معرفی و دانلود کتاب ممکن: چگونه در عصر تعارض زنده می‌مانیم و رشد می‌کنیم

عکس جلد کتاب ممکن: چگونه در عصر تعارض زنده می‌مانیم و رشد می‌کنیم
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ممکن: چگونه در عصر تعارض زنده می‌مانیم و رشد می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ممکن: چگونه در عصر تعارض زنده می‌مانیم و رشد می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ممکن: چگونه در عصر تعارض زنده می‌مانیم و رشد می‌کنیم

ویلیام یوری، نویسنده‌ی پرفروش‌ترین کتاب مذاکره در جهان، این بار در کتاب ممکن: چگونه در عصر تعارض زنده می‌مانیم و رشد می‌کنیم، از پنجاه سال تجربه و دانش خود استفاده کرده تا راهی برای نجات از مشکلات به‌ظاهر غیرممکن زمانه ارائه دهد. او می‌گوید درگیری در همه‌جا در حال افزایش است. تقریباً در هر بخش از جامعه، بیشتر در حال جنگ هستیم تا سازش و همکاری، به‌ویژه بر سر مشکلاتی که راه‌حل‌هایی برایشان وجود دارد. این درگیری‌ها هر چیزی را که برای ما مهم است تهدید می‌کند؛ از خانواده‌هایمان گرفته تا دموکراسی، محل‌کار و دنیای اطرافمان...

درباره‌ی کتاب ممکن: چگونه در عصر تعارض زنده می‌مانیم و رشد می‌کنیم

آیا تابه‌حال به این حقیقت تلخ که میزان درگیری‌ها در دنیای امروز در حال افزایش است، فکر کرده‌اید؟ گاهی شرایط وخیم‌تر از چیزی که واقعاً هست و مشکلات جوامع حل‌نشدنی به نظر می‌رسند. اما منشاء اینهمه درگیری کجاست؟ و چرا هر چیزی که برای نوع انسان مهم و ارزشمند است، تهدید شده و در معرض نابودی قرار دارد؟ نویسنده‌ی پرفروش و مذاکره‌کننده‌ی بین‌المللی ویلیام یوری (William Ury) در کتاب ممکن: چگونه در عصر تعارض زنده می‌مانیم و رشد می‌کنیم (Possible: How We Survive (and Thrive) in an Age of Conflict) شیوه‌های آزمایش‌شده و کاربردی را در اختیار خوانندگان خود گذاشته تا بتوانند برای تعامل سازنده و ایجاد تغییر در تعارض نلاش کنند. این کتاب شامل بخشی از خاطرات شخصی یوری است، بخشی از آن نیز در حکم یک راهنمای کاربردی‌ست که خود یوری آن را ابداع کرده. او داستان‌ها و توصیه‌های حکیمانه‌ای را از تجربه‌ی تقریباً 50 ساله‌ی خود از حضور در خط مقدم برخی از سخت‌ترین درگیری‌های جهان در کتاب پیش رو آورده و با زبانی ساده و صریح هرآنچه را که لازم است بیاموزید، برایتان شرح داده است.

معرفی و دانلود کتاب ممکن: چگونه در عصر تعارض زنده می‌مانیم و رشد می‌کنیم

یوری که یکی از برترین کارشناسان جهان در حوزه‌ی تعارضات است، روی درگیری‌های مختلفی تمرکز دارد. از بحث‌های هیئت‌های مدیره گرفته تا اعتصابات کارگری، شکاف پارتیزانی ایالات متحده، دشمنی‌های جزئی خانوادگی، جنگ در خاورمیانه، کلمبیا و اوکراین، کمک به ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی برای جلوگیری از شروع جنگ هسته‌ای. او تمام این‌ها را فاجعه می‌داند و حالا در کتاب قصد دارد به خوانندگان خود کمک کند تا با مشکلات به ظاهر حل‌نشدنی‌ای که با آن روبه‌رو هستند، مقابله کنند.

ویلیام یوری در کتاب ممکن: چگونه در عصر تعارض زنده می‌مانیم و رشد می‌کنیم اینگونه استدلال می‌کند که تعارض امری کاملاً طبیعی است. در واقع، اگر می‌خواهیم رشد کنیم، تغییر کرده، تکامل پیدا کنیم و خلاقانه به حل مشکلاتمان بپردازیم، به تعارض بیشتری هم نیاز داریم، نه اینکه انتظار داشته باشیم اصلاً وجود نداشته باشد! درحالی‌که ممکن است نتوانیم به تعارض پایان دهیم، می‌توانیم آن را تغییر دهیم و احتمالات جدید و غیرمنتظره‌ای را در نظر بگیریم که شاید نتایجی خوب داشته باشند. یوری در این کتاب متدهای خود را معرفی کرده و آن‌ها را در دسترس عموم خوانندگان قرار داده است. این ترکیب جذاب از چارچوب‌های در دسترس و داستان‌گویی قدرتمند نویسنده، راهنمایی ضروری برای هر کسی‌ست که به دنبال تغییر بزرگ‌ترین تعارضات در محل‌کار، خانواده، جامعه یا جهان است.

انتشارات آریا دانش کتاب ممکن را با ترجمه‌ی فارسی پوریا عبدی‌پور منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

نکوداشت‌های کتاب ممکن: چگونه در عصر تعارض زنده می‌مانیم و رشد می‌کنیم

  • ویلیام یوری به مدت پنجاه سال به سراسر جهان سفر کرده و زندگی منحصربه‌فرد خود را وقف کمک به افرادی با عمیق‌ترین اختلافات کرده است تا صلح را در جایی که به نظر می‌رسد ممکن نیست، ار نو بیافریند. در این کتاب برجسته، او آنچه را که آموخته است گردآورده. من با لذت این کتاب را خواندم و هر سال مرورش خواهم کرد ، چراکه سعی می‌کنم به دیدگاه او عمل کنم. به‌نظرم لازم است نه خوش‌بین یا بدبین، بلکه احتمال‌گرا باشیم. (بروس فیلر، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز برای کتاب زندگی در گذار است)
  • اگر به جنگ (یا کنگره) می‌رفتم و می‌توانستم فقط یک کتاب با خودم ببرم، قطعاً آن کتاب «ممکن» بود. یوری تمام رازهایی که به سختی به دست آورده و داستان‌های جذاب خود را در یک کتاب جمع‌آوری کرده است. (آماندا ریپلی، روزنامه‌نگار و نویسنده)
  • امید یک استراتژی نیست، به همین دلیل است که به ویلیام یوری در جهان نیاز داریم تا به ما کمک کند زمانی که دیگران فقط «نه» می‌شنوند، به «بله» برسیم و فرصت‌های مناسب پیدا کنیم. اجازه دهید این کتاب راهنمای شما باشد. (سایمون سینک، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز)
  • مربی مذاکرات برد-برد به ما نشان می‌دهد که چگونه از غیرممکن‌ها - درگیری‌های به ظاهر حل‌ناپذیرمان - برای ایجاد امکان‌های ممکن استفاده کنیم. یوری نیز مانند من به پتانسیل ما برای تغییر خودمان، روابط و دنیایمان معتقد است. او ابزارهایی را برای ما فراهم می‌کند تا این کار را انجام دهیم. (ارول دوک، نویسنده‌ی کتاب ذهنیت)
  • اگر به شکاف‌هایی که کشور ما را از هم می‌پاشد اهمیت می‌دهید، این کتابی است که باید بخوانید تا مشکلات امروزی را که در همه‌ی زمینه‌های زندگی با آن روبه‌رو هستید، حل کنید. (ون جونز، کارآفرین اجتماعی، نویسنده و میزبان CNN)
  • پس از خواندن کتاب ممکن، خیلی بهتر فهمیدم که چرا توصیه‌های ویلیام یوری در مذاکرات من بسیار مفید بود و چرا توانستیم چیزی را که همه غیرممکن می‌دانستند، ممکن کنیم؛ هنر مذاکره و یافتن راه حل. (خوان مانوئل سانتوس، رئیس‌جمهور سابق کلمبیا و برنده‌ی جایزه صلح نوبل)

کتاب ممکن: چگونه در عصر تعارض زنده می‌مانیم و رشد می‌کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم برای حل تعارضات خود و نزدیک‌تر شدن به صلح جهانی احتیاج به کمک دارید، پیشنهاد می‌کنیم راهکارهای ویلیام یوری را مطالعه کنید و به‌کار ببندید.

در بخشی از کتاب ممکن: چگونه در عصر تعارض زنده می‌مانیم و رشد می‌کنیم می‌خوانیم

بیش از چهل سال پیش، این فرصت را داشتم که یک بعدازظهر را به‌تنهایی در بقایای اردوگاه مرگ نازی‌ها در تربلینکا، لهستان بگذرانم. در چمن‌های مرتفع در میان خاکریزهای برافراشته‌ای که پوشیده از تکه استخوان‌های سفید بودند، راه می‌رفتم. گرچه مطمئن نبودم، اما احتمال می‌دادم که بسیاری از اعضای خانواده‌ی بزرگ من در میان آن خاکریزها دفن شده باشند. احساس می‌کردم که هر روحی که در آنجاست، عضوی از خانواده‌ی کسی است و بنابراین عضوی از خانواده‌ی همه‌ی ماست. امواج غم و اندوهی را تجربه کردم، که هیچ کلمه‌ای برای بیان ماهیت اعمال ضد انسانی که می‌توانیم نسبت به همنوعان خود تحمیل کنیم، وجود ندارد. در سکوت، با خودم عهد کردم که ساکت ننشینم، اما تمام تلاشم را برای کمک به جلوگیری از هولوکاست هسته‌ای که همه‌ی ما را تهدید می‌کند، انجام دهم.

سیزده سال بعد، درحالی‌که روی جنگ در یوگسلاوی کار می‌کردم، به همراه دوست قدیمی دوران کودکی‌ام، پیتر گالبرِیت، که در آن زمان سفیر ایالات متحده در کرواسی بود، به یک اردوگاه موقت پناهندگان مسلمان بوسنیایی رفتم. پناهندگان در منطقه‌ای به وسعت یک کیلومتر بین ردیفی از تانک‌های صربستانی در یک طرف و ردیفی از تانک‌های کروات در سوی دیگر گیر افتاده بودند و همگی اسلحه‌های بزرگ خود را به سوی سرزمین بدون سکنه‌ای در میانشان وجود داشت، نشانه رفته بودند. من و پیتر با اسکورت نیروهای حافظ صلح کانادایی سازمان ملل که مجهز به جلیقه‌ی فلَک و سلاح‌های خودکار بودند، از کنار تانک‌ها و سربازان، وارد ویرانه‌های یک روستا شدیم. بیشتر خانه‌ها ویران شده بودند. موشکی سرگردان در تنه‌ی درختی گیر کرده بود.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار مترجم
پیش‌گفتار
فصل اول: مسیر دستیابی به ممکن
فصل دوم: سه پیروزی
فصل سوم: وقفه (از دنباله‌روی به پیشگامی)
فصل چهارم: بزرگنمایی (از جایگاه‌ها به نیازمندی‌ها)
فصل پنجم: کلی نگری (از محدودیت به چشم‌انداز کلی)
فصل ششم: گوش کنید (و همزمان موقعیتشان را درک کنید)
فصل هفتم: ساختن (از تفکر صفر و یک، به تفکر سیال)
فصل هشتم: جذب کردن (از سخت به آسان)
فصل نهم: میزبان (از طرد تا پذیرش)
فصل دهم: کمک (از نمی‌توانم تا می‌توانم)
فصل یازدهم: هجوم فکری (از نهفته تا بسیج‌شده)
فصل دوازدهم: نتیجه‌گیری (دنیایی از امکان‌ها)
سپاسگزاری‌ها
درباره‌ی نویسنده
تألیفات دیگر ویلیام اوری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ممکن: چگونه در عصر تعارض زنده می‌مانیم و رشد می‌کنیم
نویسنده
مترجمپوریا عبدی پور
ناشر چاپیانتشارات آریا دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات318
زبانفارسی
شابک978-622-3332-00-5
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ممکن: چگونه در عصر تعارض زنده می‌مانیم و رشد می‌کنیم

برای دریافت کتاب ممکن: چگونه در عصر تعارض زنده می‌مانیم و رشد می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.