معرفی و دانلود کتاب صوتی سمندری که آواز خودش را شنید

عکس جلد کتاب صوتی سمندری که آواز خودش را شنید
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سمندری که آواز خودش را شنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سمندری که آواز خودش را شنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سمندری که آواز خودش را شنید

بعضی‌ها فکر می‌کنند عجب صدای خوبی دارند و موسیقی را هم مثل موتزارت درک می‌کنند؛ اما نمی‌دانند دیگران چه عذابی از صدای آن‌ها می‌کشند! این موضوع اصلی کتاب صوتی سمندری که آواز خودش را شنید نوشته ریچل برایت است. ما در این کتاب با سمندری به نام گلدی مواجه می‌شویم که با صدای وحشتناک خود دیگران را آزار می‌دهد؛ ولی در نهایت متوجه می‌شود باید به‌ دیگران محبت کند.

درباره‌ی کتاب صوتی سمندری که آواز خودش را شنید

ریچل برایت (Rachel Bright) در کتاب صوتی سمندری که آواز خودش را شنید (The Gecko and the Echo) به خودخواهی بچه‌ها می‌پردازد. ماجرا از این قرار است که جناب آقای گلدی که سمندری بد صدا، خودشیفته و خودخواه است با صدای نخراشیده و ترسناک خود، حیوانات یک جنگل را کلافه می‌کند. او نمی‌داند چقدر صدای بدی دارد و فکر می‌کند از همه بهتر است؛ اما یک روز صدای ترسناکی را می‌شنود و با خودش می‌گوید عجب صدای ترسناکی از دور می‌آید؛ اما کسی اینجا نیست.

گلدی که خیلی می‌ترسد با خودش می‌گوید چرا صدای این موجود اینقدر زشت و بیخود است؟! او داد می‌زند: «ساکت!» ولی طرف مقابل هم می‌گوید: «ساکت!» گلدی تلاش می‌کند حال طرف را بگیرد؛ اما یک موجود کوچک رنگی را می‌بیند. او به گلدی می‌گوید که می‌داند ماجرا از چه قرار است. قضیه این است که گلدی، پژواک صدای خودش را می‌شنود نه صدای شخصی دیگر.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سمندری که آواز خودش را شنید

گلدی گیج می‌شود و می‌گوید «یعنی این صدای گوش‌خراش، صدای منه؟». بعد از این اتفاق، گلدی دوباره متولد می‌شود و زندگی‌اش تغییر می‌کند. از آن زمان به بعد، گلدی در صف‌ها به دیگران تعارف می‌زند، به آن‌ها کمک می‌کند و تلاش می‌کند محبوب دل آن‌ها شود. گلدی بالاخره می‌فهمد، خوب بودن واقعی این است که هم خودت خوب باشی و هم دیگری. از هر دست بدهید از همان دست می‌گیرید؛ پس بهترین راه این است که به دیگران عشق و محبت هدیه دهید.

جوایز و افتخارات کتاب سمندری که آواز خودش را شنید

قرار گرفتن در فهرست نهایی جوایز کتاب با صدای بلند بخند 2024

نکوداشت‌های کتاب سمندری که آواز خودش را شنید

  • گلدی فکر می‌کند صدای خوبی دارد؛ پس اعتماد به نفس زیادی دارد؛ ولی به یک باره با شنیدن پژواک صدای خودش متوجه می‌شود که صدای وحشتناکی دارد. (کید بوک ریویو)
  • این یک داستان خنده‌دار و عالی است. (هچت - ریویو)
  • این کتاب یک پیام ساده و مهم را در قالب یک داستان سرگرم‌کننده منتقل می‌کند... تمام خانواده هم می‌توانند از این داستان لذت ببرند. (کید بوک ریویو)

کتاب صوتی سمندری که آواز خودش را شنید برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کودکان 3 تا 8 ساله نوشته شده است و به تمام علاقه‌مندان به ادبیات کودکانه هم پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی سمندری که آواز خودش را شنید می‌شنویم

زمانی که به غیر از جیر جیر جیرجیرک‌ها صدایی به گوش نمی‌رسید، گلدی خان زد زیر آواز:

آووووووو آوووووووهاهاهاهاها

همه دیگه طاقتشون طاق شده بود. اونا بیشتر از این نمی‌تونستن گلدی رو تحمل کنن. اونا با کلافگی فریاد زدن:

ما دیگه نمی‌خوایم صدای تو رو بشنویم...

گلدی بدجوری جا خورد. بیچاره زبونش بند اومده بود. با خودش فکر کرد هیچ‌کس نباید با همچین سمندر خفنی اینجوری حرف بزنه. از اولش معلوم بود اونا لیاقت سمندری مثل اون رو نداشتن. وقتش بود که گلدی بار و بندیلش رو جمع کنه و بره جایی که قدرش رو بدونن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
سمندری که آواز خودش را شنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سمندری که آواز خودش را شنید
نویسنده
مترجمکسرا شاهدی
راویپیمان غریب پناه
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سمندری که آواز خودش را شنید

برای دریافت کتاب صوتی سمندری که آواز خودش را شنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.