معرفی و دانلود کتاب این منم نیل آرمسترانگ

عکس جلد کتاب این منم نیل آرمسترانگ
قیمت:
۲۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب این منم نیل آرمسترانگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب این منم نیل آرمسترانگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب این منم نیل آرمسترانگ

زندگی یعنی سخت‌کوشی برای رؤیایی که کسی جز شما قادر به تصورش نیست. کتاب این منم نیل آرمسترانگ اثر برد ملتزر و کتاب پرفروش نیویورک تایمز، داستان پسری را روایت می‌کند که نه‌تنها به رؤیایش رسید بلکه آن را به همه نشان داد و ثابت کرد که می‌توان با سخت‌‌کوشی و اراده آرزوها را به واقعیت بدل کرد.

درباره‌ی کتاب این منم نیل آرمسترانگ

کسانی که امروز رؤیاهای تو را مسخره می‌کنند، وقتی به هدفت رسیدی برای بقیه تعریف خواهند کرد که روزی تو را می‌شناخته‌اند. هر کسی در زندگی هدفی دارد و زندگی بدون هدف غیرممکن است. داشتن آرزو و جنگیدن برای آن منجر به موفقیت می‌شود. ما چقدر به کودکانمان می‌آموزیم که رؤیاهای خود را جدی بگیرند؟

کتاب این منم نیل آرمسترانگ (I Am Neil Armstrong) اثر برد ملتزر (Brad Meltzer) داستانی را روایت می‌کند که نشان می‌دهد چگونه بزرگ‌ترین اتفاقات تاریخ، به دست آدم‌های معمولی رخ می‌دهند؛ کسانی مثل نیل آرمسترانگ. برد ملتزر معتقد است که مرور زندگی‌نامه و شناخت افراد معمولی‌ای که از هیچ به همه چیز دست یافته‌اند، می‌تواند الهام‌بخش کودکانمان باشد تا یاد بگیرند که آن‌ها هم می‌توانند دنیا را تغییر دهند.

آمریکایی‌ها نیل آرمسترانگ را یک فضانورد قهرمان می‌دانند. او در طول دوران زندگی هیچ‌گاه کودک درون و شوروشوق و حس شگفت‌زدگی‌اش را هنگام انجام مأموریت‌هایش از یاد نبرد. در 20 جولای سال 1969 نیم میلیارد نفر در دنیا تصاویر اولین شخصی را دیدند که پا روی سطح ماه گذاشت.

معرفی و دانلود کتاب این منم نیل آرمسترانگ

برد ملتزر، نویسنده‌ی سرشناس داستان‌های کودک، در کتاب این منم نیل آرمسترانگ این قصه‌ی واقعی و محبوب جهانی را در قالب داستانی مصور و کودکانه نوشته تا به کودکان بیاموزد چگونه می‌توانند تمام خیالات و رؤیاهای خود را مانند نیل آرمسترانگ دنبال کنند و آرزوهایشان را تحقق بخشند.

کتاب این منم نیل آرمسترانگ اثر برد ملتزر توسط زهرا غفاری به فارسی ترجمه شده و انتشارات مهرسا آن را چاپ کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند

مجموعه کتاب‌های آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند (Ordinary People Change the World) مجموعه‌ای‌‌ از داستان‌های مصور است که نویسنده‌ی آن برد ملتزر و تصویرگر آن کریستوفر الیوپولوس (Christopher Eliopoulos) است. هر جلد از این مجموعه کتاب ما را با زندگی فردی معمولی آشنا می‌کند که با تلاش در مسیر آرزوهایش، آن‌ها را تحقق بخشیده و به شخصیتی تأثیرگذار در تاریخ بدل شده است. برد ملتزر در هر کتاب از این مجموعه، زندگی یکی از مشاهیر را با داستانی جذاب برای کودکان به‌ تصویر کشیده است تا آن‌ها بتوانند در همان سن قهرمان درون خود را بیدار کنند و باور کنند که می‌توانند مثل قهرمان داستان دنیا را تغییر دهند. «این منم آملیا آرهارت» و «این منم جین گودال» از جمله کتاب‌های این مجموعه هستند.

اقتباس‌های سینمایی از کتاب این منم نیل آرمسترانگ

خاویر ریدلی و موزه‌ی مخفی (Xavier Riddle and the Secret Museum) یک مجموعه‌ی تلویزیونی به کارگردانی کوری بوبیاک است که در سال 2019 برای کودکان ساخته شد و از شبکه‌ی PBS Kids پخش شد. این مجموعه‌ی 37 قسمتی با الهام از مجموعه کتاب‌های آدم‌های معمولی جهان را تغییر می‌دهند ساخته شده است. قسمت 9 این سریال از کتاب این منم نیل آرمسترانگ اقتباس شده است.

کتاب این منم نیل آرمسترانگ مناسب چه کسانی است؟

این کتاب براب کودکان 7 تا 12 ساله که علاقه‌مند به سرگذشت افراد مشهور هستند یا به داستان‌های فضایی علاقه دارند، بسیار جذاب است. همچنین والدین و مربیان کودک که می‌خواهند روحیه‌ی خلاق کودک را پرورش دهند می‌توانند از این داستان بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب این منم نیل آرمسترانگ می‌خوانیم

در دانشگاه، رشته‌ی مهندسی می‌خواندم؛ یعنی طراحی ماشین‌ها و یادگیری طرز کار و ساخت آن‌ها. عشق من به مهندسی، باعث شد که بتوانم یک خلبان آزمایشی بشوم. کار مهندس‌ها این است که آزمایش کنند و یاد بگیرند، آزمایش کنند و یاد بگیرند. از پرواز کردن با آن موشک، چیزهای تازه‌ای یاد گرفتیم؛ مثلاً درباره‌ی آیرودینامیک (اینکه هوا چگونه روی هواپیما تأثیر می‌گذارد). همچنین درباره‌ی ابرصوت و اینکه بهترین مواد اولیه برای ساختن هواپیماها چه هستند. بهتر کردن چیزها... این یعنی مهندسی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب این منم نیل آرمسترانگ
نویسنده
مترجمزهرا غفاری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-9890-63-7
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب این منم نیل آرمسترانگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب این منم نیل آرمسترانگ

برای دریافت کتاب این منم نیل آرمسترانگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.