معرفی و دانلود کتاب صوتی پسری با گل‌هایی در موهایش

عکس جلد کتاب صوتی پسری با گل‌هایی در موهایش
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پسری با گل‌هایی در موهایش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پسری با گل‌هایی در موهایش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پسری با گل‌هایی در موهایش

کتاب صوتی پسری با گل‌هایی در موهایش قصه‌ی کودکانه و کوتاهی درباره‌ی دوستی و همدلی در مواقع دشوار است. این کتاب که به قلم جارویس نوشته شده، از یک پسربچه به نام دیوید می‌گوید که یک عالمه گل رنگارنگ بر روی سرش دارد. یک روز گل‌های روی سرش بیمار می‌شوند و می‌ریزند و همکلاسی‌ها به همین خاطر از او فاصله می‌گیرند، اما دوست صمیمی‌اش کنارش می‌ماند.

درباره‌ی کتاب صوتی پسری با گل‌هایی در موهایش

دوست صمیمی شما کیست؟ کسی که صرفا با او به گردش و تفریح می‌روید و خوش می‌گذرانید یا آن‌که در غم و شادی با شماست، احساسات شما را می‌شناسد و در پشت سر گذاشتن موقعیت‌های بحرانی کنارتان می‌ماند؟ دوستی برای بچه‌ها چطور است؟ فقط کسانی که با همدیگر بازی می‌کنند، دوست هم هستند یا آن‌ها که اگر در بازی زخمی بشوند یا به گریه بیفتند هوای همدیگر را دارند؟ آیا بچه‌ها چنین چیزی را درک می‌کنند و می‌توانند در موقعیت‌های این‌چنینی همدلی داشته باشند؟ کتاب صوتی پسری با گل‌هایی در موهایش (The Boy with Flowers in His Hair) به همین مسئله می‌پردازد؛ این اثرْ دوستی واقعی میان بچه‌ها و کنار هم بودن در مواقع بحران و اندوه را به ساده‌ترین زبان ممکن بیان می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پسری با گل‌هایی در موهایش

کتاب صوتی پسری با گل‌هایی در موهایش را جارویس (Jarvis) به نگارش درآورده است و داستان دو دوست صمیمی را می‌گوید که یکی‌شان دیوید نام دارد و موهایش پر از گل‌های رنگارنگ است. دیوید و دوستش همیشه با هم بازی می‌کنند. یک روز گل‌های روی سر دیوید به مشکل می‌خورد و بچه‌های کلاس از او دوری می‌کنند. دوست دیوید اما تصمیم می‌گیرد به او کمک کند تا مشکلش برطرف شود و دوباره گل‌های رنگارنگ و زیبا روی سرش بروید. این قصه‌ی لطیف و زیبا از زبان دوست دیوید بیان می‌شود. داستان این کتاب درباره‌ی اهمیت مهربانی، پذیرش و دوستی است و به بچه‌ها یاد می‌دهد که دوستان خوب در مواقع سختی به هم کمک می‌کنند و هوای همدیگر را دارند. گل‌های روی سر دیوید استعاره از احساسات و عواطف او هستند و نشان می‌دهند که یک دوست صمیمی چطور در موقعیت‌های دردناک می‌تواند به بازیابی آن‌ها کمک کند.

کتاب صوتی پسری با گل‌هایی در موهایش را سمیه حیدری به فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. نسخه‌ی صوتی آن را با گویندگی فاطمه نیرومند می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب پسری با گل‌هایی در موهایش

  • این داستان دلپذیر که مانیفستی درباره‌ی احساسات است، به بچه‌ها برای صحبت کردن درباره‌ی تروماها و تشخیص علائم آن در خودشان و دیگران کمک می‌کند. (بوک لیست)
  • کتاب حاضر با زبانی ساده از نقطه نظر یک کودک و درباره‌ی توانایی پذیرش دشواری‌ها توسط آن‌ها حرف می‌زند. (اسکول لایبرری ژورنال)
  • یک بچه ناگهان تغییر می‌کند و راوی تلاش دارد به او کمک کند. جارویس استعاره‌ای می‌سازد تا نشان بدهد که دوستان خوب چطور دشواریِ اوقات بد را با هم پشت سر می‌گذارند. (پابلیشرز ویکلی)

کتاب صوتی پسری با گل‌هایی در موهایش برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای بچه‌های 3 تا 7 سال مناسب است و پدر و مادرها، مربی‌ها و معلم‌ها می‌توانند از آن برای آموزش به کودکان استفاده کنند.

در بخشی از کتاب صوتی پسری با گل‌هایی در موهایش می‌شنویم

یه بار سروکله‌ی چندتا پرنده پیدا شد و یه ماه توی موهاش زندگی کردن. همه عاشق پرنده‌هاش شدن. اما یه روز اتفاقی افتاد؛ وقتی به گلای روی سر دیوید آب می‌دادم، یکی از گلبرگاش کنده شد و افتاد روی دستم. اون روز عصر دیوید دلش نمی‌خواست بازی کنه. روز بعد، اون کلاه سرش گذاشت. دیوید هیچوقت کلاه نمی‌ذاشت. اون یه کلمه هم حرف نزد و ساکت ساکت بود. اولین بار بود که دیوید انقدر ساکت بود. خانم جونز از ما خواست کت، کلاه و شال گردنمونو در بیاریم، وقتی دیوید کلاشو برداشت، گلبرگ گلای روی سرش مثل پروانه‌ها بال زدن و روی زمین افتادن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
پسری با گل‌هایی در موهایش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پسری با گل‌هایی در موهایش
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
راویفاطمه نیرومند
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پسری با گل‌هایی در موهایش

برای دریافت کتاب صوتی پسری با گل‌هایی در موهایش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.