معرفی و دانلود کتاب عواطف در دنیای دیجیتال: شیوه‌های نوین شکل دهی به حقیقت در جهان معاصر

عکس جلد کتاب عواطف در دنیای دیجیتال: شیوه‌های نوین شکل دهی به حقیقت در جهان معاصر
قیمت:
۹۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عواطف در دنیای دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عواطف در دنیای دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عواطف در دنیای دیجیتال: شیوه‌های نوین شکل دهی به حقیقت در جهان معاصر

کتاب عواطف در دنیای دیجیتال نوشته‌ی آدریان اسکریبانو، درباره‌ی تغییرات اجتماعی ناشی از تاثیر فناوری‌های دیجیتال بر عواطف و احساسات انسانی صحبت می‌کند. این کتاب به بررسی ارتباط بین عواطف و بوم‌شناسی‌های دیجیتال پرداخته و تاثیر اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی را بر احساسات مورد تحلیل قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب عواطف در دنیای دیجیتال

آدریان اسکریبانو (Adrian Scribano) در کتاب عواطف در دنیای دیجیتال (Emotions in a Digital World) یکی از آثار برجسته‌ی خود را در اختیارتان قرار می‌دهد که در آن به بررسی ارتباطات میان بوم‌شناسی‌های عاطفی، عواطف به شکل متن و دنیای مجازی، موبایلی، و دیجیتالی می‌پردازد. این کتاب به طور خاص به تغییرات سازماندهی زندگی روزمره و کار در محیط‌های مجازی، موبایلی و دیجیتالی توجه دارد.

معرفی و دانلود کتاب عواطف در دنیای دیجیتال

در دنیای امروز، اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی تأثیر عمیقی بر احساسات، عواطف و حساسیت‌های ما دارند. کتاب عواطف در دنیای دیجیتال با نگاهی جامع، به این موضوعات می‌پردازد و تغییرات لازم را درباره‌ی پژوهش اجتماعی جهت بهره‌گیری از قدرت این اپلیکیشن‌ها و شبکه‌ها در مطالعات اجتماعی بررسی می‌کند. آدریان اسکریبانو با توجه به تحولات اجتماعی و تکنولوژیکی اخیر، راهبردهای پژوهش اجتماعی را معرفی می‌کند که برای ضبط و درک عواطف توسعه‌یافته و به کار می‌روند. این کتاب به عنوان گام نخستِ کاوش در ارتباطات نزدیک میان حساسیت‌ها، عواطف و روش‌شناسی پژوهش اجتماعی معرفی می‌شود.

یکی از مهم‌ترین نکات این کتاب، تأکید بر ارتباط میان تکنولوژی‌های جدید و تغییرات سیستم عصبی مرکزی ماست. اینستاگرام، واتساپ، تیک‌تاک، فیسبوک و زوم از جمله اپلیکیشن‌هایی هستند که وارد زندگی روزمره میلیاردها انسان شده‌اند و به لطف دنیای مجازی موبایلی_دیجیتالی، جهان ما را کوچک‌تر کرده‌اند. آدریان اسکریبانو معتقد است که روش‌شناسی پژوهش اجتماعی باید با تغییرات تکنولوژیکی و اجتماعی هماهنگ شود.

کتاب عواطف در دنیای دیجیتال نه‌تنها به معرفی راهبردهای پژوهش اجتماعی کیفی دیجیتال درباره‌ی عواطف می‌پردازد، بلکه به تغییرات سازماندهی زندگی روزمره و کار در محیط‌های مجازی، موبایلی و دیجیتالی نیز توجه می‌کند. اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی ابزارهایی قوی برای بررسی عواطف و احساسات هستند و آدریان اسکریبانو به تحلیل تأثیر این ابزارها بر پژوهش اجتماعی می‌پردازد.

این کتاب به تحلیل احساسات و ابزارهای مختلف پژوهشی که جهت بررسی عواطف در دنیای دیجیتال توسعه یافته‌اند، می‌پردازد. تحلیل احساسات در این چارچوب به ما کمک می‌کند تا احساسات و نگرش‌های افراد را نسبت به موضوعات خاصی درک کنیم. شرکت‌ها می‌توانند از این تحلیل‌ها برای فهم دیدگاه‌های مشتریان خود استفاده کنند و احزاب سیاسی نیز می‌توانند از آن برای ارزیابی رفتار رأی‌دهندگان بهره ببرند.

کتاب عواطف در دنیای دیجیتال، تغییرات فراوانی را در فرآیندهای ساختاربندی اجتماعی در قرن حاضر بررسی می‌کند. این تغییرات شامل سازماندهی زندگی روزمره، تأثیر اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی بر احساسات و عواطف و نیاز به تغییرات در پژوهش‌های اجتماعی برای بهره‌گیری از قدرت این ابزارهاست.

کتاب عواطف در دنیای دیجیتال از سوی انتشارات دکسا منتشر شده و به‌همت میثاق شایق ترجمه شده است.

کتاب عواطف در دنیای دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به مخاطبانی که به دنبال درک عمیق‌تر از رابطه‌ی انسان و فناوری هستند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب عواطف در دنیای دیجیتال: شیوه‌های نوین شکل دهی به حقیقت در جهان معاصر می‌خوانیم

وبلاگ‌نویسان مد در اینستاگرام، با تبعیت از چشم‌انداز بازاریابی، به‌عنوان رهبران عقیده عمل می‌کنند که تأثیر خود را با فراهم کردن شکلی از تعامل، که دنیای مد حرفه‌ای از آن بی‌بهره است، اعمال می‌کنند، در حالی که منابع الهامی هم به دنبال‌کنندگانشان ارائه می‌دهند. در اینستاگرام محبوب‌ترین کاربرانی که می‌توانند اثر چشم‌گیری بر دیگر کاربران اعمال کنند «اینفلوئنسر (تأثیرگذار)» نام دارند. از نظر راهبردهای ارتباطی دیجیتال، قدرت ارتباطات دهان به دهان را نباید دست‌کم گرفت، چرا که برخی آن را مؤثرتر از هر شکل دیگری از پیام‌های تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده می‌دانند. در واقع در دنیایی دیجیتالی شده، بررسی یا تائیدی شخصی همچنان ارزشمندتر از بیانیه‌های مطبوعاتی شرکت و خدمات مشتری است که معنایش این است که وبلاگ‌های مد شخصی مزیتی قدرتمند دارند. علاوه‌بر این همان‌طور که مارویک اشاره می‌کند، وبلاگ‌نویس مد شدن مزایای فراوانی دارد: از دعوت‌نامه‌های نمایش‌های مد تا لباس‌های رایگان و همکاری‌ با برندها؛ تشویق زنان بیش‌تر برای راه‌اندازی وبلاگ خود، زیرا غالباً زنان هستند که وبلاگ‌های مد را راه‌اندازی می‌کنند. موفقیت وبلاگ‌نویس مد می‌تواند به همکاری با برندها و حمایت مالی از سوی آن‌ها هم منتهی شود، اما حتی در آن صورت هم دنبال‌کنندگانشان انتظار دارند به ارسال مطلب از چشم‌اندازی «قابل اعتماد» ادامه دهند.

از دیدگاهی دیگر اینستاگرام برای مطالعه‌ی ارتباطات پیچیده‌ی معاصر میان سلامت و جوانی مورد بررسی قرار گرفته است. در این راستا کارسلر-مایکاس نتیجه می‌گیرد: هر قدر رابطه‌ی اجتماعی ما با سوژه‌های جوانمان متنوع‌تر، گسترده‌تر و پربارتر شود، کمیت و کیفیت اطلاعاتی که با ما به اشتراک می‌گذارند، افزایش می‌یابد و بنابراین اطلاعاتی که در انجام پژوهش خود به دست می‌آوریم، بیش‌تر می‌شود. وقتی به سلامت جوانان و به طور دقیق‌تر پدیده‌ی خودگردانی ناراحتی عاطفی می‌پردازیم، شکاف‌های اطلاعاتی فراوانی یافت می‌شود. ایجاد پیوندی مناسب با ارتباطی مکالمه‌ای مبتنی بر هم‌ترازی و همکاری متقابل میان پژوهشگر و افراد مورد پژوهش، به عاملی کلیدی در امکان پر کردن شکاف‌های بالا تبدیل می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
عواطف در دنیای دیجیتال
سپاس‌گزاری
مقدمه: عواطف: پژوهش اجتماعی 0. 4
فصل 1: بدن‌/ عواطف و زیست‌جهان مجازی/ موبایلی/ دیجیتال
فصل 2: اینستاگرام، دیدن برای باور کردن نوانخانه‌های امریکای لاتین
فصل 3: واتساپ، برقراری ارتباط، ثبت، دانستن تعارض اجتماعی آرژانتینی‌ها و راهپیمایی هندوراسی‌ها به آمریکا
فصل 4: سیاست و عشق دو قوم‌نگاری دیجیتال
فصل 5: پهپادها شیوه‌ای جدید برای مشاهده‌ی حساسیت‌های تعاملات اجتماعی؟
فصل 6: آزمایش خلاقانه‌ی دیجیتال ابزار ضبط حساسیت
فصل 7: درآمدی بر معرفت‌شناسی پژوهش دیجیتال درباره‌ی عواطف
نمایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عواطف در دنیای دیجیتال: شیوه‌های نوین شکل دهی به حقیقت در جهان معاصر
نویسنده
مترجممیثاق شایق
ناشر چاپیانتشارات دکسا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات289
زبانفارسی
شابک978-622-5571-55-6
موضوع کتابکتاب‌های علوم اجتماعی، کتاب‌های آموزش کامپیوتر و اینترنت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عواطف در دنیای دیجیتال

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عواطف در دنیای دیجیتال

برای دریافت کتاب عواطف در دنیای دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.