معرفی و دانلود کتاب گرگ زاده 2: نفرین خاموش

عکس جلد کتاب گرگ زاده 2: نفرین خاموش
قیمت:
۵۵۰۰۰ ۲۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گرگ زاده 2: نفرین خاموش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گرگ زاده 2: نفرین خاموش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گرگ زاده 2: نفرین خاموش

کتاب گرگ زاده 2: نفرین خاموش جلد دوم از مجموعه‌ای است که توسط الناز دادخواه نوشته شده. نویسنده در این کتاب با ساختن سرزمینی فانتزی و تخیلی، داستان زندگی گرگینه‌ی 18 ساله‌ای را روایت می‌کند که رازهایی را از زندگی خانوادگی‌اش فهمیده و حالا باید نفرینی را که دچار آن شده و در حال فعال شدن است، باطل کند.

درباره‌ی کتاب گرگ‌زاده 2: نفرین خاموش

کتاب گرگ‌زاده 2: نفرین خاموش اثر الناز دادخواه، رمانی فانتزی و تخیلی برای نوجوان است. نویسنده در این رمان که قسمت دوم از مجموعه داستان گرگ‌زاده است، دنیایی خیالی را آفریده که در آن، گله‌هایی از گرگینه‌ها به‌صورت پراکنده در آن زندگی می‌کنند. گرگینه‌ها در این دنیا با انسان‌ها هم‌زیستی دارند، اما نباید به هیچ‌وجه به آن‌ها نزدیک شوند.

گرگ‌زاده داستان زندگی گرگینه‌ای 18 ساله به نام مایک را روایت می‌کند که از پدر و مادری گرگینه متولد شده و از این جهت، خونی اصیل دارد. او مادرش را در هنگام تولد از دست داده و پدرش هیچ چیز از گذشته و خاطرات پیشین، برای مایک تعریف نمی‌کند؛ به شکلی که زندگی گذشته‌، برای او به رازی تبدیل شده است.

معرفی و دانلود کتاب گرگ زاده 2: نفرین خاموش

در جلد اول داستان گرگ‌زاده، مایک که تازه مراحل تبدیل را پشت سر می‌گذارد و در حال ورود به دنیای گرگینه‌هاست، انگیزه‌ی بیشتری هم برای فهمیدن رازهای زندگی‌اش پیدا می‌کند. در همین حال، او دوستی از دوستان پدر و مادرش را می‌بیند و اتفاقات طوری پشت سر هم قرار می‌گیرند که مایک بخش مهمی از پیشینه‌ی خانوادگی و رازهای زندگی‌اش را می‌فهمد.

از همین طریق، مایک با مسئله‌ی نفرین خاموش مواجه می‌شود. طلسمی که در وجود او قرار دارد و با یک بوسه‌ی عاشقانه فعال خواهد شد. هیچ‌کس دقیقاً نمی‌داند عوارض فعال شدن این نفرین چه خواهد بود، اما آنچه که واضح است، این است که این طلسم نه‌تنها مایک را با مشکلات جدی مواجه می‌کند، بلکه هرکسی که مایک او را دوست داشته باشد را نیز آزار خواهد داد. نفرین خاموش، پیش از آنکه فعال شود، آسیب‌های بسیاری به اطرافیان مایک رسانده است. مایک در کتاب گرگ‌زاده 2: نفرین خاموش باید به دنبال جادوگری برود که این طلسم را آفریده و او را مجبور کند که نفرین را باطل کند.

داستان نفرین خاموش با زبانی ساده و نزدیک به محاوره نوشته شده و توصیف‌های نویسنده از احساسات و روحیات شخصیت‌ها برای مخاطب نوجوان بسیار واقعی و جذاب است.

کتاب گرگ‌زاده 2: نفرین خاموش نوشته‌ی الناز دادخواه توسط نشر موج به انتشار رسیده است.

کتاب گرگ‌زاده 2: نفرین خاموش برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای نوجوانانی که به داستان‌های تخیلی و فانتزی علاقه دارند، مناسب است.

در بخشی از کتاب گرگ زاده 2: نفرین خاموش می‌خوانیم

برگشتن‌مون به خونه متفاوت‌تر از وقتی بود که سر قرار می‌رفتیم. همه غرق سکوتی دلهره‌آور بودن. نمی‌دونستن باید حرف‌هایی که شنیده بودن رو باور کنن یا این‌که همش یه شوخی مسخره بوده. فکر من اما بیشتر از همه درگیر شده بود. فاجعه‌ بزرگ‌تر از چیزی بود که انتظار داشتم. دیگه فقط شامل جون من یا لوسی نمی‌شد بلکه هزاران گرگینه در سراسر دنیا رو دربر می‌گرفت. مرگ من می‌تونست یکی از بزرگ‌ترین انقراض‌های تاریخ رو رقم بزنه و انگار من داشتم با سرعتی باور نکردنی به‌سمت مرگ می‌رفتم.

متوجه نگاه نگران درک روی خودم شدم. نمی‌تونستم دلداریش بدم، در حال حاضر حتی خودمم نمی‌دونستم می‌تونم جون این همه آد‌مو نجات بدم یا نه؟

با سرعتی دو برابر حد معمول به‌سمت خونه حرکت می‌کردیم. باید هرچه سریع‌تر خود‌مو به آرورا می‌رسوندم. آرورا به‌محض دیدن من جلو اومد و گفت: «کاری که خواستی انجام دادم. یه منبع پیدا کردم. یه کتابخونه‌ی سری و خیلی بزرگ. یادم بود که مامان و بابا قبلاً در موردش حرف زده بودن. یه لابراتوار زیرزمینی برای آزمایش و ‌تحقیق روی ماورا. کت با معجونی که اونا بهش دادن تونست دوباره خون‌آشام بشه. باهاشون‌ تماس گرفتم، اونا تمایل دارن تو رو ببینن. شاید بتونیم اطلاعاتی در مورد جادوگرا پیدا کنیم یا حتی دارویی برای رفع این نفرین.»

با این‌که دلم می‌خواست برای این خبر خوش در آغوش بگیرمش ولی سعی کردم حتی نوک انگشتم هم با پوستش تماس پیدا نکنه. نمی‌خواستم تجربه‌ی بد و دردناکی رو به‌خاطر شوم‌بودن من احساس کنه. به تکون‌دادن سرم اکتفا کردم و گفتم: «می‌رم وسایل‌مو بردارم. می‌ریم به شهر. دیگه خونه نشستن بسه. اگه قراره بمیرم نمی‌خوام کنج خونه و درحالی‌که توی ناامیدی دست و پا می‌زنم، بمیرم. می‌خوام بجنگم، یا زنده می‌مونم یا اون جادوگر لعنتی رو هم با خودم از بین می‌برم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گرگ زاده 2: نفرین خاموش
نویسنده
ناشر چاپینشر موج
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات240
زبانفارسی
شابک978-622-682-6129
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۵۵۰۰۰ ۲۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گرگ زاده 2: نفرین خاموش

Soraya alb
۱۴۰۳/۵/۱۲
داستان جذاب با اتفاقات فراوان وسوپرایز کننده که از ذهن خلاق نویسنده حکایت میکرد
من پسندیدم
Sanaz Pour Mohammad
۱۴۰۳/۵/۲۰
کتاب‌های دیگر خانم دادخواه هم بسیار زیباست
Haniyeh Siavash
۱۴۰۳/۵/۱۷
آخرش قابل پیش بینی نبود وخوب تموم شد
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب گرگ زاده 2: نفرین خاموش

برای دریافت کتاب گرگ زاده 2: نفرین خاموش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.