معرفی و دانلود کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش: مهارت‌های فروش و فروشندگی حرفه‌ای

عکس جلد کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش: مهارت‌های فروش و فروشندگی حرفه‌ای
قیمت:
۹۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش: مهارت‌های فروش و فروشندگی حرفه‌ای

برای آنکه شخص بتواند محصول خود را به فروش برساند، باید پیش از هرچیز مشتری خود را بشناسد. کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش اثری از محمد بلوریان تهرانی است که به شما می‌گوید شرایط جلب اعتماد مشتریان چیست. بی‌شک یک فروشنده‌ی موفق باید از چیزهای مختلفی شناخت داشته باشد که یکی از این موارد رفتارشناسی است. با خواندن این کتاب کسانی که در حوزه‌ی فروش فعال هستند درس‌های زیادی یاد خواهند گرفت.

درباره‌ی کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش

همان‌طورکه می‌دانید، یک شخص برای آنکه فروشنده‌ی خوبی باشد باید به مسائل و نکات گوناگونی توجه کند. بی‌شک برای یک فروشنده‌ی خوب چیزهای زیادی باید در کنار هم قرار گیرند تا از او شخص موفقی بسازند. محمد بلوریان تهرانی کوشش دارد در کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش به معرفی و بررسی همین نکات بپردازد؛ نکاتی که در مسیر فروش و ارتباط با مشتری به فروشندگان کمک بسیار زیادی خواهند کرد.

اما پیش از آنکه بخواهیم وارد خود مبحث فروش و ایجاد احساس نیاز در مشتری شویم، باید گفت که یک فروشنده باید نسبت به دو چیز شناخت داشته باشد: رفتارشناسی و روان‌شناسی. یک فروشنده‌ی خوب به‌درستی به پیش‌بینی و بررسی رفتارهای مشتری خود می‌پردازد و به‌واسطه‌ی یک برآیند دقیق واکنش نشان می‌دهد. همچنین با آگاهی به علم روان‌شناسی، فروشنده قادر است در ذهن مشتری احساس نیازمندی به محصول مورد نظر را ایجاد کند و با روش‌های دقیق به فروش آن کالا بپردازد. در کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش، محمد بلوریان تهرانی قرار است به شما بگوید چگونه این کارها را انجام دهید.

معرفی و دانلود کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش

همان‌طورکه از عنوان کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش برمی‌آید، بلوریان تهرانی مطالب فشرده و مفیدی برای فروشندگان آماده کرده است. فصل اول کتاب به شرح و توضیح مبحث بازاریابی می‌پردازد. اینکه بازاریابی چیست، در اقتصاد کنونی چه سازوکارهایی دارد و یک شخص چگونه می‌تواند در آن مهارت کسب کند و به رونق کسب‌وکار خود قوام بخشد. در فصل ابتدایی به بررسی مواردی چون مشتری‌یابی، سرنوشت عناصر آمیخته با بازاریابی و تفاوت دیدگاه فروش و دیدگاه بازاریابی نیز پرداخته می‌شود.

در فصل دوم کتاب قرار است درمورد ویژگی‌ها و استراتژی‌های یک مدیر فروش موفق بخوانید. چه ویژگی‌هایی یک شخص را به مدیر فروش تبدیل می‌کند، چه اصول و قواعدی باید مورد بررسی قرار گیرند و همچنین با دقت نظر به چه مجموعه عناصری، مدیر فروش می‌تواند پله‌های ترقی را طی کند. در این بخش همچنین با مباحثی‌ چون زمان‌بندی هدف‌های فروش، چرخه‌ی عملیات فروش و پیش‌بینی فروش به کمک منحنی عمر محصول سروکار دارید. در فصل چهارم و پایانی کتاب نیز با فروش حضوری و فروشندگی حرفه‌ای آشنایی پیدا می‌کنید که یکی از بخش‌های اصلی کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش است.

به‌طورکلی می‌توان گفت محمد بلوریان تهرانی با بهره بردن از یک نثر منسجم و روان و همچنین دانش عظیمی که در این حوزه دارد، به‌خوبی توانسته در کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش آنچه را که یک مدیر فروش باید از آن اطلاع داشته باشد، ارائه دهد. پس اگر به دنبال کتابی هستید که به شما نکات ریز و درشت بازاریابی و ویژگی‌های یک مدیر فروش را آموزش دهد، این کتاب را از دست ندهید.

این اثر توسط انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است.

کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کسانی که می‌خواهند در بازاریابی فعالیت کنند یا حرفه‌ی مدیریت فروش را دنبال کنند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش: مهارت‌های فروش و فروشندگی حرفه‌ای می‌خوانیم

در دیدگاه بازاریابی، قبل از اینکه کالایی تولید شود، تحقیقات بازار انجام می‌شود، نیازها شناسایی می‌گردد، مشتریان احتمالی شناسایی می‌شوند و رقبا مورد مطالعه قرار می‌گیرند؛ سپس با توجه و عنایت به بازار و مشتری، کالا تولید می‌گردد و با استفاده از حربه خدمات و ارتباطات و کسب رضایت مشتری، فروش شکل می‌گیرد و سازمان به هدف خود - که می‌تواند فروش یا سود سهم بازار بیشتر باشد - نایل می‌گردد و به کمک تبلیغات، جایزه، تخفیفات و غیره سعی می‌شود فروش بیشتر و سریع‌تری صورت گیرد و نهایتا هدف‌های بازرگانی با فشار بر فروش بیشتر محقق می‌شود.

وظیفه مدیر بازاریابی، ایجاد تعادل بین جریان‌های عرضه و تقاضاست. عرضه (supply) از نظر اقتصادی، یعنی مقداری از محصول یا خدمت که در ازای قیمت معین یا ممکن و در زمان معین یا ممکن و شرایط معین یا ممکن برای فروش آماده یا پیشنهاد می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش 1: اشاره‌ای به مفاهیم اساسی بازاریابی
بخش 2: برنامه‌ریزی و مدیریت فروش
بخش 3: طراحی استراتژی‌های فروش
بخش 4: فروش حضوری و فروشندگی حرفه‌ای
منابع و مراجع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش: مهارت‌های فروش و فروشندگی حرفه‌ای
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات213
زبانفارسی
شابک978-964-468-092-2
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش

برای دریافت کتاب طراحی استراتژی و برنامه ریزی فروش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.