معرفی و دانلود کتاب عشق دوران کرونا

عکس جلد کتاب عشق دوران کرونا
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق دوران کرونا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق دوران کرونا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق دوران کرونا

آیا در قرنطینه عشق می‌تواند نجات‌بخش باشد؟ کتاب عشق دوران کرونا نوشته‌ی ریلزی آدامز داستان یک زوجِ در آستانه‌ی جدایی است که به‌سبب کرونا مجبورند به مدت دوهفته باهم در خانه سر کنند. رابطه‌ی آن‌ها در طی این مدت افت‌وخیزهای جدیدی را تجربه می‌کند، چیزی شبیه به تقلای کارگران معدن زغال سنگ برای یافتن کهربا. برای آنکه بفهمید تلاش‌ها به کشف ارزش‌های گم‌شده در رابطه انجامیده است یا نه، این شما و این هم کتاب!

درباره‌ی کتاب عشق دوران کرونا

باورکردنی نیست که کابوسی به نام کرونا به پایان رسیده است. جهان دو سالِ جنون‌بار را پشت سر گذاشت و ما از آن جان سالم به در برده‌ایم. بی‌شک زندگی در زمانه‌ی دشوار کرونا و روزهایی که ارتباطاتمان به‌شدت محدود بود، به ما آموخته است که چراغ‌های رابطه و امید را باید روشن نگاه داریم و با هر سختی در آتشش بدمیم. ریلزی آدامز (Rilzy Adams) با کتاب عشق دوران کرونا (Love in the Time of Corona) به ما می‌آموزد که عشق و رابطه هر چقدر هم سخت و پیچیده باشد، ارزش جنگیدن را دارد.

داستان عشق دوران کرونا روایت یک زندگی مشترکِ روبه‌زوال است. آلیسا و کینگزلی یک زوجِ در آستانه‌ی جدایی هستند که آخرین مراحل طلاقشان را طی می‌کنند. در جلسه‌ای مشترک با دو نفر مشکوک به کووید 19، که به‌تازگی از ایتالیا به آمریکا رسیده‌اند، آلیسا و کینگزلی باید دو هفته یکدیگر را در قرنطینه تحمل کنند. پذیرش این مسئله آن هم برای زوجی که تقریباً از یکدیگر بیزارند کار چندان آسانی نیست. خانه جهنم است و رابطه‌ی اجباری آن‌ها هیزم آتش این جهنم. بازسازی این رابطه چندان ساده نیست، آن هم وقتی هر دو نفر تمام همتشان را بر سرزنش و شکست طرف مقابل گذاشته‌اند. آیا این قرنطینه‌ی اجباری می‌تواند معجزه کند؟ باید خواند و فهمید!

معرفی و دانلود کتاب عشق دوران کرونا

یکی از نقاط قوت کار ریلزی آدامز شخصیت‌پردازی آن است. آدامز قهرمانانی چندبعدی خلق می‌کنند که در عین حال که نقاط قوت بی‌شماری دارند مثل همه‌ی انسان‌های زمینی آسیب‌پذیرند. سفری که مخاطب با قهرمانان طی می‌کند سفری به عمق شخصیت‌های آنان است، جایی که در مواجهه با یک بحران جهانی ترس‌های واقعی خود را می‌شناسند و حس عدم قطعیت تا مغز استخوانشان رسوخ می‌کند. ترکیبی از احساسات مختلف که خواننده در طول کتابِ عشق دوران کرونا همراه با آلیسا و کینگزلی تجربه می‌کند رمان را خواندنی‌تر می‌کند؛ چه بسا این کتاب بتواند انسان را به درک عمیق‌تری از خود و خواسته‌هایش برساند.

تنهایی و رابطه را می‌توان از جهاتی نقطه مقابل هم دانست و از جهاتی مکمل یکدیگر. ریلزی آدامز در کتاب خود با بهره‌گرفتن از این مضمون به رابطه‌ی کینگزلی و آلیسا عمق می‌دهد. ترکیب این دو مضمون با ترس از تنهایی و انزوای ناخواسته‌ی ناشی از خطر کووید فضایی کاملا واقع‌گرایانه به رمان عشق در دوران کرونا داده است. البته رگه‌های رمانتیک جنبه‌ی مفرح به این کتاب افزوده و آن را بیش از پیش خواندنی کرده است.

نثر کتاب ریلزی آدامز ساده و گیراست، آنچنان که می‌توانید در یک نشست این اثر را به پایان برسانید. کتاب عشق دوران کرونا را دری قناد طوسی و اردوان تقوا ترجمه و با همکاری نشر برگ و باد منتشر کرده‌اند.

کتاب عشق دوران کرونا برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به رمانس‌های امیدبخش و آنانی که معتقدند عشق بالاخره دنیا را حتی در سخت‌ترین شرایط نجات خواهد داد از این رمان لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب عشق دوران کرونا می‌خوانیم

کینگزلی عادت داشت که این جهنم دوست داشتنی را تحمل کند، اما این بار کلمات بدجوری به او ضربه زدند و فهمید که دیگر نمی‌تواند نادانی و گستاخی‌ آلیسا را تحمل کند. چه اتفاقی افتاد که به این مرحله رسیدند؟ کینگزلی نمی‌توانست بفهمد که رابطه‌ی عاشقانه آنها چگونه تبدیل به این جهنم و آشفته بازار شده است. هنوز شبی را که آلیسا در یک چشم بهم زدن وارد زندگیش شد را به یاد می‌آورد. گروهی از جوانان که حدود 21 سال سن داشتند در اطراف کافه جمع شده بودند و عده‌ای دیگر مشغول گوش دادن به موزیک زیبای گروه موسیقی بودند (انصافاً زیبا می‌نواختند). یک گروه تجاری هم که مشخص بود مسوول تبلیغات در رادیو و تلویزیون هستند دور هم جمع شده بودند. کینگزلی هنوز آرزو می‌کرد که ای کاش هر جایی بود غیر از آنجا، او به دیوار تکیه داده بود. کنار وی مرد چهارشانه‌ای ایستاده بود که تازه سیگارش را تمام کرده بود و دوستانش در کنار میز غذا مشغول خوردن و نوشیدن بودند. آرزو می‌کرد که ای کاش دعوت الکس برای گذراندن شبی خارج از شهر را رد می‌کرد. هفته‌ی بعد تولد بیست و هشت سالگی‌اش بود، هر چند دوستانش از مسخره کردن او دست برنمی‌داشتند چرا که تصمیم گرفته بود روز تولدش، در خانه بماند و با کتاب علمی- تخیلی جدیدش جشن بگیرد. او فقط برای بستن دهان آنها به آن جا آمده بود. پوزخندی به الکس و کیمانی که مشغول نوشیدن و خواندن آهنگ بودند زد. خواننده کافه آهنگ عاشقانه دیگری را که ضرب آهنگ آرام و نفس‌گیری داشت را شروع کرد. بدن کینگزلی منقبض شده بود در حالی که سعی می‌کرد خود را آرام و خونسرد نشان دهد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: کابوس تلفنی
فصل دوم: آزار کلامی
فصل سوم: ویروس کرونا
فصل چهارم: بی‌توجهی
فصل پنجم: سایت همسریابی
فصل ششم: زنگ بیداری
فصل هفتم: دشواری قرنطینه
فصل هشتم: بی‌تابی
فصل نهم: عدم تمایل به شنیدن
فصل دهم: تو یک ترسویی
فصل یازدهم: بی‌خوابی
فصل دوازدهم: بیرون رفتن از آپارتمان
فصل سیزدهم: رویش دوباره‌ی عشق
سخن پایانی
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق دوران کرونا
نویسنده
مترجمدری قناد طوسی، اردوان تقوا
ناشر چاپیانتشارات برگ و باد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات79
زبانفارسی
شابک978-622-98139-0-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عشق دوران کرونا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب عشق دوران کرونا

برای دریافت کتاب عشق دوران کرونا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.