معرفی و دانلود کتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری

عکس جلد کتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری

کتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری، منبعی کامل برای فراگیریِ مراحل نصب‌ و‌ راه‌اندازی، عیب‌یابی و بررسی تخصصی قسمت‌های پکیج شوفاژ دیواری است. با مطالعه‌ی کتاب حاضر با محاسبه‌های لازم برای نصب و راه‌اندازی پکیج‌‌های شوفاژ دیواری آشنا می‌شوید و در جریان عملکرد قطعه‌‌های مختلف شوفاژ دیواری قرار می‌گیرید.

درباره‌ی کتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری

کتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری، اطلاعات مفیدی را برای آشنایی با انواع پکیج‌های شوفاژ دیواری، راه‌اندازی و عیب‌‌یابی قسمت‌های مختلف این دستگاه‌ها در اختیار خواننده قرار می‌دهد. پس از مطالعه‌ی این اثر، با اجزای تشکیل دهنده‌ی پکیج شوفاژ دیواری آشنا می‌شوید و مراحل تعویض قطعه‌های مختلف این دستگاه‌ها را فرا می‌گیرید. نویسنده‌های این اثر، در ابتدای کتاب به معرفی پکیچ شوفاژ دیواری پرداخته‌اند. بر اساس این اطلاعات، قبل از نصب پکیج شوفاژ دیواری باید حتماً قسمت‌های مختلف این دستگاه‌ها را بررسی کرده و همینطور ضروری است که مسیر دودکش را برای کسب اطمینان از بسته‌نبودن کامل یا نسبی آن کنترل کنید. نصب کلاهک ضد باد و کنترل دهانه‌ی خروجی و کنترل ارتباط صحیح دهانه‌ی دیواری به دودکش ساختمانی، از دیگر بررسی‌هایی است که حتماً باید قبل از نصب پکیج، انجام دهید. نویسنده‌های کتاب در ادامه، خواننده را با لیبِل‌های روی دستگاه آشنا می‌‌کنند. سپس به مروری بر انواع پکیج پرداخته می‌شود و اجزای پکیج دیواریِ بدون فن و فن‌دار در ادامه‌ی کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نصب پکیج، مهم‌ترین بخش آموزش این کتاب به حساب می‌آید. نویسنده‌های این اثر توضیحات کاملی را برای وضعیت‌های مختلف نصب دستگاه‌های فن‌دار در اختیار خواننده قرار داده‌اند. در کنار نصب پکیج، برقراری اتصال‌های الکتریکی، راه‌اندازی، تنظیم و نصب روکش نیز در این کتاب آموزش داده شده است. نویسنده‌های این کتاب بخشی را به تشریح کامل اجزای تشکیل‌دهنده پکیج اختصاص داده‌اند. با مطالعه‌‌ی این بخش با قسمت‌های تشکیل‌دهنده پکیج آشنا خواهید شد. در این قسمت شیر پرکن، مبدل، پمپ سیرکولاتور، سنسور، ترموستات حد، شیر اطمینان و کلید کنترل حداقل فشار آب با توضیحات کامل به خواننده معرفی شده است. سیستم بای‌پاس، منبع انبساط، محفظه احتراق، ترموستات ایمنی دودکش، کلاهک تعدیل، فن، کلید کنترل فشار دود، مشعل، الکترودهای جرقه‌زن، میله یونیزاسیون و شیرهای کنترل و تنظیم گاز از دیگر قسمت‌هایی هستند که نویسنده‌های کتاب در این اثر به توضیح آن پرداخته‌اند. با مطالعه‌ی کتاب حاضر با عملکرد برُد الکترونیکی و برد دیسپلیِ پکیج شوفاژ دیواری آشنا خواهید شد.

کتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری، در کنار اینکه منبعی برای فراگیری روش‌ نصب این دستگاه‌ها به‌ حساب می‌آید، اثری است که خواننده را با فایده‌ها و معایب شوفاژ دیواری آشنا می‌‌کند. قسمتی از کتاب نیز به توضیح شرایط نصب پکیج اختصاص دارد. با مطالعه‌ی این قسمت در جریان فضای لازم برای نصب پکیج شوفاژ دیواری قرار می‌گیرید. نویسنده‌های کتاب در بخش شرایط نصب پکیج، فاصله‌‌های پکیج تا کابینت یا دیوار را دقیقاً توضیح داده‌اند. کارشناسان نصب پکیج با مطالعه‌ی این بخش،‌ بهترین مکان را برای استقرار پکیج شوفاژ دیواری در نظر می‌گیرند. روش شناسایی مدل پکیج شوفاژ دیواری از روی سریال دستگاه، آموزش دیگری است که با مطالعه‌ی کتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری، فرا می‌گیرید. نویسنده‌های کتاب برای انتقال بهتر مفاهیم آموزشی در این اثر از تصویرهای رنگی کمک گرفته‌اند. این ویژگی‌ها، کتاب حاضر را به اثری تبدیل کرده که با مطالعه‌‌ی آن در نصب پکیج‌ شوفاژ دیواری به مهارت دست خواهید یافت!

کتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری را انتشارات نبض دانش منتشر کرده است.

مطالعه‌ی کتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی افرادی که در فکر یادگیری مراحل نصب و عیب‌یابی پکیج شوفاژ دیواری هستند، مخاطب اصلی کتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری به حساب می‌آیند. مطالعه‌ی این کتاب برای یادآوری اطلاعات کارشناس‌های نصب پکیج شوفاژ دیواری نیز خالی از لطف نخواهد بود.

در بخشی از کتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری می‌خوانیم

برای گرم کردن آب سیستم گرمایش و برای تأمین آب گرم مصرفی می‌توان از پکیج استفاده کرد. ظرفیت حرارتی پکیج معمولاً به اندازه‌ای است که نیاز یک واحد مسکونی، تجاری و یا اداری را برآورده می‌سازد. پکیج‌ها را به دو دسته دیواری و زمینی تقسیم‌ بندی می‌کنند. کاربرد پکیج‌های دیواری متداول‌تر است و معمولاً در آشپزخانۀ واحدهای مسکونی نصب می‌شود.

پکیج‌های دیواری دارای دو مبدل حرارتی اولیه و ثانویه می‌باشند. مبدل حرارتی اولیه آب گرم سیستم گرم کننده را تأمین می‌کند و مبدل حرارتی ثانویه وظیفۀ تهیه آب گرم مصرفی را به عهده دارد. مبدل حرارت اولیه گرمای مورد نیاز خود را از شعله مشعل تأمین می‌کند و حرارت مورد نیاز برای تهیه آب گرم مصرفی در مبدل حرارتی ثانویه توسط آب گرم مبدل حرارتی اولیه تأمین می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: معرفی، نصب، اجرا و عیب یابی
پکیج
کنترل‌های اولیه و ضروری
شرایط نصب پکیج
انسداد کامل یا نسبی مسیر دودکش
نصب کلاهک ضد باد و کنترل دهانه خروجی
کنترل ارتباط صحیح دهانه دیواری به دودکش ساختمانی
لیبل‌های روی دستگاه
مروری بر انواع پکیج
چند تعریف
فضای نصب و تأمین هوای لازم برای احتراق
ساختمان با درزهای هوابند
اجزای پکیج دیواری بدون فن
اجزای پکیج دیواری فن دار
وضعیت‌های مختلف نصب دستگاه‌های فن دار
نصب پکیج
اتصالات الکتریکی
راه اندازی
تنظیم
نصب روکش
راه اندازی مدار آب گرم و شوفاژ
قطع ایمنی به لحاظ نشت گازهای احتراق به محیط
توصیه‌های فنی جهت جلوگیری از یخ زدگی
مراحل نصب و راه اندازی به صورت خلاصه
عیب یابی
تشریح کامل اجزای تشکیل دهنده پکیج
قسمت‌های تشکیل دهنده پکیج
شیر پرکن
مبدل
پمپ سیرکولاتور
پمپ سیرکولاتور سیستم گرمایش
سنسور N.T.C
ترموستات حد (Klixon)
شیر اطمینان
کلید کنترل حداقل فشار آب Water Pressure Switch
سیستم بای پس
فلوسوئیچ Flow Switch
فلومتر (دبی سنج)
منبع انبساط
محفظه احتراق
ترموستات ایمنی دودکش (کلید ایمنی دود)
کلاهک تعدیل
فن
کلید کنترل فشار دود (پرشر سوئیچ دود)
مشعل
الکترودهای جرقهزن
میله یونیزاسیون
شیر تنظیم و کنترل گاز (شیر برقی گاز)
برد الکترونیکی
برد دیسپلی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات97
زبانفارسی
شابک978-600-7703-19-9
موضوع کتابکتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری

برای دریافت کتاب کلید مهارت محاسبات، نصب و عیب‌ یابی پکیج شوفاژ دیواری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.