معرفی و دانلود کتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز

عکس جلد کتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز

کوبی یامادا در کتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز، ماجرای دختری را تعریف می‌کند که یک روز، به یک معجزه برمی‌خورد! این دختربچه، یک ظرف شکلات جادویی پیدا می‌کند که هرروز به او یک شکلات شگفت‌انگیز می‌دهد! اما مشکل همین‌جاست؛ هر روز، فقط یک شکلات!

درباره‌ی کتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز

اگر به شما خبر بدهند که از این به بعد، هرروز یک جایزه به شما داده خواهد شد چه حسی پیدا می‌کنید؟ شاید در ابتدا خوشحال شوید که چنین اتفاقی قرار است برایتان بیفتد. شاید هم ناراحت و ناامید شوید، چراکه روزانه فقط یکی از این موهبت قرار است به شما برسد. دختربچه‌ی داستان کتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز (The Candy Dish) نوشته‌ی کوبی یامادا (Kobi Yamada) نیز میان همین احساسات سرگردان است. آخر کار درست چیست؟

ماجرا از این قرار است که دختر کوچولویی، یک ظرف زیبا و شگفت‌انگیز در نزدیکی خانه پیدا می‌کند. ظرف بیضی‌شکل است و ظاهری شبیه یک جعبه دارد. دختربچه وسوسه می‌شود که در ظرف را باز کند تا از محتویاتش باخبر شود. همین کار را هم می‌کند. و در کمال تعجب و شگفتی متوجه می‌شود که آن ظرف زیبا، یک شکلات‌خوری است!‍

معرفی و دانلود کتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز

درون ظرف یک شکلات براق و خوشمزه قرار گرفته. دخترک نمی‌تواند بیشتر از این برای چشیدن طعم آن منتظر بماند. برای همین هم اول آن را بو می‌کند، کمی مزه مزه‌اش می‌کند و بعد هم آن را کامل در دهانش می‌گذارد. مزه‌ی شکلات قابل وصف نیست! طعم شکلات، حسی شبیه یک روز تابستانی و دویدن روی چمن‌های خیس را دارد. اما کم‌کم طعم شکلات کم می‌شود و عاقبت در دهان دخترک، تمام می‌شود.

دختر قصه‌ی کتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز، با اشتیاق فراوان ظرف را برمی‌دارد تا یک شکلات دیگر بردارد. طعم آن شکلات دیوانه‌وار خوشمزه بوده، پس چرا یکی دیگر امتحان نکند؟ اما مشکل اینجاست که دیگر در ظرف باز نمی‌شود...

کتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز به بچه‌ها مفهوم قدرشناسی در زندگی و لذت بردن از نعمت‌ها را یاد می‌دهد. این کتاب کاری از نشر صوتی مهرساست و فریبا رمضان پور و فرمهر منجزی به ترتیب گوینده و مترجم این اثر هستند.

نکوداشت‌های کتاب ظرف شکلات اسرارآمیز

  • داستانی شیرین و جادویی با یک درس مهم زندگی. (Kirkus Reviews)
  • هر روز زندگی یک هدیه است... با کمی هم چاشنی جادو. یک درس آشنا که توسط یک سناریوی خلاقانه ارائه شده است. (Publishers Weekly)

کتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز برای چه کسانی مناسب است؟

بچه‌های 7 تا 12 ساله از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز می‌شنویم

همه‌ی فکر و ذکرش شکلات بود. اون‌قدر دلش شکلات می‌خواست که اصلاً حواسش نبود چقدر خوش‌شانس بوده که این ظرف به دستش رسیده. در عوض به خاطر اینکه نمی‌تونست شکلات بیشتری بخوره ناراحت بود و غصه می‌خورد. اون روز گذشت. شب شد و دختر خوابید. صبح با این فکر از خواب بیدار شد که چطوری می‌تونه شکلات بیشتری بخوره؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
ظرف شکلات اسرارآمیز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز
نویسنده
مترجمفرمهر منجزی
راویفریبا رمضان پور
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز

ماه‌تیسا
۱۴۰۳/۵/۲۴
خیلی ممنون که لطف کردید و من بهتون۲۰ می‌دم البته از ۱۵۰۰،
چون خیلی کوتاه بود.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز

برای دریافت کتاب صوتی ظرف شکلات اسرارآمیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.