیقه
قسمت هفتم
3 دقیقه
قسمت هشتم
3 دقیقه
قسمت نهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
۱۸۰۰۰ ۹,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.