معرفی و دانلود کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست!

عکس جلد کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست!
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست!

داستانی خیره‌کننده از اعماق دریا که بسیار هیجان‌انگیز و آموزنده است. کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست! نوشته‌ی ریچل برایت، قهرمانی دارد که با سفری هیجان‌انگیز روبه‌رو می‌شود. این نهنگ در ابتدا هر چیزی گیرش می‌آید جمع می‌کند و بیشتر از چیزی که می‌خواهد دارد؛ اما در نهایت متوجه‌ی اهمیت دوستی می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست!

کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست! (The Whale Who Wanted More) اثر ریچل برایت (Rachel Bright) داستانی ساده و دریایی است. قصه‌ای درباره‌ی اعماق دریا. ماجرایی در دل اقیانوس‌ها که برای کودکان همیشه جذاب بوده است. اگر انیمیشن‌های در جست‌وجوی نمو یا پری دریایی را دیده باشید حتماً محو کیفیت قصه‌‌ی آن‌ها شده‌اید. کارهایی به‌شدت جذاب که می‌توانند به‌خوبی بچه‌ها را سرگرم کنند.

«اصلاً مهم نبود چه چیزی جمع می‌کنه فقط می‌خواست تا جایی که می‌شد خرت‌وپرت‌های بیشتری داشته باشه...اما هر چی بیشتر چیزمیز جمع می‌کرد انگار تنهاتر و عمیق‌تر می‌شد.» این‌ کلمات بخشی از کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست! است. داستانی که به کودکان آموزش می‌دهد از انبارکردن وسایل اضافه دوری کنند و به‌سوی شادی بروند.

ما در کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست! قصه‌ی نهنگی را می‌شنویم که «در جست‌وجوی خوشحالی و خوشبختی» در اعماق اقیانوس است. نهنگی که متوجه می‌شود در یک جا ماندن و دوری از دیگران باعث خوشحالی او نمی‌شود؛ بلکه باید با دیگران باشد تا بتواند به خوشحالی و شادی برسد. جذاب‌بودن در قصه‌های کودکان بسیار مهم است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست!

از سوی دیگر، قصه‌های کودکان همیشه در زمینه‌ی انتقال یک معنای عمیق با روایتی ساده، قضاوت می‌شوند و کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست! اثر ریچل برایت در این زمینه بسیار موفق عمل می‌کند. «محتوای عمیقی که در فرمی ساده» به کودکان منتقل شود یک نقطه‌ی مثبت در تحلیل قصه‌های کودکان است.

«اون می‌دونست کارش اشتباهه اما نمی‌تونست بی‌خیال بشه» بله این‌ها کلمات راوی کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست! اثر ریچل برایت است. ما هم مثل این نهنگ نمی‌توانیم به‌راحتی از کارهای اشتباه خودمان دست بکشیم، مخصوصاً اگر انسانی مغرور و یک‌دنده باشیم؛ بنابراین داشتن انعطاف در زندگی، رمز پیروزی است.

اگر می‌خواهید یک داستان کوتاه ماجراجویانه که مفاهیم جالبی را به کودکان آموزش می‌دهد گوش کنید حتماً کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست! اثر ریچل برایت با ترجمه‌ی سارا عاشوری و صدای پیمان غریب پناه را که از سوی انتشارات مهرسا منتشر شده است در لیست خود قرار دهید.

کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست! برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب نهنگی که بیشتر می‌خواست! اثری مناسب و دلپذیر برای کودکان 3 تا 8 سال است. مطالعه‌ی این اثر آموزنده به والدین و مربیان کودک هم توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست! می‌شنویم

هامفری، نهنگ بزرگ این قصه‌، وجب‌به‌وجبِ دریا را زیرورو می‌کرد و هر چیزی را که می‌دید جمع می‌کرد؛ اصلاً مهم نبود چه چیزی جمع می‌کنه فقط می‌خواست تا جایی که می‌شد خرت‌وپرت‌های بیشتری داشته باشه...اما هر چی بیشتر چیزمیز جمع می‌کرد انگار تنهاتر و عمیق‌تر می‌شد...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
نهنگی که بیشتر می‌خواست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست!
نویسنده
مترجمسارا عاشوری
راویپیمان غریب پناه
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست!

برای دریافت کتاب صوتی نهنگی که بیشتر می‌خواست! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.