معرفی و دانلود کتاب قول بچه قورباغه

عکس جلد کتاب قول بچه قورباغه
قیمت:
۱۹۰۰۰ ۱۱,۴۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قول بچه قورباغه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قول بچه قورباغه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قول بچه قورباغه

کتاب قول بچه قورباغه نوشته‌ی جین ویلیس و تصویرگری تونی راس داستانی درباره‌ی عشق یک بچه قورباغه و یک کرم به یکدیگر است. این کتابْ که برنده‌ی جایزه‌ی کتاب کودک نستله شده، روایتی جذاب و کودکانه درباره‌ی فرآیند رشد و تغییر به مخاطبانش ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب قول بچه قورباغه

آیا طبیعت و کائنات به‌ اندازه‌ی کافی با ما مهربان هستند؟ این سوال شاید برای یک فرد بزرگ‌سال جوابی تلخ اما پذیرفتنی داشته باشد اما کودکان از این قاعده مستثنی هستند. اینکه یک خردسال سه تا هشت سال بخواهد حقیقت تلخ هستی را آنطورکه هست بلع و هضم کند و با ماهیت جهان ناعادلانه‌ی ما آشنا شود جای تأمل دارد. کتاب قول بچه قورباغه (Tadpole's Promise) اثر جین ویلیس (Jeanne Willis) و تصویرگری تونی راس (Tony Ross) توجه کودک را به قانون بقا جذب می‌کند. این کتاب داستان عشق میان بچه قورباغه و کرم است که در مرور زمان تحت تاثیر تغییرات زیستی قرار می‌گیرد.

کتاب قول بچه قورباغه تصویرپردازی بسیار چشم‌نوازی دارد و از این جهت کودک شما می‌تواند تا مدت‌ها با تصاویر کتاب سرگرم باقی بماند و زیبایی یک برکه و موجودات آن را متصور شود. زبان آن نیز ساده است و اگر کودک تازه خواندن را آموخته باشد می‌تواند آن را به‌راحتی بخواند. لحن طنازانه‌ی نویسنده همچنین می‌تواند کودکان را به‌راحتی به خنده بیندازد. در نقطه‌ی مقابل اما پایان غافلگیرکننده‌ی کتاب می‌تواند برای برخی از کودکان قابل تحمل نباشد. بازی با مفهوم مرگ همچنین می‌تواند ذهن کودک را مشوش کند و آرامش و ثبات را به‌صورت مقطعی از او دریغ کند. احساسات کرم و بچه‌قورباغه به همراه تغییرات فیزیکی آن‌ها دچار تغییر می‌شود، درک این احساسات پیچیده ممکن است برای کودک چندان ساده نباشد و او را به توضیحات بیشتر نیازمند کند.

معرفی و دانلود کتاب قول بچه قورباغه

هنگام انتخاب کتاب قول بچه قورباغه در نظر داشته باشید که کودک شما حساس نباشد و حتما فضا برای گفتگو درباره‌ی مفاهیم این کتاب فراهم باشد، در غیر این صورت می‌توان گفت این کتاب سوالات بی‌جوابی را در ذهن کودک می‌کارد که پاسخ ندادن به آن‌ها می‌تواند برای روان کودک آسیب‌زا باشد.

این کتاب را انتشارات علمی و فرهنگی با ترجمه‌ی شهلا انتظاریان به چاپ رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب قول بچه قورباغه

  • برنده‌ی جایزه‌ی کتاب کودک نستله
  • نامزد مدال کیت گرینوی

نکوداشت‌های کتاب قول بچه قورباغه

  • فراموش‌نشدنی! (گاردین)
  • هم در فرم و هم محتوا ساختارشکن است. (ساندی تایمز)
  • این کتاب با صفحه‌های افقی‌اش، داستان یک عشق ساده است که با یک طنز آیرونیک به یک پایان خیره‌کننده می‌رسد. جین ویلیس یک تعادل بی‌نقص بین داستان و جزییات بامزه برقرار می‌کند. این کتاب بسیار برجسته است. (مجله‌ی کتابخانه‌ی مدرسه)
  • این کتاب بی‌نظیر است. (Posy Simmonds)
  • برای تقویت آگاهی دستورزبانی و متنی کتاب قول بچه قورباغه بهترین کتابی است که می‌توانید با نوآموزان بلندخوانی کنید. کتاب شرورانه‌ی تونی راس و جین ویلیس درباره‌ی یک عشق کوچک و ساده است... پیچش داستانی آخر خنده‌دارتر از اینی است که دربرابر چنین زبان شاعرانه‌ای قرار بگیرد. (آلیسون کلی)

کتاب قول بچه قورباغه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کودک شما به داستان حیوانات علاقه دارد و همچنین آماده‌ی مواجهه با مفهوم تغییر و مرگ است، این داستان برای او جذاب خواهد بود. به‌طورکلی کودکان 3 تا 8 ساله مخاطبان کتاب حاضر هستند.

در بخشی از کتاب قول بچه قورباغه می‌خوانیم

آن‌جا که درخت بید به آب می‌رسد، یک بچه قورباغه و یک کرم همدیگر را دیدند.

آن‌ها توی چشم‌های ریز هم نگاه کردند...

... و عاشق هم شدند.

کرم رنگین‌کمان زیبای بچه قورباغه شد و بچه قورباغه مروارید سیاه و درخشان کرم.

بچه قورباغه گفت: «من عاشق سر تا پای تو هستم.»

کرم گفت: «من هم عاشق سر تا پای تو هستم. قول بده که هیچ‌وقت تغییر نمی‌کنی.»

بچه قورباغه گفت: «قول می‌دهم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قول بچه قورباغه
نویسنده
مترجمشهلا انتظاریان
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات32
زبانفارسی
شابک978-600-121-244-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۹۰۰۰ ۱۱,۴۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قول بچه قورباغه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قول بچه قورباغه

برای دریافت کتاب قول بچه قورباغه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.