معرفی و دانلود کتاب صوتی مشاور پولدار: اعترافات یک مشاور میلیونر

عکس جلد کتاب صوتی مشاور پولدار: اعترافات یک مشاور میلیونر
قیمت:
۳۲۰۰۰ ۱۶,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مشاور پولدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مشاور پولدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مشاور پولدار: اعترافات یک مشاور میلیونر

کتاب صوتی مشاور پولدار اثری از تیلور ای. ولچ، مشاور و بنیان‌گذار پلتفرمی آموزشی هم‌نام با کتاب حاضر است. در این کتاب پرفروش حوزه‌ی کسب‌وکار در آمازون، ولچ به مخاطبان خود راهکارهایی را برای استخدام نیروی کار ماهر و مستعد و همین‌طور ترفندهایی برای چندین برابر کردنِ درآمدشان معرفی نموده است.

درباره‌ی کتاب صوتی مشاور پولدار

تیلور ای. ولچ (Taylor A. Welch) در کتاب صوتی مشاور پولدار (The Wealthy Consultant) از مسیرهای دستیابی به موفقیت در کسب‌وکار سخن گفته است. به باور ولچ تفاوتی ندارد که فردی حرفه‌ای در زمینه‌ی کاری خود باشید یا تازه شروع به کار کرده باشید؛ شما در هر صورت قادر خواهید بود تا خود را از چرخه‌ی مشاغل سنتیِ معمول خارج کنید و همانند دیگر کارآفرینان موفق، کسب‌وکاری برای خویش راه‌اندازی نمایید که ایمن، پربازده، ماندگار و آتیه‌دار باشد.

تیلور ولچ فعالیت‌های حرفه‌ای خود را در حوزه‌ی املاک و مستغلات آغاز کرد. شرکتی که او در آن مشغول به کار بود توسط خانواده‌اش هدایت می‌شد و تیلور وظیفه‌ی نگهداری، جمع‌آوری اجاره و روابط با سرمایه‌گذاران را بر عهده داشت. او اندک‌اندک در آن شرکت با اصول و فنون بازاریابی آشنا شد و به دنیای تبلیغات و رسانه ورود پیدا کرد و نکات بسیاری درباره‌ی فروش، کارکنان، مدیریت شرکت و امور مالی را فرا گرفت. مدت کوتاهی پس از آن بود که به کارآفرینی در همین حوزه روی آورد و به مشتریان و مراجعانش مشاوره‌های مفید و مؤثری در جهت حل مشکلات پیچیده‌ و همین‌طور راه و روش‌های گوناگونی برای رشد و پیشرفت کسب‌وکارشان ارائه داد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مشاور پولدار

در کتاب صوتی مشاور پولدار چنین می‌شنویم که اغلب کارآفرینان و صاحبان مشاغل به دلیل نیاز به آزادی و درآمد بیشتر و همین‌طور کمک به سایرین به این حوزه‌ها ورود پیدا کرده‌اند اما آن‌چه در اکثریت قریب به اتفاق موارد بدان دست پیدا می‌کنند نه کسب‌وکاری فوق‌العاده و منحصربه‌فرد که آزادیِ عمل کمتر و میزان سود پایین‌تر است. تیلور ای. ولچ در این کتاب از دلایل بروز چنین شرایطی سخن می‌گوید و هم‌زمان با شرح داستان‌هایی از تجربیات واقعی افراد، استراتژی‌ها و فرمول‌هایی کارآمد را برای چندبرابر کردن درآمد و همین‌طور استخدام افراد کارآزموده و ماهر معرفی می‌نماید.

تیلور ای ولچ در کتاب صوتی مشاور پولدار درصدد یاری رساندن به کسب‌وکارها جهت تحلیل و موشکافی در وضعیت کنونی، ارتقاء کیفیت مدیریت واحدها و سرمایه‌های انسانی، اتخاذ تصمیم‌های خرد و کلان و رسیدن به جایگاهی مطلوب در مسیر پیشرفت و توسعه است.

کتاب صوتی مشاور پولدار را به کوشش شادن پژواک، با ترجمه‌ی سهیلا مختاری و خوانش محسن زرآبادی پور می‌شنوید.

در نکوداشت کتاب مشاور پولدار

  • تیلور ولچ یکی از هوشمندترین افرادی است که می‌شناسم و به‌ همین دلیل، مطالعه‌ی این کتاب و هر مطلب دیگری که او نوشته است را به‌شدت توصیه می‌کنم. (پیت وارگاس، کارآفرین، سخنران و مشاور کسب‌وکار)

کتاب صوتی مشاور پولدار برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی مشاور پولدار را به تمامی کارآفرینان، صاحبان مشاغل، بازاریاب‌ها، مشاوران کسب‌وکارها و دیگر افراد فعال در این حوزه پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی مشاور پولدار: اعترافات یک مشاور میلیونر می‌شنویم

یکی از عوامل تشدیدکننده‌ی رشد شرکت‌تان افرادی هستند که برای انجام کار بهشون اعتماد دارید. تجربه‌ی من در تیم‌سازی سال‌ها پیش با استخدام اولین عضو از تیمم آغاز شد. کسب‌وکار کوچکم داشت فوق‌العاده عمل می‌کرد که ناگهان متوجه شدم باید بین دو گزینه‌ی سخت انتخاب کنم. به شکل منحصربه‌فردی برای رشد آماده بودم اما زمانی برای مدیریت و رشد بیشتر نداشتم. هر هفته زمان زیادی صرف کار طاقت‌فرسایی می‌شد که از انجامش لذت نمی‌بردم. کسب‌وکار متوقف شده بود چون فرصتی برای بزرگ‌ترکردنش نداشتم.

وقتی مشتریان جدیدی می‌گرفتم یا فرصت جدیدی پیدا می‌کردم، تمام وقتم رو صرف ارائه‌ی خدمات به اون می‌کردم و نمی‌تونستم اداره‌اش کنم. ممکنه شما هم چنین وضعیتی داشته باشید. اما باید بدونید مشکل هرگز زمان نیست فقط این‌طور به نظر می‌رسه.

مسئله کاری هست که دارید با زمان‌تون انجام می‌دهید. به‌طور ویژه برای رفع این مشکل باید کارهایی رو که در حال حاضر انجام می‌دهید و از آن‌ها لذت نمی‌برید رو حذف کنید و اون‌ها رو با فعالیت‌هایی جایگزین کنید که به شکلی منحصربه‌فرد قادر به انجامش هستید. برای انجام این کار به تیم نیاز دارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
فصل اول: چه‌طور به این‌جا رسیدیم
21 دقیقه
فصل دوم: سه مورد کلیدی برای ارتقاء یک کسب‌وکار
13 دقیقه
فصل سوم: چه‌طور در محصول ارتقاء پیدا کنیم
25 دقیقه
فصل چهارم: تیم‌های هشت‌رقمی
14 دقیقه
فصل پنجم: کسب ارتقاء
22 دقیقه
فصل ششم: نمایش
10 دقیقه
فصل هفتم: مدل‌های کسب درآمد
19 دقیقه
فصل هشتم: تحقق ارتقاء
12 دقیقه
فصل نهم: همه را به هم گره بزنیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مشاور پولدار: اعترافات یک مشاور میلیونر
نویسنده
مترجمسهیلا مختاری
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۲۰۰۰ ۱۶,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مشاور پولدار

احمدی من
۱۴۰۳/۴/۶
کلی راهکار خوب داره با صدای عالی
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مشاور پولدار

برای دریافت کتاب صوتی مشاور پولدار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.