معرفی و دانلود کتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند

عکس جلد کتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند

کتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند نوشته‌ی جوآنا رولاند با زبانی شاعرانه درباره‌ی ایمان به خداوند و زندگی بهتر می‌گوید. شما با گوش‌دادن به این کتاب صوتی متوجه می‌شوید که همیشه باید امید به بهتر شدن را حفظ کنید، حتی وقتی همه چیز سخت می‌شود. زندگی می‌تواند بهتر از این‌ها شود وقتی بدانید دیگران هوای شما را دارند.

درباره‌ی کتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند

جوآنا رولاند (Joanna Rowland) تلاش می‌کند امید را در شما بیدار کند به‌ویژه اینکه سعی می‌کند به شما درس تغییر دهد. شما در بدترین شرایط هم می‌توانید رشد کنید و زندگی بهتری برای خودتان بسازید. این موضوع یک امر مهم را به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهد اینکه شما زندگی بهتری خواهید داشت اگر مطمئن شوید که خانه پناهگاه شماست.

امید مانند دانه‌ی گیاهی است که کاشته می‌شود و کم‌کم رشد می‌کند. امید می‌تواند با گذر زمان بهتر و تنومندتر شود. سایت آمازون نوشته است که جوآنا رولاند توانسته یک کتاب بسیار خوب برای جلسات مشاوره و مراقبت از خانواده را تولید کند. کتابی که برای بچه‌های غمگین بسیار مناسب است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند

جوآنا رولاند در ساکرامنتوی کالیفرنیا بزرگ شده و هنوز هم با همسر و سه فرزندش در این شهر زندگی می‌کند. او روزها در مهدکودک تدریس می‌کند و شب‌ها کتاب‌های مصور خودش را می‌نویسد.

او در یک مصاحبه درباره‌ی شروع به نویسندگی می‌گوید: «وقتی در یک روز طوفانی در کلاس داشتم به بچه‌ها درس می‌دادم به حرف‌های من گوش نمی‌دادند. هر کاری هم کردم افاقه نکرد؛ ولی شوخی‌شوخی تصمیم گرفتم یک کتاب برای آن‌ها بنویسم که اسمش هیولا بود.»

جوآنا رولاند نویسنده‌ی کتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند (When Things Are Hard, Remember) تأکید می‌کند که هیچ استعداد خاصی نداشته و در 30 سالگی تازه شروع به تصویرسازی کتاب برای کودکان و بچه‌های کلاس خودش کرده است. او بهترین لحظات زندگی خودش را وقتی می‌داند که در کلاس برای بچه‌ها با صدای بلند کتاب می‌خواند.

او می‌گوید به‌عنوان یک معلم با روزهای سختی مواجه شده است مخصوصاً با تعدیل نیرو و اخراج معلمان. جوآنا رولاند تأکید می‌کند کتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند را زمانی نوشته که به طبیعت نگاه می‌کرده است؛ بنابراین ما می‌توانیم از طبیعت چیزهای زیادی یاد بگیریم. او در همین حین با این جمله مواجه می‌شود: «وقتی ایمانت متزلزل شد بیاد بیاور...»

داستان کتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند درباره‌ی دختری کوچک است که با پدر و مادرش زندگی می‌کند و متوجه می‌شود که «خانه مثل پناهگاهی امن از تو محافظت می‌کند و خانواده‌‌ات در کنارت هستند.»

گویندگی کتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند نوشته‌ی جوآنا رولاند و ترجمه‌ی مائده بازرگان را رویا فلاحی انجام داده که از سوی انتشارات مهرسا در دسترس قرار گرفته است.

در نکوداشت‌ کتاب وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند

  • پیام معنوی این کتاب در جملاتی مانند «ایمان، یعنی باور کردن» خلاصه می‌شود... این کتابی برای روزهای سخت متزلزل‌بودن است. (بوک‌ لیست)

کتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کودکان 3 تا 8 سال پیشنهاد می‌شود؛ زیرا اثری است که می‌تواند اهمیت خانواده، دوست و امید را به بچه‌ها آموزش دهد.

در بخشی از کتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند می‌شنویم

تو کوچولو هستی. همه دوستت دارند و حواسشان به تو هست
خانه مثل پناهگاهی امن از تو محافظت می‌کند
و خانواده‌ات در کنارت هستند
ایمان یعنی باور داشتن
باور به اینکه در شرایط سخت
و در سفر ناشناخته‌ی زندگی
حتی وقتی از آینده مطمئن نیستی
دیگران هوایت را دارند
و اوضاع روبه‌راه خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند
نویسنده
مترجممائده بازرگان
راویرویا فلاحی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند

برای دریافت کتاب صوتی وقتی زندگی ساز مخالف می‌زند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.