معرفی و دانلود کتاب من اپرا وینفری هستم!

عکس جلد کتاب من اپرا وینفری هستم!
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من اپرا وینفری هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من اپرا وینفری هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من اپرا وینفری هستم!

با کتاب من اپرا وینفری هستم! به روز‌های کودکی یکی از موفق‌ترین زنان دنیا قدم بگذارید. برد ملتزر نویسنده‌ی این زندگی‌نامه‌ی‌ مصور و پرفروش نیویورک تایمز، به کمک روایت داستانی و تصویر‌سازی‌های دیدنی، کودکان را با سرگذشت شخصیت‌های بزرگ و تأثیرگذار دنیا آشنا می‌کند. اپرا وینفری، مجری شناخته‌شده‌ی آمریکایی، سوژه‌ی اصلی او در این قسمت خواندنی از مجموعه‌ی مصور «آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند»، خواهد بود.

درباره‌‌ی کتاب من اپرا وینفری هستم!

شما اپرا وینفری را می‌شناسید؟ آدم‌های زیادی در دنیا هستند که حداقل یک‌بار نام این زن پرافتخار و سخنران تأثیرگذار آمریکایی را شنیده‌اند. اگر شما نیز علاقه دارید با سرگذشت الهام‌بخش این زن آشنا شوید خوب است سری به کتاب من اپرا وینفری هستم! (I am Oprah Winfrey) بزنید. برد ملتزر (Brad Meltzer) نویسنده‌ی پرفروش زندگی‌نامه‌های تصویری، ماجرای زندگی اپرا را برای خوانندگان کوچک خود تعریف می‌کند.

تمام قهرمان‌های بزرگ دنیا روزی کودک بوده‌اند؛ درست مثل شما! اپرا وینفری نیز وقتی هنوز خیلی کوچک بود، محبوبیت و شهرت امروز را نداشت؛ ولی او حالا به یکی از اثرگذارترین زنان رنگین‌پوست آمریکایی و چهره‌ی فرهنگی دنیا تبدیل شده است. اما شاید بپرسید اپرای کوچک برای تبدیل شدن به چنین زن موفقی چه مسیری گذرانده؟ پاسخ سوال خود را در کتاب من اپرا وینفری هستم! پیدا کنید. این زندگی‌نامه‌ی خواندنی، ما را به سال‌های کودکی اپرا می‌برد؛ یعنی درست به روزی که او در مزرعه‌ی خانوادگی خود، مشغول سخنرانی برای گاو‌ها بود!

معرفی و دانلود کتاب من اپرا وینفری هستم!

کتاب من اپرا وینفری هستم! اثر انگیزشی و آموزشی خوبی برای آشنایی کودکان با یکی از مشاهیر و شخصیت‌های برجسته‌ی دنیاست؛ افرادی که باوجود مشکلات کوچک و بزرگ مسیر زندگی، روحیه‌ی قوی و تلاش بی‌وقفه‌ی خود را کنار نگذاشتند و درنهایت به به نماد و الگویی برای موفقیت تبدیل شدند. این کتاب در سال 2021 نوشته شده و با ترجمه‌ی شبنم حیدری پور و تلاش نشر پرتقال به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند

آدم‌های معمولی دنیا را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World) یک مجموعه‌ی زندگی‌نامه‌ی مصور برای کودکان است که با قلم جذاب برد ملتزر نگارش یافته. در هر قسمت از این مجموعه‌ی کمیک و بامزه، با زندگی یکی از شخصیت‌های بزرگ و موثر در تاریخ، با روایتی شیرین و کودکانه آشنا خواهیم شد. ویژگی اصلی این مجموعه، تصویر‌گری و معرفی قهرمان داستان، در قالب یک داستان کودکانه و مصور است. این تصویر‌گری‌ها که حاصل هنر کریستوفر الیوپولوس است، به مخاطب کمک خواهد کرد همذات‌پنداری ویژه‌ای با قهرمانان بزرگ پیدا کند. این مجموعه همچنین تصویر کاملی از رویداد‌های بزرگ زندگی قهرمانان به دست می‌دهد و با کمک تصاویر واقعی انتهای کتاب، تصویری زنده از رویداد‌های ویژه‌ی دنیا را پیش روی چشمانمان قرار خواهد داد. از این مجموعه، تعداد زیادی به فارسی نیز ترجمه شده که در این میان می‌توان به «من هلن کلر هستم!»، «من آلبرت اینشتین هستم!»، «من ساکاگاوا هستم!» و «من لوسیل بال هستم!» اشاره کرد.

کتاب من اپرا وینفری هستم! برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این داستان علمی و آموزشی را به مخاطبان سنین 7 تا 12 سال پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب من اپرا وینفری هستم! می‌خوانیم

اصلا نمی‌خواهم بگویم که زندگی آسانی داشتم. وقتی شش سالم شد از خانه‌ی پدربزرگ و مادربزرگم رفتم. من و مادرم پولمان به خریدن سگ و گربه نمی‌رسید، برای همین حیوان خانگی‌ام سوسک بود. اگر به خودتان زیاد سخت بگیرید، زندگی هم به شما بیشتر سخت می‌گیرد. هشت سالم که بود فکر می‌کردم رنگ پوستم خیلی تیره است، آنقدر از دماغ پهنم متنفر بودم که موقع خواب گیره‌ی لباس روی دماغم می‌زدم تا کوچکتر شود. بعضی وقت‌ها از من درست مراقبت نمی‌کردند، برای همین خیلی احساس تنهایی می‌کردم. اما خوشبختانه حتی در تاریکی هم...می‌توانستم نور را پیدا کنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من اپرا وینفری هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات45
زبانفارسی
شابک978-622-274-411-3
موضوع کتابکتاب‌های کمیک کودکان، کتاب‌های کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من اپرا وینفری هستم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من اپرا وینفری هستم!

برای دریافت کتاب من اپرا وینفری هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.