معرفی و دانلود کتاب کارآفرینان نسل بعدی: مدل برداری عامل موفقیت

عکس جلد کتاب کارآفرینان نسل بعدی: مدل برداری عامل موفقیت
قیمت:
۷۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرینان نسل بعدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کارآفرینان نسل بعدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کارآفرینان نسل بعدی: مدل برداری عامل موفقیت

کتاب کارآفرینان نسل بعدی نوشته‌ی رابرت دیلتز یک راهنمای کامل و جامع برای کارآفرینان است. فرقی نمی‌کند می‌خواهید کارآفرین بشوید یا همین حالا هم کارآفرین هستید، درهرصورت باید این کتاب را بخوانید. رابرت دیلتز به شما ضمانت می‌دهد که بعد از خواندن این کتاب به یک کارآفرین بسیار موفق تبدیل خواهید شد. دیلتز فکر و رفتار و استراتژی‌ها و برنامه‌ها و اهداف شما را به سطحی کاملاً متفاوت سوق می‌دهد که تابه‌حال کسی مانندش را نه نوشته و نه انجام داده است.

درباره‌ی کتاب کارآفرینان نسل بعدی

کتاب کارآفرینان نسل بعدی به قلم رابرت دیلتز (Robert Dilts) با بهره از رویکرد «مدل‌برداری» بیان می‌کند که هدف مدل‌برداری عامل موفقیت شناسایی ویژگی‌ها و قابلیت‌های اساسی مشترک بین کارآفرینان موفق و سرمایه‌گذارانِ ریسک‌پذیر است. نویسنده سپس این ویژگی‌ها را به کار می‌بندد تا فرآیندها و مهارت‌های خاصی را توضیح بدهد که دیگران نیز می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند تا فرصت‌هایشان را برای تأثیرگذاری و دست‌یابی به موفقیت تاحد ممکن بالا ببرند.

معرفی و دانلود کتاب کارآفرینان نسل بعدی

رابرت دیلتز در کتاب کارآفرینان نسل بعدی (Next Generation Entrepreneurs) مدل‌ها، ابزار، تمرینات، تصاویر و مثال‌های موردی را از کارآفرینان معروف جهان و کارآفرینان معمولی را ارائه کرده است که به شما کمک می‌کند، بدانید چطور باید حلقه‌ی موفقیت خودتان را بسازید و کسب‌وکاری راه بیندازید که در راستای اهداف زندگی‌تان باشد. کارآفرینان افرادی هستند که تمایل دارند مسئولیت‌های شخصی، حرفه‌ای و مالی را برعهده بگیرند تا به دنبال فرصت‌هایشان بروند. روحیه‌ی کارآفرینی در طول تاریخ بشر نیروی محرک برای رشد و پیشرفت اجتماعی و اقتصادی بوده است. نسل جدیدی از کارآفرینان در سال‌های اخیر پدیدار شده‌اند که به چیزی بیش از کسب درآمدِ صرف علاقه‌مند هستند. مشخصه‌ی این نسل جدید از کارآفرینان اشخاص برجسته‌ای مثل استیو جابز، ریچارد برانسون و ایلان ماسک است. این کارآفرینان دارند در رؤیای آنچه در خیالشان داشتند، زندگی می‌کنند و می‌کوشند جهان را از طریق پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایشان به جای بهتری تبدیل کنند. این افراد با ترکیب بلندپروازی‌های خود با اشتیاق به یاری‌رسانی، رشد و پیشرفت، ابداعاتی صورت داده‌اند که جهان، سبک زندگی و تجارت همه‌ی ما را متحول کرده‌اند.

رابرت دیلتز نکاتی را در کتاب کارآفرینان نسل بعدی آورده که حتی اگر در تجارتتان موفق و کامیاب هستید نیز باید این کتاب را بخوانید، چرا که متوجه خواهید شد می‌توانید کاری بیش‌ازحد تصورتان را انجام بدهید. این کتاب مملو از مثال‌ها، نظریه‌ها و مشاهدات واقعی است که می‌توانید باتکیه‌بر آن‌ها، قدم‌هایتان را برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق، مطمئن و محکم بردارید. شاید اگر انتظار خاصی از کارآفرینی داشته باشید، خواندن بعضی از این موارد کتاب شما را سردرگم کند، اما وقتی همان مطالب را بادقت بیشتری بخوانید، شگفت‌زده خواهید شد. نویسنده در بخش ابتدایی کتاب خود به جهان در حال تغییر می‌پردازد و طریقه‌ی مواجهه با چالش‌ها و معضلاتی را پیش پای خواننده گذاشته و بعد گام‌های اساسی در فرایند مدل‌برداری عامل موفقیت را شرح می‌دهد. رابرت دیلتز سپس در بخش بعدی به سراغ بحث ایده تا عمل می‌رود و از سطوح گوناگون عوامل موفقیت صحبت می‌کند.

رابرت دیلتز در فصلی تحت‌عنوان «کسب موفقیت»، بسیار دقیق و موشکافانه به مقوله‌ی موفقیت می‌پردازد. او می‌گوید که مفهوم موفقیت موضوعی کلیدی در کتابش است و باور دارد که موفقیت با توانایی رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب مرتبط است و این نتیجه امکان دارد هرچیزی باشد. رابرت دیلتز اذعان دارد که حتماً نباید فرد ثروتمندی باشید تا احساس کنید موفق هستید، بلکه موفق بودن ارتباط مستقیمی دارد با پیشرفت مهارت‌ها و انگیزه‌ها در جهت دست‌یابی به اهدافی که دوست دارید. یکی از فصل‌های این کتاب کارآفرینان نسل بعدی که عنوان بسیار گیر و جالبی دارد، «به‌وجودآوردن آینده» است که در آن از داشتن چشم‌انداز، آینده‌نگری و برنامه‌ریزی درست صحبت می‌کند. رابرت دیلتز فصل را با جملاتی قصار شروع می‌کند که زیباترین آن‌ها، جمله‌ای است از آنتوان دوسنت اگزوپری، نویسنده‌ی معروف و خالق شازده کوچولو که می‌گوید: «اگر می‌خواهید کشتی بسازید، نیازی نیست مردم را برای جمع‌آوری چوب بسیج کنید یا بخشی از کارها را به عهده‌ی آن‌ها بسپارید، بلکه تنها کافی است شوق دیدن عظمت بی‌انتهای دریا را در آن‌ها زنده کنید.»

کتاب کارآفرینان نسل بعدی با ترجمه‌ی محمد اصلیان به همت انتشارات پندار تابان، چاپ و منتشر شده است و در اختیار شما علاقه‌مندان به بحث کارآفرینی و موفقیت در کسب‌وکار قرار گرفته است.

کتاب کارآفرینان نسل بعدی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که نگرش‌تان مثل ماسک و جابز است و می‌خواهید در جهت هدفمندتر شدن و خلاق‌تر شدنتان تصمیمی آگاهانه بگیرید و مشتاقید به یکی از کارآفرینان نسل بعدی بدل شوید، این کتاب می‌تواند منبع ارزشمندی برای شما باشد.

در بخشی از کتاب کارآفرینان نسل بعدی: مدل برداری عامل موفقیت می‌خوانیم

هم‌اکنون شما سفر اولتان را به دور دایره‌ی موفقیت کامل نموده‌اید و به بینشی از هویت و شور و شوقتان، چشم‌انداز و مشتریانتان، رسالت و تیمتان، خواسته‌های عمیق و سهام‌دارانتان، نقش و شرکایتان دست یافته‌اید. این‌ها ستون‌های بنیادی برای ساختن یک طرح تجاری موفق هستند، اکنون زمان آن رسیده است که به خلاصه کردن این سفر جست‌وجوگرایانه بپردازیم و آن چیزهایی را که یاد گرفته‌اید، باتوجه‌به سطوح مختلف عوامل موفقیت، با آنچه اصطلاحاً به گفت‌وگوی آسانسوری برای طرح تجاری‌تان معروف شده است، ترکیب کنید.

مفهوم گفت‌وگوی آسانسوری با شتاب بالایی در حوزه‌ی دره‌ی سیلیکون توسعه پیدا کرد. یک کارآفرین نیازمند است که در چنین شرایط پویایی قادر باشد جوهره‌ی درونی چشم‌انداز و طرح تجاری‌اش را در مدت زمانی که یک نفر طول می‌کشد با آسانسور از طبقات بالا یا پایین برود، بیان کند. گاهی اوقات این تنها فرصتی است که شما می‌توانید توجه یک سرمایه‌گذار، شریک و یا اعضای تیم را به آن چیزی که برنامه‌ریزی کرده‌اید، معطوف کنید. بنابراین اصطلاح گفت‌وگوی آسانسوری به معنی یک توصیف دقیق و خلاصه از پروژه، ایده و یا طرح تجاری‌تان است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی رابرت دیلتز برای ایرانیان و فارسی‌زبانان
مقدمه‌ی مترجم
قدردانی
مقدمه
بخش آغازین - جهان در حال تغییر
فصل اول - از ایده تا عمل
فصل دوم - کارآفرینی نسل بعدی و دایره‌ی مدل‌برداری عامل موفقیت
فصل سوم - کسب موفقیت
فصل چهارم - به‌وجودآوردن آینده
نتیجه‌گیری - نظم و ترتیب دادن به «گفت‌‍وگوی آسانسوری‌تان»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کارآفرینان نسل بعدی: مدل برداری عامل موفقیت
نویسنده
مترجممحمد اصلیان
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات341
زبانفارسی
شابک978-622-641078-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کارآفرینان نسل بعدی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کارآفرینان نسل بعدی

برای دریافت کتاب کارآفرینان نسل بعدی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.