معرفی و دانلود کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو)

عکس جلد کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو)
قیمت:
۲۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو)

حتما شما هم در مواجهه با مشکلات دچار ناامنی می‌شوید و روند زندگی عادی خود را در معرض خطر می‌بینید. کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو) نوشته‌ی اولریک امیل دوپری به شما کمک می‌کند تا برخی از دشواری‌های زندگی را با تکنیکی شفابخش به‌سلامت پشت سر بگذارید.

درباره‌ی کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو)

برخی از مشکلات ما حاصل صبر اندک و البته دانش کم در حل مسئله است. زمانی‌که به برخی از اهداف‌مان نمی‌رسیم و احساس می‌کنیم دنیا به آخر رسیده، بیش از هر چیز در تشخیص راه حل مطمئن ناتوان هستیم. بنابراین می‌توان گفت زمانی که مهارت تشخیص راه صحیحِ برون‌رفت از گرفتاری را به‌دست آوریم، می‌توانیم بسیاری از ناکامی‌ها را از طریق آن رفع کنیم. کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو) راهکارهای متنوعی را جهت شناخت و حل مشکلات ارائه می‌دهد که این راهکارها به مخاطب کمک می‌کنند تا با آرامش هر چه بیشتر دوران سیاه زندگی‌اش را سپری کند.

معرفی و دانلود کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو)

این واقعیت مهمی است که زندگی همه‌ی ما مشترکاتی دارد و باید بپذیریم که برخی از موانع بزرگ پیش روی ما، در زندگی همه‌ی انسان‌ها وجود دارد. پس برای گذر از برخی موانع نیاز به راهکاری داریم که ضرورت‌های روح انسان را در نظر داشته باشد. کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو) (Hooponopono and family constellations) روشی را برای حل مشکلات پیشنهاد می‌کند که با درونیات هر انسانی سازگار است.

اولریک امیل دوپری (Ulrich Emil Dupree) در کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو) روش پیشنهادی‌اش را با معرفی یک آئین شفابخش که در هاوایی مرسوم است، آغاز می‌کند. نام این رسم کهن هواپونوپونو است و به‌عنوان یکی از رسوم شکرگزاری شناخته می‌شود که بخشش و بزرگواری را به انسان آموزش می‌دهد. اولریک امیل دوپری برای طرح موضوع اصلی کتاب نگاه مخاطب را به دو نیاز حیاتی جلب می‌کند که مربوط به بخشش است. او در ابتدا تاکید می‌کند که کانون گرم خانواده در اکثر موارد می‌تواند افراد را از قرار گرفتن در شرایط بحرانی نجات دهد. از این رو این نویسنده مرحله‌ای را به عنوان چینش خانواده در نظر می‌گیرد.

چینش خانوده از نظر اولریک امیل دوپری در حفظ و نگهداری از روح انسانی موثر عمل می‌کند. منظور او از چینش خانواده کیفیتی از روابط خانوادگی است که در همه‌ی شرایط باعث گردهمایی اعضای خانواده و حل مشکلات به صورت دسته‌جمعی می‌شود. پس از آن، مرحله‌ای آغاز می‌شود که ریشه در مراسم هواپونوپونو دارد که در هاوایی متداول است و سال‌های سال به روح شفابخشی معروف بوده و این ظرفیت را دارد که آمادگی انسان برای پذیرش معنویت و بخشش را فزونی بخشد.

کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو) شامل مطالب متنوعی است که آزمودن مشکلات را به امری طبیعی تبدیل می‌کند. اولریک امیل دوپری در این کتاب با شرح مثال‌های متنوع، راه را برای ارائه‌ی تمرین‌های کارآمد باز می‌کند و مخاطب را در مسیر یک آزمایش تجربی قرار می‌دهد. در بخش‌های مختلف این کتاب به مواردی همچون چینش خانوادگی، اکوسیستم و خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، درمانگر و بی‌طرفی اشاره شده است.

نکوداشت‌های کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو)

  • به کمک این کتاب و با راهنمایی اولریک می‌توانید گام‌های کوچک و درعین‌حال بزرگی بردارید تا رویای صلح را برآورده کنید. (John L. Payne)
  • من با این تمرین‌های انفردای آموختم که چگونه به سطح عمیقی از آگاهی و بخشش برسم و حقیقتا شگفت‌زده شدم. (Riki Frahmann)

کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو) برای چه کسانی مناسب است؟

اگر برای عبور از موانع سخت زندگی به دنبال راهی سرشار از روحِ بخشش و معنویت می‌گردید، این کتاب مطالب مفیدی برای شما خواهد داشت.

در بخشی از کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو) می‌خوانیم

روزی از روزها شکارچی‌ای داشت از میان بوته‌های انبوه در اعماق جنگلی بس انبوه‌تر گذر می‌کرد که ناگهان خود را رودرروی ببر قدرتمندی دید. او کاملاً وحشت‌زده شد و پا به فرار گذاشت. از نزدیک‌ترین درخت بالا رفت، همین‌طور شاخه‌ها را بالاتر و بالاتر می‌رفت تا از چنگال تیز و بی‌رحم ببر وحشی در امان باشد. وقتی به جایی رسید که دیگر از آن بالاتر نمی‌شد رفت، دست به دامان خرسی شد که او هم به بالاترین نقطه‌ی درخت پناه برده بود.

ببر به خرس گفت: «هی رفیق، این انسان را ببین، او دشمن مشترک ماست. او تا به‌حال با طمَعش هزاران حیوان را کشته و سالن‌های خانه‌اش را با سر و پوست بستگان تو آراسته. این انسان‌ها ادعا می‌کنند که اشرف مخلوقاتند. حالا نوبت توست که به آن‌ها ثابت کنی که چنین نیست او را به پیش پای من بینداز تا حقش را کف دستش بگذارم». خرس در جواب گفت: «آقا، این شکارچی به من پناه آورده، خدا را خوش نمی‌آید کسی را که نیاز به کمک دارد، تسلیم کنم؛ حتی اگر او این کارها را از روی طمع انجام داده باشد، در شأن حیوان باهوشی چون من نیست که یک موجود ضعیف و رنجور را تسلیم چنگال مرگ کنم».

ببر رو به شکارچی کرد و گفت:‌ «هی شکارچی! همان‌طور که شنیدی خرس کاری به کار تو ندارد. تو او را پایین بنداز. یالا! من گرسنه‌ام و وقتی او را بخورم تو دیگر می‌توانی بدون اینکه کوچک‌ترین آزاری ببینی، به راهت ادامه بدهی. من به عنوان یک ببر این را به تو قول می‌دهم».شکارچی لگد محکمی به خرس زد و او را از شاخه‌ پایین انداخت، اما خرس توانست فوراً شاخه‌ی بعدی را بگیرد و خودش را از مرگ نجات بدهد. ببر در حالی که مانند رعد می‌غرید گفت:‌ «دیدی، خرس؟! افکار حقیرانه‌ی انسان‌ها را می‌بینی؟ فقط خودشان برایشان مهمند. به مادرِ بزرگ ما، به اصل و ریشه‌ی خود توهین می‌کنند. این‌ها دشمنان تمام موجودات زنده‌اند. حالا که دیگر می‌دانی این مرد قصد کشتن تو را داشت، راحت‌تر می‌توانی او را به من تحویل بدهی، اما خرس گفت: «تا حالا نشنیده‌ام، انتقام سودی برای کسی داشته باشد».

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: انفصال و اتصال
چینش خانوادگی: مروری مختصر
چینش چیست؟
هدف از چینش
آرامش و دوز مناسب
سیستم‌ها در ابتدا چطور تشکیل می‌شوند؟
اکوسیستم و خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم
هدف مشترک ما
سریع‌تر رسیدن به هدف – کمی نظم و توالی، ضرری ندارد
عناصر یک چینش - مراجعه‌کننده و کانون
درمانگر
بی‌طرفی
مسئله، اطلاعات و ضروریات
گروه،‌ میدان و نماینده‌ها
چینش
آماده‌سازی
چینش – پرده‌ی اول: آرایش اولیه
چینش – پرده‌ی دوم: حرکت
چینش – پرده‌ی سوم: وضوح و راه‌حل
سایر عوامل
خانواده‌ی فعلی‌تان
نظم و توالی
چه چیزی اعضای خانواده را کنار هم نگاه می‌دارد؟
ببر، شکارچی و خرس
اشتباه سیستمی – مستثنی کردن و مشکلاتی که به وجود می‌آورد
محیط
هواوپونوپونو
هواوپونوپونو چیست؟
معنای واژه‌ی هواوپونوپونو
سر و سامان بخشیدن به اوضاع
بازگرداندن نظم جهانی
مناسب از هر جهت
مناسب، از نظر تو، مناسب از نظر من
سنت‌ تاریخی هواوپونوپونو
هواوپونوپونوی عرفانی: شفای جسم
هواوپونوپونوی سنتی: شفای روابط
خلاصه‌ای از چهار مرحله‌ی کنفرانسی خانوادگی
مراحل کنفرانس خانوادگی
ضرب‌المثل هاواییایی هواوپونوپونوی مدرن: کمک به شما برای کمک به خودتان
نسخه‌ی ساده شده‌ی هواوپونوپونو:
فرمولی 4 جمله‌ای برای نیل به آرامش
سپاسگزارم
در هواوپونوپونو چه کسی یا چه چیزی شفا پیدا می‌کند؟
ریشه‌ها و مشکلات
اتصال و رهایی – چینش‌های خانوادگی و هواوپونوپونو:
آرامش از من آغاز می‌شود
هونا و آموزه‌های عرفانی هاوایی
Ike (دیدگاه): به جهان با سوگرایی نگریسته می‌شود
جملات شفابخش نسخه‌ی ساده‌شده‌ی هواوپونوپونو برای چینش‌های خانوادگی:
Kala (رهایی): حد و مرزی در کار نیست. زندگی سراسر فرصت است و بس!
Mana (انرژی): یکی برای همه، همه برای یکی
Manawa (زمانش فرارسیده): حرکت با تمام قوا
Pono (انعطاف): تأثیرگذاری، ملاک واقعیت است.
مطالعه‌ی موردی
Ohana (خانواده‌ی بیرونی)
Aumakua (اجداد ما)
شفا دادن رابطه‌تان با والدین‌تان از طریق بخشایش
برنامه‌ی پیشینیانمان به عنوان پیش‌فرض
پذیرفتن والدین‌تان و پذیرفته شدن توسط آن‌ها
جملات شفابخش نسخه‌ی بروز‌شده‌ی هواوپونوپونو در قالب کنفرانس خانوادگی
کنفرانسی خانوادگی در مورد تولد
پدر و مادر، ‌بزرگ‌ترها، افراد دانا و معلمان
سه خود- خانواده‌درمانی
یونی هیپیلی ( خود اَسفل)، ناخودآگاه و کودک درون
یوهان (خود میانی)
آاُماکوا (خود برتر)
تمرین
تمرینی در مورد خانواده‌ی درونی‌تان
بخشش به عنوان کلید مشکلات
پیروی از فرمول جدید
آغاز حیاتی دوباره
انفصال و اتصال
پیوست1: جزئیات کنفرانس خانوادگی هاواییایی
پیوست 2

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو)
نویسنده
مترجممژگان جمالی
ناشر چاپیانتشارات کتیبه پارسی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات175
زبانفارسی
شابک978-622-667229-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو)

برای دریافت کتاب محدودیت صفر برای خانواده (هواوپونوپونو) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.