معرفی و دانلود کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس

عکس جلد کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس

کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون در حوزه‌ی عزت نفس قرار دارد و توسط گلن آر. شیرالدی، روانشناس و استاد دانشگاه مریلند، به تالیف درآمده است. این کتاب تمامی جنبه‌های مرتبط با عزت نفس را بررسی می‌کند و یک راهنمای گام به گام دقیق و عملی شامل برنامه‌های هرروزه و جداول کاربردی و تعاملی برای تقویت احساس عزت نفس در اختیارتان می‌گذارد.

کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس

کمبود عزت نفس یا بیزاری از خود معضلی است که سن و سال نمی‌شناسد. ممکن است در هر شرایط اجتماعی یا سنی احساس کمبود عزت نفس داشته باشید. جالب است بدانید که این کمبود را نقص نامرئی می‌نامند چرا که اکثر افراد از وجود آن اطلاعی ندارند و به صورت خاموش رنج می‌برند. از طرفی، آدم‌ها اغلب برای احساس ارزشمند بودن به دنبال دلایل قانع‌کننده و مشخص می‌گردند، غافل از اینکه هر انسانی فارغ از توانایی‌ها، مهارت‌ها و جایگاه اجتماعی، مهم و باارزش به حساب می‌آید و عوامل بیرونی نقشی در ارزش او ندارند. کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس (The Self-Esteem Workbook) به تالیف گلن آر. شیرالدی (Glenn R. Schiraldi) در همین راستا نوشته شده و راهنمایی کاربردی و برنامه‌ای گام به گام برای بالا بردن عزت نفس در اختیار شما می‌گذارد. این کتاب حتی برای کسانی که عزت نفس بالایی دارند نیز برنامه‌هایی تدارک دیده است که با کمک آن می‌توانند بیشتر از قبل مهارت‌هایشان را در این زمینه بالا ببرند و نوسانات عزت نفس را تحت کنترل خود درآورند.

کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس به شما توصیه می‌کند که نگذارید ضعف‌ها و آسیب‌ها، فقر و یا پایین بودن جایگاه اجتماعی‌تان تمام شخصیت شما را تعریف کنند. عزت نفستان را بالا ببرید، اشتباهاتتان را ببخشید و با کمک دستورالعمل‌ها و توصیه‌های عملی این کتاب، راه‌های ارج نهادن خود و لذت بردن از زندگی را پیدا کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس

تقویت عزت نفس به زحمت و تلاش مستمر نیاز دارد و تاثیرات چشمگیری بر سلامت جسم و روان آدمی می‌گذارد. کمبود عزت نفس عملکرد شما را پایین می‌آورد و به افسردگی، اضطراب، روابط ناسالم و بیماری‌های روان تنی می‌انجامد. برنامه‌ی کتاب حاضر در صد و بیست و چهار روز عملی می‌شود و روزی سی دقیقه از شما زمان می‌خواهد. گلن آر. شیرالدی از سال 1980 در دانشگاه مریلند در حوزه‌ی سلامت جسم و روان مشغول به کار است که جایزه‌ی تدریس برجسته را برای او به ارمغان آورده. او کتاب‌ها و مقالات زیادی را به تالیف رسانده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کتاب رهایی از خاطرات بد دوران کودکی اشاره کرد. لازم به ذکر است که برنامه‌ی کتاب کار عزت نفس بخشی از دوره‌ی آموزشی است که نویسنده در دانشگاه مریلند پیاده‌سازی کرده و به پایین آوردن سطح افسردگی و اضطراب افراد سنین 18 تا 68 سال کمک نموده است.

کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس در بیست و هفت فصل نوشته شده است. این کتاب در قدم اول پرسش‌هایی ارائه می‌دهد که میزان عزت نفس شما را بررسی می‌کند و نقطه‌ی شروع شما را تعیین می‌نماید. فصل دوم یک برنامه‌ی ساده‌ی آمادگی جسمانی در اختیارتان می‌گذارد که رعایت آن برای کسب سلامت جسمانی ضروری است. این برنامه شامل سه حوزه‌ی تمرین‌های ورزشی هوازی، بهداشت خواب و تمرین‌هایی برای غذا خوردن می‌شود و برای بهبود هر کدام از این حوزه‌ها با جداول کاربردی و دقیق راهنمایی‌تان می‌کند. فصل سوم به مفاهیم مرتبط با عزت نفس می‌پردازد که عبارتند از هویت، پذیرش، قدردانی و... . فصل چهارم به قوانین و اصول ارزشمندی انسانی اشاره دارد؛ به این معنا که شما فارغ از عوامل بیرونی و به خودی خود باارزش هستید و نیازی به اثبات ارزشمندی‌تان ندارید. فصل پنجم به سراغ معضل حساس افکار خودتخریب‌گر می‌رود و الگوهای فکری منفی را تشریح می‌کند. در همین راستا و برای کنترل افکار، تمرینی در پایان فصل آورده است که با تکیه بر ثبت روزانه‌ی افکار به شناسایی و تحلیل الگوهای فکری‌تان کمک می‌کند.

فصل‌های ششم تا نهم کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس به پذیرش واقعیت و در عین حال مثبت‌اندیشی و حفظ احساس ارزشمندی می‌پردازد. فصل‌های دهم تا سیزدهم به عشق بی‌قید و شرط و دستیابی به نوعی التیام درونی از طریق عشق ورزیدن به خود و دیگران اختصاص دارد. با کمک توصیه‌ها و راهکارهای فصل چهارده ویژگی‌های مثبت درونی‌تان را شناسایی می‌کنید. فصل‌های پانزده تا نوزده نیز به قدردانی از خود و بدنتان اختصاص دارد و تمریناتی در راستای تقویت این حس ارائه می‌دهد. کتاب در ادامه به نقص‌ها و موانع احتمالی که ممکن است در مسیر زندگی‌تان پیش بیایند اشاره می‌کند و تمریناتی برای ارزیابی شخصیتی و رشد کردن در اختیارتان می‌گذارد.

اثر حاضر تا کنون ذیل عناوین مختلف و به کوشش ناشران متفاوت به انتشار رسیده است. کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس را مهدیه ورشادیان به فارسی برگردانده، موسسه انتشارات فلسفه روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است و شما آن را با صدای مهدی سعادتی می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس

  • فروش بیش از هشتصد هزار جلد در سراسر جهان
  • در فهرست کتاب‌های پرفروش سایت آمازون در حوزه‌ی عزت نفس

نکوداشت‌های کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس

  • کتاب حاضر از جمله‌ی بهترین منابع برای تقویت عزت نفس است و با زبانی ساده اطلاعات عمیقی به خواننده ارائه می‌کند. (جکلین میلر، عضو کارگروه عزت‌نفس و فرماندار مریلند)
  • گلن آر. شیرالدی با رویکرد جذاب و ستودنی خود درک مبهم ما از عزت نفس را زیر سوال می‌برد. او در قدم اول تعریفی واضح از عزت نفس به خواننده ارائه می‌دهد و در ادامه با نگاهی واقع بینانه به تقویت مهارت‌های عزت نفس می‌پردازد. من بارها از این کتاب به عنوان مرجعی برای سلامت روان استفاده کرده‌ام و آن را به دوستان زیادی هدیه داده‌ام. (ملیسا هالمارک کر، استاد دانشگاه)
  • امکان ندارد این کتاب را بخوانید و درباره‌ی خودتان یا دیگری احساس بهتری پیدا نکنید. همه باید این کتاب را بخوانند. (رابرت ال. بانل، کارشناس ارشد پیراپزشکی و استاد دانشگاه یوتا)
  • کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس در مقایسه با سایر آثار حوزه‌ی عزت نفس بسیار تاثیرگذارتر است و مهارت‌های اساسی برای ایجاد تحولات مثبت در زندگی را به شما آموزش می‌دهد. (استفن ال. براون، استاد دانشگاه ایلینوی)

کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مطالعه‌ی کتاب‌های حوزه‌ی روانشناسی و خودسازی علاقه دارید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس می‌شنویم

میانگین ساعت کاری در ایالات متحده طی سال‌های 1970 الی 1990 به بیش از 160 ساعت افزایش یافت و به همین ترتیب اوقات فراغت آمریکایی‌ها علی رغم پیشرفت فن‌آوری به میزان قابل توجهی کاهش یافت. افراد به طور معمول زمانی که وقت کمی دارند از انجام فعالیت‌های لذتبخش دست می‌کشند (لووینسون، مونوز، یانگرن و، زیس، 1986) در نتیجه‌ی استرس و نبود لذت، خلق و خوی افراد تنزل می‌کند و هر چه بیشتر به کام افسردگی فرو بروند، عزت نفسشان تضعیف شده و احتمال لذت بردن از انجام دوباره‌ی فعالیت‌هایی که زمانی دوستشان داشتند، در آن‌ها کمتر می‌گردد. در نتیجه این افراد دیگر کارهایی که موجب بهبود خلق و خو و تقویت عزت نفسشان می‌شود را انجام نمی‌دهند.

نداشتن اوقات فراغت باعث می‌شود که نتوانید بدون اتکا به شغل و فیش حقوقی خود تعریفی روشن و مشخص از خودتان ارائه دهید. جولیت شور اقتصاددان دانشگاه هاروارد در سال 1990 گزارشی ارائه کرد. بر اساس این گزارش زمانی که کارگران بریتانیایی بر اثر رکود اقتصادی ساعات اضافه‌کاری خود را از دست دادند بهبودی قابل توجهی در جنبه‌های جسمی و عاطفی زندگی خود را تجربه کردند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
1 دقیقه
معرفی کتاب
3 دقیقه
مقدمه
23 دقیقه
ضمیمه‌ی اول: نمونه‌ی کمک کردن به انسان دردمند
10 دقیقه
فصل اول: چرا عزت‌نفس؟
26 دقیقه
فصل دوم: آماده شدن: آمادگی جسمانی
21 دقیقه
فصل سوم: عزت‌نفس و راه‌های تقویت آن
30 دقیقه
فصل چهارم: اصول ابتدایی ارزشمندی انسانی
41 دقیقه
فصل پنجم: شناسایی و جایگزینی افکار خودتخریب‌گر
7 دقیقه
فصل ششم: پذیرش واقعیت: اگرچه ... با این‌حال
13 دقیقه
فصل هفتم: توجه به ارزش درونی
11 دقیقه
فصل هشتم: عادت تفکر تاییدکننده‌ی خود
5 دقیقه
فصل نهم: مروری بر ارزشمندی انسانی بی‌قید و شرط
21 دقیقه
فصل دهم: اصول ابتدایی عشق بی‌قیدوشرط
18 دقیقه
فصل یازدهم: یافتن، عشق ورزیدن و التیام خود درون
10 دقیقه
فصل دوازدهم: زبان عشق
8 دقیقه
فصل سیزدهم: نظر مطلوب دیگران
10 دقیقه
فصل چهاردهم: شناسایی و پذیرش ویژگی‌های مثبت
21 دقیقه
فصل پانزدهم: پرورش حس قدردانی از بدن
16 دقیقه
فصل شانزدهم: تقویت و استحکام حس قدردانی از بدن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کتاب کار عزت نفس
نویسنده
مترجممهدیه ورشادیان
راویمهدی سعادتی
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس

Ali Aliabbasi
۱۴۰۳/۶/۴
کتاب بسیار بسیار مفید و زیبا
اگه عزت نفس نداشته باشی پایه‌های اعتماد بنفس به لرزه درمیاد پایه اعتماد به نفس عزت نفسه تا وقتی خودتو دوست نداشته باشی به خودت احترام نزاری هیچ کس به شما احترام نمیزاره تا میتونید خودتنو دوست داشته باشید ولی تا یه اندازه‌ای که تبدیل به خود خواهی خود بزرگ پنداری نشه که
این کتاب بخونید باعث میشه نزارید کسی عزت نفس شمارو زیر سوال ببره راجب کارهای کردید شکست‌ها خودتنو قضاوت نکنید شکست و پیروزی فقط فقط یک تجربست و آموزش برای زندگی با این موارد خودتنو اذیت نکنید که من فلان کارو کردم ولی نشد پس من بی ارزشم بی خاصیتم تنبلم به خودتون برچسب نزنید و احترام بزارید برای خودتون چون اون کاری که کردید خیلی‌ها جرأت رد شدن از کنارشم ندارن و نزارید کسی هم شمارو با کارتون قضاوت کنه تا عزت نفستنو خرد کنه
javidan
۱۴۰۳/۵/۳
یک کتاب کامل برای درک مطلب کمبود شخصیت یا کمبود عزت نفس برای افرادی که جای خالی شخصیت و هرگز نمیتوانند در زندگی پر کنند و با خشم حسادت کینه توزی سعی در پر کردن خلا های زندگی خود بیشتر با تخریب شخصیت مواجه میشوند. به نظرم مطالعه چنین کتابی برای همه افراد بخصوص سنین زیر سی سال وحتی قبل از ورود به در جامعه واقعا مفید خواهد بود. کتاب چند بخش توضیحی و تشریحی و حالت سوال وجواب روانشناسی که کاملا درک مطلب وبرای خواننده راحتتر میکنه تنظیم شده و بسیار روان وکامل ترجمه شده صدای راوی خیلی رساست. به نظرم تنها مشکل موزیکهای چند بعدی که تمرکز و کامل از شنونده میگیره اغلب بخشها با موزیک ناهماهنگ خیلی نامربوط به مطلب و ماجرای کتاب شروع میشه که برای من کاملا باعث به هم ریختن تمرکز میشد.
سکینه نافه کشان فرد
۱۴۰۳/۵/۱۲
عالی... در مسیری که نیاز به درک و پذیرش خودت داری و نیاز به راهکاری تا قدری ارتقا در زمینه عزت نفس داشته باشی کمک کننده است. توصیه میشه سریع کتاب رو مطالعه نفرمایید. مرحله به مرحله باانجام تمارین
فائزه حاجی هاشمی
۱۴۰۳/۴/۳۰
کتاب کاربردی و مفیدی بود بر هر انسانی واجبه که حس ارزشمندی رو در خودش تقویت کنه انسانی که احساس بی ارزشی درونی داره تصمیم‌های اشتباه جبران ناپذیر زیادی میگیره و به خودش آسیب میزنه.
ستاره حیاتی
۱۴۰۳/۶/۱۶
بسیار عالی. کتاب مفید و ارزنده‌ای هستش. زندگی سالم در گرو عزت نفس بالا ست. بقول مولانا تو با درون خود صلح کن جنگ درجهان پایان میپذیرد. بنظرم منظور همون خود دوستی وعزت نفس هستش.
خدیجه سیاسرنزاد
۱۴۰۳/۴/۱۲
شاید اگر در سن پایین تری این کتاب رو میخوندم خیلی تاثیر گذارتر بود ولی در مجموع کتابی فوق العاده بود و هم مناسب خودمان است و هم مناسب تربیت کردن فرزندانی با عزت نفس بالاتر
پریسا فرهنگ
۱۴۰۳/۶/۱۹
بسیار عالی بود. برای اکثر ما دهه شصتی‌ها که اعتماد به نفس و عزت نفسمان از بین رفته کتاب خوبیه و راهکارهای خوبی داره. ممنون کتابراه
Fenix
۱۴۰۳/۶/۱۷
برای رسیدن به هر نوع موفقیت باید زیرساخت درستی داشته باشیم که اسمش عزت نفسه، و این اثر یک راهنمای خوب برای ساختن و تقویت این زیرساخته
زهرا سالمی
۱۴۰۳/۵/۲۰
کتاب بسیار عالی در زمینه افزایش عزت نفس بود و کلیات رسیدن هرشخص به عزت نفس و به تبع آن اعتماد به نفس بالا را در اختیار خواننده قرار میدهد.
ابراهیم یزداندوست
۱۴۰۳/۶/۲۵
کتاب خوبی است که برای افزایش عزت نفس که مثل هوا وجودش برای هر انسان ضروری است و باید برای آن تلاش نمود.
Farnaz mokhtabad
۱۴۰۳/۴/۱۱
بهترین کتابی بود که در این باره پیدا کردم بسیار ساده و کاربردی است
احمدی من
۱۴۰۳/۴/۶
صدای خوب و متن عالی و سبک کتاب باعث شد که کلی از کتاب لذت ببرم. ممنون از لطفتون
مجیدکیانی
۱۴۰۳/۶/۲
من هر روز ایده‌های که عزت نفسم رو افزایش بدم رو از این کتاب وام گرفتم
اهورا افضلی
۱۴۰۳/۵/۱۶
با خود مهربان بودن بهترین کار...
دوست داشتن خود پایه ارتباط قوی با اطرافیان
علی مرادخانی
۱۴۰۳/۵/۳۱
یه کمی تیتر وار و پر مطلب هست که کاربردی بود رو ازش گرفته.
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس

برای دریافت کتاب صوتی کتاب کار عزت نفس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.