معرفی و دانلود کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید

عکس جلد کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید
قیمت:
۶۲۰۰۰ ۳۱,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید

جول اوستین، کشیش و سخنران مشهور، در کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید همانند دیگر کتاب‌هایش می‌کوشد قدرت درونی وجودتان را یادآوری کند و با تکیه بر آموزه‌های مسیحی و ایمان به خدا آرامش را به زندگی معنوی شما بازگرداند و راه‌های پایداری در مشکلات و دشواری‌ها را نشانتان بدهد.

درباره‌ی کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید

موانعی در زندگی وجود دارند که نیرو و توان‌تان تحلیل می‌روند و شما را به اعماق استیصال فرو می‌اندازند. همین شرایط بحرانی بهترین موقعیت برای کسب شناخت هر چه بیشتر از قابلیت‌های پنهان و آزادسازی نیروهای درونی است. تا زمانی که با مشکلی مواجه نشوید، درک نمی‌کنید که چقدر قوی هستید و تا کجا می‌توانید پیش بروید. اثری که پیش رو دارید، کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید (You Are Stronger than You Think: Unleash the Power to Go Bigger, Go Bold, and Go Beyond What Limits You) به قلم جول اوستین (Joel Osteen) برای همراهی شما در سختی‌ها نوشته شده است تا ذهنیت ضعیف را از شما دور کند و به یادتان بیاورد که بسیار قوی‌تر از افکارتان هستید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید

کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید دعوتی است به مقاوم بودن در برابر مشکلات و ناملایمات. جول اوستین از شما می‌خواهد در برابر دشواری‌های زندگی صبور باشید و تا برطرف شدن مشکلات از خودتان مقاومت نشان بدهید، آن وقت است که می‌بینید قدرت درونی شما بسیار بیشتر از آنچه که تصور می‌کردید، دوام می‌آورد. اگر ذهنیتتان این باشد که نمی‌توانید از پس سختی‌ها برآیید، آن وقت است که کنترل همه چیز از دستتان در می‌رود و اسیر شرایط زندگی‌تان می‌شوید. بنابراین ترس‌ها را کنار بگذارید، ناممکن‌ها را بخواهید و اعتماد به نفس خفته‌تان را بیدار کنید.

اثر حاضر راهنمایی برای تقویت زندگی معنوی مخاطبین و بهره‌گیری از منابع درونی ارائه می‌دهد. با گوش سپردن به فصل‌های آن پله پله ایمانتان را قوی‌تر می‌کنید و شهامت تغییر را در خودتان پرورش می‌دهید. نباید بگذارید محدودیت‌ها و چالش‌ها شما را از پا در بیاورد. سرنوشت‌باوری را کنار بگذارید و زندگی‌تان را در دست بگیرید. این ذهنیتی است که جول اوستین در کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید از شما انتظار دارد. او توصیه می‌کند به سراغ یادگیری مهارت‌های جدید بروید، ایمانتان را به خدا قوی‌تر کنید، بزرگتر فکر کنید و از چیزهایی که شما را به چالش می‌کشند، استقبال کنید. تمام این چیزها به قدرت درونی شما می‌افزایند.

بد نیست اشاره کنیم که جول اوستین کشیش ارشد کلیسای لیک وود است. بنابراین کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید نیز، همانند دیگر آثار او، با ذکر داستان‌هایی از کتاب مقدس مسیحیان نشانه‌های وجود قدرت روحانی درون انسان‌ها را برمی‌شمارد و تلاش می‌کند این قدرت‌ها را در وجود مخاطبین آزاد کند. نقل قول‌هایی که او از کتاب مقدس می‌آورد، به شما یادآوری می‌کند سرشار از قدرت انجام دادن هستید. اگر خداوند مشکلی را بر سر راه شما قرار می‌دهد، قطعا قدرت غلبه بر آن را نیز پیشاپیش در وجودتان قرار داده است. نویسنده می‌گوید خداوند شما را برای مقاومت طراحی کرده است و با ایمان به اوست که قدرت‌های ویژه‌تان آزاد می‌شود و بر تمام خستگی‌ها و ناملایمات غلبه می‌کنید.

کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید را هانیه چوپانی به فارسی ترجمه کرده و نسخه‌ی صوتی آن را نشر صوتی شادن پژواک با صدای مهبد قناعت پیشه در اختیار شما قرار داده است.

کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مطالعه‌ی کتاب‌های روانشناسی انگیزشی علاقه‌مند هستید و اگر گرایشات مذهبی دارید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید می‌شنویم

اغلب وقتی با مشکلی مواجه می‌شیم، دعا می‌کنیم: «خدایا منو از این چالش بیرون بیار. خدایا منو از این مشکل کاری بیرون بیار. منو از این مانع مالی بیرون بیار. منو از این بیماری بیرون بیار». این هیچ ایرادی نداره، اما قبل از اینکه بیرون بیایید، باید خدا رو به داخل مشکل دعوت کنید. گاهی معجزه در بیرون اومدن نیست، در اینه که خدا در این وضعیت چی کار می‌کنه. به جای اینکه فقط دعا کنید: «خدایا منو بیرون بیار»، چرا اینطوری دعا نمی‌کنید؟: «خدایا، وقتی در حال درمان شدن هستم، داخل این اتاق بیمارستان بیا. در این مشکل کارم که آدماش عادل نیستن، حضور داشته باش. در این اضطرابی که با اون دست و پنجه نرم می‌کنم، حضور داشته باش». وقتی خدا وارد می‌شه و شروع به تغییر دادن چیزا می‌کنه خیلی قوی‌تر از اینیه که شما رو از اون وضعیت بیرون بیاره. اون وارد می‌شه و فرقی نمی‌کنه که چه کسی می‌خواد مانعتون بشه، خدا در هر صورت به شما لطف می‌کنه. اون میاد و قدرتی رو به شما می‌ده که غیرقابل توضیحه. اون میاد و چنان لطفی می‌کنه که بتونید در برابر چیزی دووم بیارید که متوقفتون می‌کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
29 دقیقه
معرفی کتاب و فصل اول: شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید
27 دقیقه
فصل دوم: خداوند را در مشکلاتتان فرا بخوانید
28 دقیقه
فصل سوم: پیروزی در تاریکی شروع می‌شود
29 دقیقه
فصل چهارم: مبارزه برای آینده‌ی شما
29 دقیقه
فصل پنجم: قدرت ویژه در راه است
28 دقیقه
فصل ششم: می‌گویید چه کسی هستید؟
29 دقیقه
فصل هفتم: طراحی شده برای مقاومت
28 دقیقه
فصل هشتم: غلبه بر خستگی
29 دقیقه
فصل نهم: هنوز قرار است به آنجا برسید
25 دقیقه
فصل دهم: ایمان شما
26 دقیقه
فصل یازدهم: آدم باایمان
27 دقیقه
فصل دوازدهم: بنابراین می‌دانم
28 دقیقه
فصل سیزدهم: بادهای داغ آزمایش
29 دقیقه
فصل چهاردهم: به راه رفتن ادامه بدهید
27 دقیقه
فصل پانزدهم: حق تعالی شما را احاطه کرده است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید
نویسنده
مترجمهانیه چوپانی
راویمهبد قناعت پیشه
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۰۰۰ ۳۱,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید

zahrasharifi sharifi
۱۴۰۳/۴/۴
با سلام نمیدونم چطور بگم از عظمت و بزرگی جناب آقای جول اوستین ایشون فردی بسیار روشنفکر پر انرژی هدفمند هستند و کلامی پراز ایمان خدا بهشون هدیه داده بطور معجزه آسایی اونقدر قوی صحبت میکنن و بیان زیبایی دارن که مجذوب میشی که چطورتا الان این شخص رو پیدا نکرده بودی که ازش انگیزه بگیری انرژی بگیری حالت با کلامش خوب باشه من اونقدر به ایشون ایمان دارم که تمام کتاب هاشون رو خریداری کردم و با افتخار هر کتابشونو شاید پنج یا شش بار تکرار و مرور کردم که ملکه ذهنم بشه کافیه بخواین که تغیر کنین کافیه که بخواین موفق باشین بشدت مسیر رو نشونتون میده و همراهتون میشه برای کمال من ایمان دارم که ایشون یک پیامبر در عرصه جدید زندگی ما هستن که واقعاً باید شانس بزرگی داشت که سمینار هاشون رو ببینین یا کتاب‌های صوتیشون رو بشنوین اما یه نکته بسیار ریزی هم وجود داره ریز اما مهم من تمام کتابهای صوتی جول اوستین رو با صدای جناب آقای قناعت پیشه دنبال میکنم چون شبیه‌ترین صدا بع صدای اصلیِ و آنچنان زیبا سخن میگن گاهی حس میکنم از خودشون زیباتر بیان میشه لپ مطلب من چقدر خوشبختم که در طول مسیر پرفراز و نشیب زندگیم جول اوستین رو پیدا کردم و مانند فانوس در دل شب مسیر منو روشن کرد برای پیشرفت تو عرصه زندگی و تغییر و آرامش مطلق و هدفمند و پیروز زندگی کردن حتماً تمام کتابهاشون رو فقط با صدای آقای قناعت پیشه تهیه کنید وقت بخیر
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید

برای دریافت کتاب صوتی شما قوی‌تر از آنی هستید که فکر می‌کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.