معرفی و دانلود کتاب مدرسه مردگان 1: تسخیرگاه ارواح

عکس جلد کتاب مدرسه مردگان 1: تسخیرگاه ارواح
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه مردگان 1: تسخیرگاه ارواح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه مردگان 1: تسخیرگاه ارواح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه مردگان 1: تسخیرگاه ارواح

کتاب مدرسه مردگان 1: تسخیرگاه ارواح نوشته‌ی جی. ای. وایت، روایت اولین مواجهه‌ی کوردلیا لو با مدرسه‌ی جدیدش است. در این رمان تخیلی که مناسب نوجوانان است، کوردلیا که با خانواده‌اش به محل زندگی جدیدی آمده، باید به یک مدرسه‌ی جدید هم برود. مدرسه‌ای که نه تنها قدیمی و ترسناک به نظر می‌رسد، بلکه محل زندگی ارواح هم بوده!

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی مردگان 1: تسخیرگاه ارواح

کتاب مدرسه‌ی مردگان 1: تسخیرگاه ارواح (Shadow School: Archimancy)، اولین جلد از مجموعه‌ی مدرسه‌ی مردگان است که به قلم جی ای وایت (J. A. White)، نویسنده‌ی تحسین‌شده‌ی کتاب‌های نوجوان، نوشته شده. وایت در این مجموعه‌ی سه‌جلدی داستان مدرسه‌ای را روایت می‌کند که ارواحی در آن زندانی ‌شده‌اند و نمی‌توانند به دنیای پس از مرگ که جایگاه اصلی‌شان است، بروند.

معرفی و دانلود کتاب مدرسه مردگان 1: تسخیرگاه ارواح

این کتاب، روایت روبه‌رو شدن کوردلیا لو را با مدرسه‌ی جدیدش بیان می‌کند. کوردلیا که به همراه خانواده‌اش، تازه به شهر جدیدی پا گذاشته، باید به مدرسه‌ی جدید نیز برود. مدرسه‌ای که بسیار قدیمی است و در نگاه اول، رمزآلود و ترسناک به نظر می‌رسد. او کم‌کم متوجه می‌شود که هیچ‌چیز در این مدرسه طبیعی نیست. ظاهراً کسانی در مدرسه حضور دارند که توقع ندارند کوردلیا آنان را ببیند، اما کوردلیا با آن‌ها صحبت می‌کند. وقتی کوردلیا متوجه حضور ارواح در این مدرسه می‌شود، تصمیم می‌گیرد با دوستان جدیدش، رمز و راز این ارواح را دریابد. آنان تلاش می‌کنند تا بفهمند چرا این ارواح در مدرسه گیر افتاده‌اند و راهی به دنیای پس از مرگ نمی‌یابند. فکر می‌کنید راه نجات آنان چیست؟!

نویسنده در روایت داستان از عنصر تعلیق بهره‌ی بسیار گرفته تا رازآلود بودن دنیای داستان را برای خوانندگان تصویر کند. هم‌چنین عنصر طنز نیز در داستان، نمود برجسته‌ای دارد. طنزی که لازمه‌ی حضور شخصیت‌های نوجوان در داستان خواهد بود.

کتاب مدرسه‌ی مردگان 1: تسخیرگاه ارواح نوشته‌ی ای جی وایت، توسط زینب مهدوی‌پور ترجمه شده و در انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی مردگان

مدرسه مردگان (Shadow School) یک مجموعه‌ی داستانی ترسناک برای نوجوانان است که در سه قسمت و به قلم جی. ای. وایت، نویسنده‌ی محبوب، نوشته شده است. کوردلیا لیو، شخصیت اصلی و قهرمان داستان است که به سبب شرایط خانوادگی، به شهر جدیدی مهاجرت کرده. در همین شهر، کوردلیا به مدرسه‌ی تازه، ترسناک و عجیب‌و‌غریبش وارد می‌شود. مدرسه‌ای که از همان ابتدا غیرعادی به‌ نظر می‌رسد. کوردلیا خیلی زود متوجه می‌شود در این مدرسه، ارواحی در رفت‌وآمدند. او می‌داند که دو نفر از دوستانش نیز از وقایع این مدرسه خبر دارند. پس هر سه به دنبال کشف اسرار این ارواح حبس‌شده می‌روند. قسمت دوم و سوم این مجموعه‌ی داستانی نیز با همان شخصیت‌های قبلی و در ادامه‌ی ماجراجویی‌های کوردلیا و دوستانش شکل می‌گیرد. جلد دوم این مجموعه با عنوان روح‌زدایی توسط همین انتشارات، به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب مدرسه‌ی مردگان 1: تسخیرگاه ارواح

  • تعلیق داستان در کل، جذاب و ثابت است و ترکیبی عالی از ترس و رمز و راز به وجود می‌آورد که همه‌ی خوانندگان را جذب می‌کند. (School Library Journal)
  • نویسنده،‌ روایت سه‌گانه‌ی مدرسه‌ی مردگان را با یک داستان هیجان‌انگیز در مدرسه آغاز می‌کند... پایان داستان، ماجراهای بیشتری را برای کوردلیا و دوستانش نوید می‌دهد. (بوک‌لیست)
  • تعادل مناسبی از طنز، رمز و راز و ترس برای مخاطبان نوجوان! داستانی سرگرم‌کننده برای دوست‌داران ژانر وحشت. خوانندگان مشتاق خواهند بود تا ماجراهای بعدی این سه شخصیت باهوش را بخوانند. (کرکوس ریویوز)

کتاب مدرسه‌ی مردگان 1: تسخیرگاه ارواح برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان و نوجوانانی که به داستان‌های ترسناک و تخیلی علاقه دارند، مناسب است.

در بخشی از کتاب مدرسه مردگان 1: تسخیرگاه ارواح می‌خوانیم

کوردلیا خودش خوب می‌دانست که نوشته‌هایش تعریفی ندارد، ولی در این مورد خاص، کلمات به‌آسانی یکی پس از دیگری به ذهنش خطور می‌کرد. او از لحظه‌ای نوشت که والدینش به او گفتند باید شهر خودشان را ترک کنند، بعد هم یک‌ عالمه علامت تعجب در انتهای جمله‌اش گذاشت تا غافلگیری شدید و احساس ناامیدی‌اش را منتقل کند، سپس راجع‌ به تمام دوستانش نوشت که باید آن‌ها را در کالیفرنیا تنها می‌گذاشت و به آنجا می‌آمد. کوردلیا در جملات پایانی‌اش توضیح داد که آن روز صبح چه‌طور در سرمای نیوهمپشایر از خواب بیدار شد و وقتی یادش آمد که برای همیشه با زندگی قدیمی‌شان خداحافظی کرده‌، چه‌قدر روی بالشش گریه کرد.

وقتی کوردلیا کارش را به اتمام رساند، دفترش را بست و منتظر ماند تا کار بقیه‌ی هم‌کلاسی‌هایش نیز تمام شود. صدای پچ‌پچ دو نفر از بچه‌ها را از سمت راست شنید. نفر اول گفت: «دیروز تا پشت در اتاق زیرشیروونی رفتم.» کوردلیا یادش آمد که این شخص همان میسون بود که پایین موهایش را قرمز کرده ‌بود.

نفر بعدی صورت کشیده‌ و کک‌ومکی داشت، ولی کوردلیا نامش را به‌ خاطر نمی‌آورد، در جواب دوستش گفت: «نه بابا! اصلاً امکان نداره. اون موقع مدرسه هنوز باز نشده‌ بود.»

میسون گفت: «چرا، دارم راست می‌گم. می‌دونم دانش‌آموزا اجازه ندارن برن اون‌جا، ولی معلما همه‌شون باید برن تا برنامه‌ی کلاسا رو بچینن. این یه قانونه. هیچ‌کی هم من رو ندید، چون یواشکی رفتم تا طبقه‌ی چهارم.»

فهرست مطالب کتاب

1: مردی از پشت پنجره
2: آقای دِرلِث و خانم اِیکمِن
3: پسربچه‌ای زیر نیمکت
4: صداهای عجیب‌وغریب
5: دقایقی از بازی فوتبال
6: در جست‌وجوی ارواح
7: عینک
8: مجوز ورود
9: کلید روشنایی
10: زنگ ناهار
11: شبیه‌سازی ماهی
12: تسخیرگاه ارواح
13: دست‌نوشته‌ها
14: آن‌سوی دیوارها
15: سفر غیرمنتظره
16: جست‌وجو
17: اتاق زیرشیروانی
18: تصمیم کوردلیا
19: اختلاف‌نظر
20: کلاس 314
21: گلبرگ‌های گمشده
22: محافظ
23: نقشه‌ها
24: شبی در مدرسه
25: صدایی در تاریکی شب
26: گایست
27: پایان و آغازی دیگر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه مردگان 1: تسخیرگاه ارواح
نویسنده
مترجمزینب مهدوی پور
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-622-5260-75-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه مردگان 1: تسخیرگاه ارواح

برای دریافت کتاب مدرسه مردگان 1: تسخیرگاه ارواح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.