معرفی و دانلود کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نجات درختان

قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نجات درختان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نجات درختان

کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نجات درختان داستان ستاره است، یک پری کوچک که در شهر پریان جادویی زندگی می‌کند، اما به تنها جادویی که باور دارد، جادوی علم است. اشلی اسپایرز این کتاب را نوشته است تا طریقه‌ی رشد گیاهان را به بچه‌ها یاد بدهد و از آن‌ها بخواهد برای تمامی پدیده‌های جهان به دنبال یک دلیل علمی بگردند و هرگز از مطالعه و تحقیق دست نکشد.

درباره‌ی کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نجات درختان

ستاره، پری جادویی دانشمند، یک پرنده‌ی کوچولو به نام آلبرت دارد و عاشق علم است. او به همه‌چیز از دریچه‌ی علم می‌نگرد و اعتقادی به جادو ندارد. این در حالی است که در شهر پریان همه‌ی کارها با وردها و معجون‌های جادویی پیش می‌رود. تازه، چوب جادویی هم دارند! ستاره فکر می‌کند همه‌ی آن معجون‌ها به دلایل علمی درست عمل می‌کنند و جادویی در کار نیست. اما برای یک پری جادویی این مسئله خیلی عجیب است! نیست؟ قصه‌ی او را در کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نجات درختان (Fairy Science) اثری از اشلی اسپایرز (Ashley Spires) را بخوانید تا باورتان بشود.

ماجرا از این قرار است که یک روز وقتی رشد یک درخت از جنگل جادویی پریان متوقف می‌شود، همه‌ی پری‌ها گیج می‌شوند و دست و پایشان را گم می‌کنند. ستاره که می‌داند همه چیز یک دلیل علمی دارد، سعی می‌کند به دنبال علت مشکل بگردد و راه‌حلی برای آن پیدا کند. کتاب صوتی "پری جادویی دانشمند: نجات درختان" ارزش علم را یادآوری می‌کند و به بچه‌ها یاد می‌دهد که برای همه‌چیز این دنیا یک توضیح علمی و منطقی وجود دارد، فقط باید بروند به دنبالش تا از آن سر در بیاورند. باید سوال بپرسند، تحقیق و آزمایش کنند و کتاب بخوانند. همچنین به طور جزئی‌تر با گوش دادن به این داستان، طریقه‌ی رشد گیاهان را یاد می‌گیرند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نجات درختان

کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نجات درختان به ترجمه‌ی محبوبه نجف خانی و به همت انتشارات مهرسا ذیل مجموعه‌ی پری جادویی دانشمند به انتشار رسیده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را با صدای فردوس سلیمانی و سارا عرب پوریان می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی پری جادویی دانشمند

مجموعه‌ی پری جادویی دانشمند (Fairy Science Story) یک مجموعه کتاب دو جلدی است که توسط انتشارات مهرسا به انتشار رسید. در این مجموعه با هم به شهر پریان جادویی می‌رویم و با ستاره، پری جادویی دانشمند، آشنا می‌شویم. او با وجود اینکه در یک شهر جادویی پر از چوب جادو و معجون و پودر و وردهای مختلف زندگی می‌کند، ‌به علم اعتقاد دارد و برای هر پدیده‌ای به دنبال دلایل علمی آن می‌گردد. او هرگز از کنجکاوی و جست و جو خسته نمی‌شود و از تحقیق و آزمایش دست نمی‌کشد. ماجراهای او علاوه بر اینکه اطلاعات علمی بچه‌ها را بالا می‌برد، به آن‌ها می‌آموزد که درباره‌ی همه‌چیز جهان سوال بپرسند و برای پیدا کردن جوابشان مطالعه و آزمایش کنند. این مجموعه کتاب پری جادویی دانشمند: نجات درختان و پری جادویی دانشمند: نمایشگاه پریان را شامل می‌شود و محبوبه نجف خانی آن را به فارسی ترجمه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب پری جادویی دانشمند: نجات درختان

• خوانندگان از روحیه‌ی سرسخت و هوش سرشار ستاره خیلی خوششان می‌آید و این قصه را که آمیخته‌ای است از داستان‌های فانتزی و علمی دوست خواهند داشت. (Booklist)
  • یک کتاب جادویی برای قفسه‌ی کتاب‌های شما. (Kirkus)

کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نجات درختان برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان آموزنده برای کودکان 5 تا 12 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نجات درختان می‌شنویم

اولین پری اینطوری به دنیا اومد که یه قطره بارون از رنگین کمون رد شد و روی یه غنچه افتاد. وقتی غنچه تبدیل به گل شد، اولین پری پرواز کرد و از توی گل بیرون اومد. ستاره برای اطلاع معلمش خانم گلبرگ گفت: ‌«این نمودار نشون می‌ده که به احتمال زیاد چیزایی مثل محیط و نوع غذا روی پریا به عنوان یه گونه تاثیر گذاشته و باعث شده اونا تکامل پیدا کنن».

ستاره دست خودش نیست و جوری دنیا رو می‌بینه که با بقیه فرق داره. وقتی پریای دیگه رنگین کمون می‌بینن و فکر می‌کنن جاده‌ایه که به سمت گنجای مخفی می‌ره، ستاره برخورد نور و آب رو می‌بینه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نجات درختان

برای دریافت کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نجات درختان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.