معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز: علم و هنر خوشبخت‌تر زیستن

عکس جلد کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز: علم و هنر خوشبخت‌تر زیستن
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز: علم و هنر خوشبخت‌تر زیستن

کلید دستیابی به زندگی دلخواه با وجود تمامی مشکلات و دشواری‌ها را در کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز پیدا کنید! اپرا وینفری و آرتور سی بروکس در این کتاب که پرفروش‌ترین عنوان نیویورک تایمز نیز بوده است، معیارهای بنیادین برای رسیدن به خوشبختی را برمی‌شمارند و توصیه‌هایی عملی برای فائق آمدن بر چالش‌های اساسی زندگی و رسیدن به رضایت درونی را ارائه می‌دهند.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز

چگونه می‌شود با وجود احساسات منفی به خوشبختی رسید؟ افرادی که خیانت دیده‌اند، مصیبت‌های بزرگ چشیده‌اند یا شکست‌های متعدد را تجربه کرده‌اند، چطور می‌توانند احساس خوشبختی کنند؟ آیا باید احساس ناخشنودی از زندگی را در خود نادیده بگیرند و یا سرکوبش کنند؟ کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز (Build the Life You Want: The Art and Science of Getting Happier) با همکاری اپرا وینفری (Oprah Winfrey) و آرتور سی بروکس (Arthur C. Brooks) به نگارش درآمده است و به شما نشان می‌دهد چطور ابتدا احساسات منفی‌تان را بپذیرید و در قدم بعدی، با وجود کوله‌باری از تجربیات تلخ و آزاردهنده، احساس خوشبختی داشته باشید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز

اپرا وینفری، مجری مشهور آمریکایی، در کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز از شرکت‌کنندگان و تماشاچیان رنگارنگ برنامه‌اش می‌گوید؛ از آنهایی که با احساس خشم و کینه مقابلش می‌نشستند تا کسانی که در زندگی تجربیات مثبت را پشت سر گذاشته و با رضایت کامل در برنامه حاضر می‌شدند. در این میان کسانی هم بودند که با وجود تجربیات تلخی همچون بیماری لاعلاج یا خشونت‌های بی‌وقفه از سوی خانواده، همچنان امیدوار و توانمند باقی ماندند و زندگی‌شان را تغییر دادند. او تعریف می‌کند که اکثر شرکت‌کنندگان با وجود قوی ماندن و مقاومت‌های ستایش‌برانگیز برای ایجاد تحول در زندگی، تعریف مشخصی از خوشبختی نداشتند و خود او نیز همیشه با این مسئله درگیر بوده است تا اینکه با نوشته‌های آرتور سی بروکس، سخنران مشهور، پیرامون خوشبختی آشنا شد و پس از صحبت با او تصمیم گرفت پروژه‌ی مشترکی درباره‌ی موضوع مذکور رقم بزند. حاصل همکاری مشترک این دو نفر کتاب حاضر است.

آرتور سی بروکس حاصل مطالعات علمی‌اش در حوزه‌های روانشناسی، علوم اعصاب و اقتصاد را با تجربیات شخصی خود جمع بسته و ابزارها و نکاتی را که آزمون خود را پس داده‌اند، در کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز ارائه کرده است. کتاب حاضر شامل توصیه‌هایی کاربردی است که بدبینی‌ها و تصورات غیرواقعی پیرامون خوشبختی را از بین می‌برد و به شما کمک می‌کند عادات رفتاری و عملکردهای ذهنی‌تان را بشناسید و به واسطه‌ی کسب این شناخت، از الگوهای مخرب همیشگی فاصله بگیرید و برای ساخت زندگی دلخواهتان اقدام کنید. شناخت مذکور به تمامی جنبه‌های زندگی، از حوزه‌ی خانوادگی گرفته تا مسیر شغلی و زندگی معنوی را در برمی‌گیرد، شما را از حالت تماشاچی صرف خارج کرده و به مدیریت ابعاد مختلف زندگی‌تان وا می‌دارد. با تکیه بر این کتاب صوتی در اوج رنج‌ها و مصیبت‌ها کنترل احساساتتان را به دست می‌گیرید و از چالش‌ها نردبانی برای رشد و صعود به سطوح بالای خوشبختی می‌سازید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز

ساختار کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز در نه فصل تدوین شده است. فصل اول افسانه‌های رایج خوشبختی را برمی‌شمارد و به شما یادآوری می‌کند که دست از جست‌وجوی دائمی خوشبختی بردارید و احساسات ناخوشایند را دشمن خودتان ندانید. فصل دوم به موضوع قدرت فراشناخت می‌پردازد و ضمن توضیح انواع احساسات ساده و پیچیده، توصیه‌هایی برای کسب توانایی اتخاذ احساسات و مدیریت آن‌ها به شما ارائه می‌دهد و تمرینی برای تقویت قدرت فراشناخت در اختیارتان می‌گذارد. فصل سوم توصیه می‌کند که شادی و امید را به عنوان احساس برترتان انتخاب کنید تا دنیا جای بهتری برای زندگی باشد. فصل چهارم از شما می‌خواهد تمرکزتان را بر خودتان کم کنید و احساسات مخربی همچون حسادت و اهمیت به افکار دیگران را کنار بگذارید. فصل پنجم به داشتن خانواده می‌پردازد و چالش‌های موجود در این مسیر را بررسی می‌کند. فصل ششم نیز چالش‌های مسیر دستیابی به رفاقت عمیق را بر می‌شمارد و فصل هفتم و هشتم به ترتیب چالش‌های یافتن یک شغل مناسب و رسیدن به یک زندگی معنوی مطلوب را مورد مطالعه قرار می‌دهد. توصیه‌های لازم برای عبور از این چالش‌ها نیز در اختیارتان قرار داده می‌شود. در نهایت، بخش پایانی اساسی‌ترین بخش ساخت زندگی دلخواه را توضیح می‌دهد و معیار بنیادین را برای شما یادآوری می‌کند.

کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز در سال 2023 به انتشار رسیده است. نسخه‌ی فارسی آن با ترجمه‌ی میترا آریا منتشر شده و نسخه‌ی صوتی آن با صدای شادی زراعتی به روایت درآمده است. چاپ و انتشار نسخه‌ی صوتی آن را نشر نقش و نگار بر عهده داشته است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • نامزد جایزه‌ی گودریدز ذیل عناوین غیرداستانی در سال 2023

کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به علاقه‌مندان کتاب‌های حوزه‌ی روانشناسی موفقیت، خودیاری و خودسازی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز: علم و هنر خوشبخت‌تر زیستن می‌شنویم

سعی کنید دائماً رصد کنید که چگونه این خاطرات دردناک به آموزش و رشد شما کمک می‌کنند. تحقیقات نشان داده است که وقتی افراد با هدف یافتن معنا و پیشرفت در تجربیات دشوار خود تأمل می‌کنند، اغلب عقاید بهتری را ارائه می‌دهند، تصمیمات بهتری می‌گیرند و مشکلات را به طرز مؤثرتری حل می‌کنند.

در دفترچه‌ی خود یک بخش را برای تجربیات دردناک اختصاص دهید و آن‌ها را بلافاصله یادداشت کنید. زیر هر تجربه، دو خط خالی گذاشته شود. پس از یک ماه به دفترچه برگردید و در خط خالی اول بنویسید چه چیزی را در آن ماه از آن تجربه‌ی بد یاد گرفتید. پس از شش ماه، در خط دوم، پیامدهای مثبت به وجود آمده را یادداشت کنید. آنگاه از تغییر دیدگاهتان به گذشته شگفت‌زده خواهید شد.

به عنوان مثال، فرض کنید در محل کارتان به شما ترفیع نداده‌اند و به حق ناامید و آزرده هستید. حال می‌خواهید یا این موضوع را به دوستانتان بگویید یا کلا از ذهنتان پاکش کنید. قبل از انجام هر کدام از این کارها «ترفیع نگرفتن» را در دفترچه‌ی خود با تاریخ یادداشت کنید. در ماه بعد به آن رجوع کنید و درس سازنده‌ای را که یاد گرفته‌اید، یادداشت کنید، مثلاً «تنها با گذشت حدوداً پنج روز میزان سرخوردگی در من تا حد زیادی از بین رفت». سپس، پس از شش ماه به آن برگردید و نتایج مثبت کسب شده را یادداشت کنید، مانند: «دنبال یک کار جدید گشتم و شغلی پیدا کردم که بیشتر دوست داشتم».

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
1 دقیقه
تقدیم
16 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
یادداشت آرتور
7 دقیقه
یادداشت اپرا
52 دقیقه
فصل اول: خوشبختی هدف و ناخرسندی دشمن ما نیست
41 دقیقه
فصل دوم: قدرت فراشناخت
44 دقیقه
فصل سوم: انتخاب حس برتر
45 دقیقه
فصل چهارم: کاهش تمرکز بر خود
54 دقیقه
فصل پنجم: خانواده‌ی نه‌چندان کامل خود را بسازید
55 دقیقه
فصل ششم: رفاقت عمیق و واقعی
45 دقیقه
فصل هفتم: شغلی که تجلی عشق باشد
46 دقیقه
فصل هشتم: جستن الطاف شگفت‌انگیز الهی
13 دقیقه
بخش پایانی: وقت آموزش است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز: علم و هنر خوشبخت‌تر زیستن
نویسنده،
مترجممیترا آریا
راویشادی زراعتی
ناشر صوتیانتشارات نقش و نگار
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز

برای دریافت کتاب صوتی زندگی دلخواهت را بساز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.