معرفی و دانلود کتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار

عکس جلد کتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار

کتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار اثر سمانه فلاح، یک راهنمای کاربردی برای مدیران، کارمندان و کارآفرینانی‌ست که می‌خواهند فضای شاد و پربازده و درعین‌حال بانظم و انضباطی برای محیط کاری خود طراحی کنند. نویسنده‌ی این خودیار آموزشی، خوانندگان را با انواع و اقسام چالش‌های مشکل‌زا در محیط کار آشنا می‌کند و راه‌های برون‌رفت و اصلاح هر یک از این معضلات را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌‌ی کتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار

ممکن است شما نیز در دسته‌ی صد‌ها مدیری باشید که همچنان با مشکلات بی‌نظمی و آشوب در محیط کاری خود دست‌وپنجه نرم می‌کند؛ یا به عنوان یک کارمند همچنان از سوء برداشت‌ و سوءتفاهم‌هایی که هرروز در ارتباط با همکاران تجربه می‌کنید کلافه شده باشید. برای حل مشکلات ارتباطی در محیط کاری خوب است به کتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار سری بزنیم. سمانه فلاح نویسنده‌ی این اثر کاربردی سعی می‌کند به سوالات پرتکرار مدیران و کارمندان درباره‌ی شیوه‌های بهبود روابط حرفه‌ای پاسخ دهد.

کتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار در هفت بخش کلی نوشته شده و هر فصل آن به یکی از چالش‌های معمول در محیط کاری اشاره دارد. منظور از محیط کاری در این کتاب می‌تواند هم دفاتر اداری و شرکت‌ها و موسسات باشد و هم فضای کار فنی مثل کارگاه و کارخانه‌ها را در بر بگیرد. از آن‌جایی که قواعد و باید و نباید‌های بیان‌شده در این کتاب براساس یافته‌های علوم رفتاری نوشته شده‌اند، درنتیجه می‌توان از آن‌ها در بخش‌های مختلفی از روابط حرفه‌ای، ازجمله آداب معاشرت با همکاران، ارتباط بهتر با مدیر و صاحب‌کار، اصول برخورد با کارمندان زیردست و دستیاران، و حتی گفت‌وگوی اثربخش با مشتریان نیز استفاده برد.

معرفی و دانلود کتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار

کتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار، در حقیقت، تلفیقی از مباحث روان‌شناسی، شخصیت‌شناسی وعلوم اجتماعی است که به حرفه‌‌ای‌تر و پربازده شدن محیط کاری کمک می‌کنند. خوانندگان با مطالعه‌ی بخش‌های مختلف این کتاب می‌توانند تسلط بهتری بر رفتار و عملکرد خود در محیط کاری داشته باشند، از هیجانات و رفتار‌های غیرحرفه‌ای در روابط کاری دوری کنند، گره‌ها و مشکلات فرایند کار را بهتر مدیریت کنند، و درنهایت نتایج شگفت‌انگیز آن را بر راندمان کاری خود و همکارانشان شاهد باشند.

در طول سرفصل‌های متنوع کتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار، شما می‌آموزید که به عنوان یک مدیر چگونه محیط کار را از تبعیض و استبداد پاک‌سازی کنید، تعصبات فکری را کنار بگذارید و رفتاری معتدل و همراه با احترام با کارکنان خود داشته باشید. همین‌طور به عنوان یک کارمند یاد می‌گیرید که با حرفه‌ای‌گری در اصول رفتاری، تاثیر مثبتی از خود در محیط کار به‌جای بگذارید. همچنین فصل پایانی کتاب با عنوان پرتکرار‌ترین سوالات کارمندان، کلید نهایی برای موفقیت کاری را در دستان شما قرار می‌دهد. این کتاب خواندنی پراستفاده با تلاش‌های انتشارات طاهریان تهیه شده است.

کتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار برای چه کسانی مناسب است؟

مدیران و صاحبین کسب‌وکار، کارمندان و همچنین علاقه‌مندان به مبحث مدیریت کسب‌وکار و ارتباطات بین‌فردی از خواندن این کتاب استفاده می‌برند.

در بخشی از کتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار می‌خوانیم

پس از تبعیض عامل دیگری که باعث ایجاد تنش و تنفر در محیط‌های شغلی بالاخص فرسودگی کارمندان می‌شود مسئله‌ی تحقیر کارمندان است. به‌خصوص تحقیر و تمسخر افراد در جمع. استراتژی مدیریتی بعضی مدیران چنین است که با تحقیر و تمسخر کارمندان در حضور بقیه، جدیت و انگیزه‌ی کاری آن‌ها بالا می‌رود. به‌نظر شما اگر کسی در حضور دیگران خجالت‌زده و کوچک شود، انگیزه‌ی او برای فعالیت هرچه بهتر افزایش می‌یابد؟ یعنی میزان افزایش انگیزه با خردکردن شخصیت شخص رابطه همسو دارد؟ هرگز چنین نیست.

اگر شما همان کارمندی هستید که با این مشکل روبرو شده است، سعی کنید هنگام حضور در جمع و تحقیر شدنتان توسط مدیر فقط به اطراف نگاه کنید و لبخند بزنید. اصلاً ناراحتی و تشویش درونی خود را نشان ندهید. لازم است بدانید تمام کارمندان حس درونی شما را در آن لحظه عمیقاً درک می‌کنند و توقع دارند عصبانیت و آب‌شدن وجودتان را ببینند. در عوض، شما آن‌ها را غافلگیر کنید. لبخند بزنید و با تعجب؛ تاکید می‌کنم با تعجب و کمی بی اعتنایی (نه با حالت تمسخر) به اطرافیان نگاه کنید. طوری که انگار هیچ یک از حرف‌ها را باور ندارید و از کم‌لطفی مدیرتان متعجب شده‌اید. با این حالت احساس شکی را در دل اطرافیان ایجاد می‌کنید که آن‌ها هم با شما هم عقیده می‌شوند. پس از این‌که این اتفاق چندباری تکرار شود، خودبه‌خود به نادیده و ناشنیده گرفتن اطرافیان عادت می‌کنید. این عادت مثبت یکی از بزرگترین تمرینات توسعه‌ی شخصی است که دستاوردهای بزرگی برای فرد به همراه دارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: زودباوری کمترین تلاش برای حقیقت پنداشتن دروغ
فصل 2: تبعیض ظالمانه‌ترین شکل استبداد در محیط کسب‌وکار
فصل 3: تحقیر نوعی حسادت به برتر بودن طرف مقابل
فصل 4: سوءاستفاده یا آسیب به وجدان خود!
فصل 5: تردید دلیل اصلی استرس است؛ نه ترس
فصل 6: نفرت حاصل از تعصبات مذهبی و غیرمذهبی نشانه‌ی عدم رشد
فصل 7: مهم‌ترین سوالات ذهنی کارمندان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-622-284-325-0
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت کسب و کار
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار

برای دریافت کتاب گاف‌های مدیریتی و کارمندی در محیط کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.