معرفی و دانلود کتاب صوتی دانشمند کوچک: فراگیری روش تحقیق

عکس جلد کتاب صوتی دانشمند کوچک: فراگیری روش تحقیق
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دانشمند کوچک: فراگیری روش تحقیق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دانشمند کوچک: فراگیری روش تحقیق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دانشمند کوچک: فراگیری روش تحقیق

کتاب صوتی دانشمند کوچک: فراگیری روش تحقیق نوشته‌ی احمدرضا آذر یک جلد دیگر از مجموعه کتاب‌های «گفتگو با کودکان» است. در این مجلد، نویسنده به سراغ ویژگی‌های افراد دانشمند رفته تا به بچه‌ها نشان دهد برای محقق بودن باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند.

درباره‌ی کتاب صوتی دانشمند کوچک: فراگیری روش تحقیق

داستان اغلب کتاب‌های احمدرضا آذر، در قالب یک کلاس درس و گفتگوی معلم با شاگردانش اتفاق می‌افتد. معمولاً در جلسات این کلاس‌ها، موضوعی به بحث و گفتگو گذاشته می‌شود تا بچه‌ها با به اشتراک گذاشتن افکار و نظرات و ایده‌هایشان، بتوانند به نتیجه‌گیری و جمع‌بندی برسند و چیز تازه‌ای به معلوماتشان اضافه کنند. در کتاب صوتی دانشمند کوچک: فراگیری روش تحقیق نیز، روال کار مثل گذشته است. حنانه، دانش‌آموز کوچک آقای معلم که علاقه‌ی بسیار زیادی به حیوانات، علی‌الخصوص فیل‌ها دارد، می‌خواهد تبدیل به یک دانشمند بشود. برای همین هم آقای معلم او را راهنمایی می‌کند که برای دانشمند شدن باید چه خصوصیاتی را در خودش پرورش بدهد.

حنانه با راهنمایی‌های آقای معلم یاد می‌گیرد که «دیدن» با «نگاه کردن» فرق بسیار زیادی دارد و کسی که به چیزی خوب نگاه می‌کند، جزئیات زیادی را کشف می‌کند که او را به سمت پرسشگری و طرح سوال می‌برد. این پرسشگری که خود مقدمه‌ی تحقیق و پژوهش است، از بارزترین ویژگی‌های دانشمندان به حساب می‌آید. حنانه با پیشنهاد آقای معلم به بازدید باغ وحش می‌رود، از کتاب‌های مختلف کمک می‌گیرد، از پدر و مادرش سوال می‌پرسد و نقاشی می‌کشد تا بتواند با دید بازتری به دانسته‌هایش نگاه و درباره‌ی آن‌ها فکر کند. با شنیدن این کتاب، می‌توانید یاد بگیرید که چطور درباره‌ی چیزی عمیق شوید، راجع به آن سوال طرح کنید و تفاوتش را با سایر چیزهای مشابه بفهمید.

کتاب صوتی دانشمند کوچک: فراگیری روش تحقیق کاری از نشر صوتی سرو یاسین است و شما آن را با صدای مریم رحیمی، نگین خواجه نصیر، بهرام سروری نژاد و صنم صالحی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی گفت‌وگوهای با کودکان

کتاب‌هایی سرگرم‌کننده برای آموزش کودکان! احمدرضا آذر، نویسنده‌ی این مجموعه، به موضوعات مختلفی مانند روش درست برخورد با دیگران، کنار آمدن با احساسات درونی و موضوعات بهداشتی می‌پردازد که والدین و مربیان مهدکودک می‌توانند از آن‌ها برای اهداف آموزشی و تربیتی استفاده کنند.

کتاب صوتی دانشمند کوچک: فراگیری روش تحقیق برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان 3 تا 8 ساله پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی دانشمند کوچک: فراگیری روش تحقیق می‌شنویم

حنانه در کلاس گفتگو شنیده بود دانشمندها آدم‌های مهمی هستن. اون هم آرزو می‌کرد روزی آدم مهمی بشه. حنانه به مادرش گفت: «من هم برای اینکه دانشمند بشم باید مثل سپهر میکروسکوپ داشته باشم؟»

- فکر نمی‌کنم همه‌ی دانشمندها میکروسکوپ داشته باشند. ولی اگه فکر می‌کنی با داشتن اون دانشمند می‌شی، حاضرم یکی برات بخرم.

و پدر گفت: «اما بهتره با مربی حنانه هم مشورت کنی.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
دانشمند کوچک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دانشمند کوچک: فراگیری روش تحقیق
نویسنده
راویمریم رحیمی، نگین خواجه نصیر، بهرام سروری نژاد، صنم صالحی
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دانشمند کوچک: فراگیری روش تحقیق

احمد رضا
۱۴۰۳/۳/۲۱
از این ساده تر و زیبا تر نمی شد دانش و پژوهش را به زبان کودکی تعریف کرد. فرایند گفت وگو بی حلقه گمشده ای بوده که این نویسنده به خوبی از آن بهره برده. آثار این کتاب در کودکان من چشمگیر بوده. من از کتاب راه و انتخاب این گونه کتابها تشکر می کنم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دانشمند کوچک: فراگیری روش تحقیق

برای دریافت کتاب صوتی دانشمند کوچک: فراگیری روش تحقیق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.