معرفی و دانلود کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی

عکس جلد کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی
قیمت:
۱۵۰۰۰ ۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی

در کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی اثر مکس لوکیدو جعبه‌های قشنگ می‌شود معیار قضاوت برتری آدمک‌ها و آنقدر رقابت زیاد می‌شود که کل دهکده را جعبه می‌گیرد. پانچلو هم می‌خواهد از رقابت عقب نماند و جعبه‌ی قشنگ و بزرگی برای خودش داشته باشد، اما پولش را ندارد و ماجرایی برایش پیش می‌آید که می‌فهمد ارزش وجود آدم‌ها به وسایلی که دارند نیست، بلکه آنچه که هستند، اهمیت دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی

آدم‌ها با صفاتی مثل بیشتر، بزرگتر و بهتر همدیگر را قضاوت می‌کنند و دارایی‌های بیشتر و بزرگتر می‌شود مایه‌ی برتری آن‌ها. دهکده‌ی ومی کی‌ها هم فرق چندانی ندارد. آن‌جا هم هرکس که چیزهای بیشتر یا بزرگتری داشته باشد، برتر از دیگران است. اما حقیقت چیز دیگری می‌گوید. فرقی نمی‌کند چه چیزهایی داشته باشید، مهم این است که چه کسی هستید. این پیام اصلی کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی (You Are Mine) است. این کتاب که به قلم مکس لوکیدو (Max Lucado) نوشته شده، یک قصه‌ی دیگر از پانچلو و دهکده‌ی ومی کی‌ها را برای شما می‌گوید و از حس رضایت و ارزشمندی در زندگی و دوری از فخرفروشی و طمع صحبت می‌کند.

یک جعبه‌ی قشنگ دلِ ومی کی‌ها را می‌برد و همه‌شان را به این فکر می‌اندازد که برای خودشان جعبه بخرند. هرکس به دنبال جعبه‌هایی بزرگتر، قشنگ‌تر و بیشتر می‌گردد تا تحسین دیگران را برانگیزد و ثابت کند از همه بهتر است. تب جعبه داشتن آنقدر همه‌گیر و بزرگ می‌شود که کل دهکده را جعبه پر می‌کند و جعبه داشتن می‌شود نشانه‌ی خوشبختی. پانچلو هم به فکر خریدن جعبه می‌افتد اما ماجراهایی برایش پیش می‌آید که درس‌های مهمی به او می‌آموزد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی

کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی کتاب برگزیده‌ی سایت آمازون به انتخاب معلمان است. لیلا کاشانی وحید آن را به فارسی ترجمه کرده و انتشارات مهرسا ذیل مجموعه کتاب‌های پانچلو روانه‌ی بازار کتاب ایران نموده است. این انتشارات نسخه‌ی صوتی کتاب حاضر را نیز با گویندگی مجری محبوب، گیتی خامنه در اختیار شما قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های پانچلو

مجموعه کتاب‌های پانچلو (Max Lucado's Wemmicks) یک مجموعه داستان کوتاه است که توسط مکس لوکیدو به رشته‌ی تحریر درآمده و انتشارات مهرسا آن را به چاپ و انتشار رسانده است. داستان این مجموعه در دهکده‌ای مخصوص آدم‌های چوبی به اسم ومی کی‌ها رخ می‌دهد که یک نجار به نام ایلای آن‌ها را ساخته. ایلای خالق و خدای دهکده است که بر بالای تپه‌ای نزدیک به دهکده خانه دارد و هر کدام از اهالی ومی کی‌ها را با شکل مخصوص خودش ساخته است. هر جلد یک ماجرای تازه از ساکنین این دهکده را برای ما بازگو می‌کند، یک مشکل که باید با آن دست و پنجه نرم کنند و برای حل آن در کنار تکیه بر توانایی‌ها و مهارت‌های خودشان، رجوع به ایلای را نیز ضروری می‌بینند. شخصیت‌های شاخص این قصه‌ها ایلای و پانچلو هستند. ایلای در نقش خدای دهکده و پانچلو نمادی از کودک درون انسان‌ها است و باقی اهالی ومی کی‌ها نقش جامعه را ایفا می‌کنند. این قصه‌ها و ماجراها پیام‌های اخلاقی باارزشی همچون اعتمادبه‌نفس، دوستی، مهربانی و پذیرش تفاوت‌ها با خود به همراه دارد و با زبان ساده و جذابی این مفاهیم را به بچه‌ها می‌رساند.

کتاب‌های «تو بینظیری»، «هدیه‌ی مخصوص تو»، «بهتر از همه»، «تو برای من عزیزترینی» و «ای کاش بینی من هم سبز بود» از جمله مجلدهای آن است و تا به حال میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته است.

کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 8 سال مخاطبین اصلی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی می‌شنویم

تاک سربه‌سر پانچلو هم گذاشت و به او گفت: «دوست داشتی یک جعبه‌ی جدید مثل مال من داشتی؟» پانچلو با خودش گفت: «جعبه‌ی تاک واقعاً زیباست و دلش می‌خواست او هم جعبه‌ای جدید داشته باشد».

تاک خیلی به جعبه‌ی جدیدش می‌نازید. فکر می‌کرد به خاطر داشتن آن بهتر از ومی کی‌های دیگر است. «نیپ»، یکی دیگر از آدم چوبی‌ها با تاک رقابت داشت. او می‌گفت: «جعبه‌ی من هم به اندازه‌ی جعبه‌ی تاک قشنگ است». او نیز در قسمت دیگر دهکده جعبه‌اش را به ومی کی‌ها نشان می‌داد. جعبه‌ی نیپ جدید نبود اما چون بزرگتر بود، حرص تاک را در می‌آورد.

تاک سکوت کرد و با عصبانیت نگاهی به نیپ انداخت. سپس فکر جدیدی به ذهنش رسید. به فروشگاه رفت و یک توپ خرید حالا او بیشتر از نیپ داشت؛ یک جعبه و یک توپ. نیپ از کار تاک عصبانی شد. فکر کرد او هم باید کاری انجام دهد. پس به فروشگاه رفت و دو توپ خرید و در حالی که لبخند موذیانه‌ای به لب داشت پیش تاک رفت و به او گفت: «با دو توپ و یک جعبه حالا من بیشتر از تو دارم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
تو برای من عزیزترینی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تو برای من عزیزترینی
نویسنده
مترجملیلا کاشانی وحید
راویگیتی خامنه
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۵۰۰۰ ۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی

برای دریافت کتاب صوتی تو برای من عزیزترینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.