معرفی و دانلود کتاب صوتی این منم هلن کلر

عکس جلد کتاب صوتی این منم هلن کلر
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این منم هلن کلر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی این منم هلن کلر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی این منم هلن کلر

کتاب صوتی این منم هلن کلر داستان زندگی دختری ناشنوا و نابینا را می‌گوید که در خاموشی فرو رفت اما هیچ چیز جلودارش نبود. او در تاریکی باقی نماند و به اعماق روشنای زندگی دست پیدا کرد. این کتاب را برد ملتزر نوشته است تا داستان آموزنده و شگفت‌انگیز هلن کلر را به زبان کودکانه برای بچه‌های 6 تا 12 سال بازگو کند و آن‌ها را با تلاش‌های این نویسنده و فعال اجتماعی آمریکایی آشنا کند.

درباره‌ی کتاب صوتی این منم هلن کلر

هلن کلر وقتی خیلی خیلی کوچک بود به یک بیماری مبتلا شد و حس شنوایی و بینایی‌اش را از دست داد. او دیگر هیچ چیز نمی‌شنید و نمی‌دید. در جهان تاریکی فرو رفت اما زندگی معلمی را سر راهش قرار داد که کمکش کرد روشنای درونش را پیدا کند و آن را راهنمای راهش قرار بدهد. کتاب صوتی این منم هلن کلر (I am Helen Keller) اثر برد ملتزر (Brad Meltzer) داستان زندگی فوق‌العاده‌ی هلن کلر را روایت می‌کند و به ما نشان می‌دهد که او چطور با جهان ارتباط برقرار کرد و در زندگی پر از فراز و نشیبش به یک نویسنده و فعال سیاسی تبدیل شد.

کتاب صوتی این منم هلن کلر از کودکی هلن کلر و خاطرات بامزه‌ی پیش از بیماری‌اش شروع می‌کند. داستان بیماری را می‌گوید و واکنش‌های سنگین دیگران به نابینایی و ناشنوایی او را شرح می‌دهد. سپس داستان واقعی او را شروع می‌کند و از تلاش‌های او برای پیش رفتن در زندگی می‌گوید. توضیح می‌دهد که آن سالیوان با صبری مثال‌زدنی کلمات را کف دست او می‌نوشت و به او می‌آموخت که چطور منظور خودش را بیان کند. او آنقدر در زندگی پیش می‌رود که تحصیلاتش را تا کالج ادامه می‌دهد، به نوشتن روی می‌آورد، فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی پیش می‌گیرد و چندین کتاب از خودش به جا می‌گذارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی این منم هلن کلر

کتاب صوتی این منم هلن کلر با صداگذاری صمیمانه و هیجان‌انگیز به بچه‌ها یاد می‌دهد تفاوت‌ها را در وجود خود و دیگران بپذیرند و به توانایی‌های خود ایمان پیدا کنند. این کتاب را زهرا غفاری به فارسی ترجمه کرده و به همت انتشارات مهرسا به چاپ رسیده است. همچنین این انتشارات نسخه‌ی صوتی کتاب حاضر را با گویندگی فاطمه نیرومند در دسترس علاقه مندان قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World) از زندگی انسان‌هایی عادی می‌گوید که با تلاش بی‌وقفه و روحیه‌ی شکست‌ناپذیر خود به قهرمانانی بزرگ تبدیل شدند. این مجموعه کتاب به سبک کمیک و توسط برد ملتزر نوشته شده است و در فهرست پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز قرار دارد. هر کدام از کتاب‌ها از زبان خود قهرمانان روایت می‌شود که زندگی‌شان را از ابتدا تا انتها با لحنی صمیمانه تعریف می‌کنند. هلن کلر، رزا پارکس، ماری کوری، محمدعلی کی و لئوناردو داوینچی از جمله کسانی هستند که داستان زندگی‌شان در مجموعه‌ی حاضر گردآوری شده است. این مجموعه را انتشارات مهرسا روانه‌ی بازار نشر ایران کرده است و نسخه‌ی صوتی کتاب‌های آن را نیز در اختیار شما قرار داده است.

اقتباس سینمایی از مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

کوری بوبیاک (Cory Bobiak) بر اساس مجموعه کتاب آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند، نوشته‌ی برد ملتزر، مجموعه‌ی تلویزیونی کارتونی به نام خاویر ریدلی و موزه‌ی مخفی (Xavier Riddle and the Secret Museum) را در سال 2019 ساخت. این سریال که سی و هفت قسمت 22 دقیقه‌ای داشت، از شبکه‌ی PBS Kids پخش شد، داستان خاویر ریدلی و خواهرش یانیدا را بیان می‌کند که در هر قسمت با یک مشکل جدید مواجه می‌شوند و برای حل آن مشکل به موزه‌ی مخفی می‌روند آن‌ها در موزه‌ی مخفی در زمان سفر می‌کنند و با کودکی‌های مشاهیر مختلف ملاقات می‌کند و از آن‌ها درس‌هایی می‌آموزند که برای حل مشکل به کارشان می‌آید.

کتاب صوتی این منم هلن کلر برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کودکان رده‌ی سنی 6 تا 12 سال پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی این منم هلن کلر می‌شنویم

همه‌ی ما به معلم نیاز داریم. اون موقع هنوز نمی‌دونستم قراره دنیا چه چیزی سر راهم بذاره.

اون روز مهم ترین روز زندگیم بود. شیش ساله بودم. از اون همه عجله‌ی مادرم فهمیده بودم قراره اتفاق مهمی بیفته. در ایوان منتظر ایستاده بودم و گرمای آفتابو روی صورتم حس می‌کردم. یه نفر به سمتم اومد. قدماشو احساس می‌کردم. دستامو جلو بردم. فکر می‌کردم مادرمه. اون منو بغل کرد. اسمش «آن سالیوان» بود. معلمی که زندگی منو تغییر داد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
25 دقیقه
این منم هلن کلر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی این منم هلن کلر
نویسنده
مترجمزهرا غفاری
راویفاطمه نیرومند
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی این منم هلن کلر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی این منم هلن کلر

برای دریافت کتاب صوتی این منم هلن کلر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.