معرفی و دانلود کتاب مدرسه مردگان 2: روح زدایی

عکس جلد کتاب مدرسه مردگان 2: روح زدایی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه مردگان 2: روح زدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه مردگان 2: روح زدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه مردگان 2: روح زدایی

کتاب مدرسه مردگان 2: روح زدایی نوشته‌ی جی. ای وایت، ادامه‌ی ماجرای کوردلیا لو و دوستانش را در مدرسه‌ی مردگان روایت می‌کند. در جلد دوم این سه‌گانه‌ی تخیلی و ترسناک، کوردلیا درمورد مدرسه، احساس خطر می‌کند. او که حالا دومین سال تحصیلش در مدرسه‌ی مردگان است، با وضعیتی متفاوت نسبت به سال قبل مواجه شده، و باور دارد اتفاق شومی در حال رخ دادن است.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی مردگان 2: روح‌زدایی

کتاب مدرسه‌ی مردگان 2: روح‌زدایی (Shadow School: Dehaunting)، نوشته‌ی جی. ای وایت (J. A. White)، بقیه‌ی داستان کوردلیا و دوستانش را در مدرسه‌ی مردگان روایت می‌کند.

در جلد قبل دیدیم که کوردلیا در اولین سال حضورش در مدرسه، با پیدا کردن دوستانی جدید و همراه، توانست ارواح بسیاری را نجات دهد و به سوی زندگی پس از مرگ بفرستد. درست است که مدرسه‌ی مردگان، یک مدرسه‌ی عادی نبود، اما کوردلیا هم یک دختر عادی نبود.

روایت در کتاب روح‌زدایی، ماجراهای سال دوم تحصیل کوردلیا در مدرسه‌ی مردگان را روایت می‌کند. کوردلیا و دوستانش تا به حال توانسته بودند صدها تن از ارواح را به دنیای پس از مرگ بفرستند، اما از نقطه‌ای به بعد، اوضاع تغییر کرد و شرایط متفاوتی به وجود آمد. مشکلات پیش روی کوردلیا از این قرار بود: ارواح از حرکت امتناع می‌کردند، معلمان عجیب و غریب رفتار می‌کردند، دوستان کوردلیا به ادامه‌ی فعالیت برای نجات ارواح علاقه‌ای نداشتند؛ بنجی به وقت گذراندن با دوست جدیدش می‌پرداخت و اگنس در حال ساختن دستگاهی رمزآلود بود. کوردلیا می‌دانست که اتفاقی شوم و مبهم در حال رخ دادن است و باید برای جلوگیری از آن، کاری می‌کرد.

معرفی و دانلود کتاب مدرسه مردگان 2: روح زدایی

نویسنده در روایت داستان از عنصر تعلیق بهره‌ی بسیار گرفته تا رازآلود بودن دنیای داستان را برای خوانندگان تصویر کند. هم‌چنین عنصر طنز نیز در داستان نمود برجسته‌ای دارد. طنزی که لازمه‌ی حضور شخصیت‌های نوجوان در داستان خواهد بود.

کتاب مدرسه‌ی مردگان 2: روح‌زدایی نوشته‌ی جی. ای. وایت، توسط زینب مهدوی‌پور ترجمه شده است و در انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی مردگان

مدرسه‌ی مردگان (Shadow School) یک مجموعه‌ی داستانی ترسناک برای نوجوانان است که در سه قسمت و به قلم جی. ای. وایت، نویسنده‌ی محبوب، نوشته شده است. کوردلیا لیو، شخصیت اصلی و قهرمان داستان است که به سبب شرایط خانوادگی، به شهر جدیدی مهاجرت کرده. در همین شهر، کوردلیا به مدرسه‌ی تازه، ترسناک و عجیب‌و‌غریبش وارد می‌شود. مدرسه‌ای که از همان ابتدا غیرعادی به‌ نظر می‌رسد. کوردلیا خیلی زود متوجه می‌شود در این مدرسه، ارواحی در رفت‌وآمدند. او می‌داند که دو نفر از دوستانش نیز از وقایع این مدرسه خبر دارند. پس هر سه به دنبال کشف اسرار این ارواح حبس‌شده می‌روند. جلد اول تا سوم این مجموعه‌ی داستانی با شخصیت‌های ثابت و بر مبنای ماجراجویی‌های کوردلیا و دوستانش شکل می‌گیرد.

کتاب مدرسه‌ی مردگان 2: روح‌زدایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان و نوجوانان 8 تا 16 سال که به داستان‌های ترسناک و تخیلی علاقه دارند، مناسب است.

در بخشی از کتاب مدرسه مردگان 2: روح زدایی می‌خوانیم

آقای درلث لحظه‌ای ایستاد و کش‌و‌قوسی به بدنش داد، سپس به میز طراحی تکیه داد و رو به بچه‌ها گفت: «الایجا دو سال قبل از این‌که یه مرگ جعلی برای خودش درست کنه، به این نتیجه رسید که مدرسه‌ی مردگان یا همون‌ عمارت مردگان که قبلاً به همین نام مشهور بوده، یه مشکل وحشتناکی داره. اون هیچ‌وقت تا حالا همچین حسی رو تجربه نکرده بود. الایجا وقتی سنش کمتر بود، برای ارواحی که از دنیایی سوت‌وکور و ملال‌آور به اون‌جا پناه آورده بودن، نقش ناجی رو بازی می‌کرد. تا این‌که با گذشت چندین سال، وقتی برای اولین بار یکی از ارواح پیشکش نهایی‌ش رو پذیرفت‌ و راهی دنیای پس از مرگ شد، یعنی همون چیزی که الان ما بهش می‌گیم روشنایی و کلید روشنایی، الایجا با دقت ‌بیشتری به تخمین‌های قبلی خودش نگاهی انداخت و اونا رو بررسی کرد.‌ وقتی این ارواح از مدرسه فرار می‌کردن، شادی آشکار و وصف‌ناپذیری توی چهره‌شون موج می‌زد.»

دکتر رکنی با خشمی غیرمنتظره گفت: «الایجا بالأخره این واقعیت رو پذیرفت که یه ناجی نبوده، بلکه یه زندانبان بوده.»

کوردلیا سرش را برگرداند و نگاهی به روح‌ الایجا انداخت که چه‌طور با شرمساری سرش را خم کرده بود.

آقای درلث گفت: «بعدش الایجا به‌شدت درگیر برطرف‌کردن همین آسیب‌هایی شد که قبلاً خودش اونا رو به وجود آورده بود، به همین خاطر هم اون آتیش‌سوزی رو توی اتاق زیرشیروونی راه انداخت تا مثلاً وانمود کنه که مُرده. بعدشم هر کسی دلش می‌خواست از تحقیقات الایجا برای پیشبرد کارای خودش استفاده کنه، مطمئن می‌شد که همه‌چیز نیست‌ونابود شده، پس همین به‌اصطلاح مُردن باعث شد که بتونه بدون مزاحمتِ بقیه کاراش رو انجام بده.»

فهرست مطالب کتاب

1: مسابقه
2: ماه جولای و جشن هالووین
3: مردگان اتاق زیرشیروانی
4: اِزرا
5: تحقیقات آقای درلث
6: روح‌زدا
7: روح گمشده
8: خانه‌ای در اتاق زیرشیروانی
9: مهمانی وی‌وی
10: کلاس پنجره‌ای
11: اجرای آزمایش
12: کوه واشنگتن
13: سرزنش
14: آزمایشگاه
15: دلیل و مدرک
16: جلسۀ کادر آموزشی
17: تجدید دیدار
18: داستان خانم دانس‌ورث
19: دو گذرگاه
20: اعتماد
21: نقشه
22: در دام
23: روبه‌روشدن
24: آینه‌ها
25: هدیه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه مردگان 2: روح زدایی
نویسنده
مترجمزینب مهدوی پور
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-622-385-009-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه مردگان 2: روح زدایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه مردگان 2: روح زدایی

برای دریافت کتاب مدرسه مردگان 2: روح زدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.