معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی برای دیگران

عکس جلد کتاب صوتی برای دیگران
قیمت:
رایگان
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برای دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برای دیگران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برای دیگران

کتاب صوتی برای دیگران اثری از فاطمه یوسفی، یکی از نویسندگان معاصر ایرانی است. یوسفی در این داستان کوتاه راوی برشی از زندگی زن و مرد کهنسالی است که در پیچ‌وخم ماجراهایی که با پسر و عروس‌شان دارند، گرفتار شده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی برای دیگران

فاطمه یوسفی در کتاب صوتی برای دیگران از تأثیر حرف و حدیث‌های مردم بر زندگی افراد سخن می‌گوید. اغلب مردم در زندگی خود به‌صورت غریزی تمایل دارند دوست داشته شوند و مورد احترام دیگران باشند اما دستیابی به چنین شرایطی تقریباً غیرممکن است چرا که همیشه هستند افرادی که دیگران از نگاه آنان ناکافی و ناکارآمدند. نگرانی از قضاوت مردم نه‌تنها مانع لذت بردن از زندگی می‌شود بلکه پیامدهای آزاردهنده و غیرقابل‌جبرانی را نیز در پی خواهد داشت. برای آنکه به‌درستی با فشار افکار و نظرات دیگران درباره‌ی خود روبه‌رو شوید، چندین و چند راهکار را می‌توانید در پیش بگیرید اما مهم‌تر از هر چیز لازم است بدانید هیچ کسی بهتر از شما از صلاح‌ کارتان آگاه نیست. این زندگی از آنِ شماست و می‌توانید به هر شکل که بخواهید آن را بسازید. پس بهتر است بدون آنکه بیهوده سعی کنید همه را از خود راضی نگه دارید و بر قضاوت آن‌ها متمرکز شوید، تلاش نمایید تا فارغ از آنچه دیگران می‌اندیشند، سبکِ زندگیِ منحصربه‌فرد خودتان را بسازید و به دلخواه خود زندگی کنید.

رابطه‌ی میان والدین و فرزندان موضوع دیگری که فاطمه یوسفی در کتاب صوتی برای دیگران به آن پرداخته است. چه از نظر مباحث دینی و چه از چشم‌انداز اخلاقی، فرزند به رعایت احترام و عزت والدین توصیه شده است. گاهی‌اوقات فرزندان به دلایل مختلفی مانند بی‌توجهی والدین و زندگی در محیط‌های ناسالم، نداشتن الگوی مناسب و عدم نظارت بر رفتارهای فردی و اجتماعی، برخورد صحیحی با پدر و مادر خود ندارند. این برخوردها اگر در دوره‌های خاص زندگی مانند بلوغ یا در شرایط بحرانی از فرد بروز کند اندکی طبیعی است اما زمانی که رفتارهایی از این دست به عادت دائمی وی تبدیل شود، آتشی می‌شود که زندگی او و بزرگ‌ترهایش را به خاکستر تبدیل خواهد کرد.

کتاب صوتی برای دیگران را به کوشش خانه داستان چوک و خوانش مریم رفیعی می‌شنوید.

کتاب صوتی برای دیگران چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی برای دیگران را به تمامی علاقه‌مندان ادبیات فارسی و طرفداران داستان‌های کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی برای دیگران می‌شنویم

نگاهش را به سمت پیرزن می‌کشد. با انگشتش فشاری به گوش‌هایش وارد می‌کند تا صدای او را واضح‌تر بشنود.

- رو‌ به ‌راهی؟

سرش را تکان می‌دهد و در مقابل نوازش‌هایی که روی مچ‌های زخم‌دیده‌اش کشیده می‌شود، لبخند می‌زند. پلکی می‌زند و به پنجره خیره می‌شود. چند ساعتی که مقابل هم نشسته بودند حرفی برای زدن نداشتند. هر دو، سرافکنده و سردرگم بودند. اگر می‌گفتند تمام این هفته‌ها را خواب دیده‌اند یا در کما بوده‌اند، برای‌شان قابل‌باورتر از این اتفاقات بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

13 دقیقه
برای دیگران

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برای دیگران
نویسنده
راویمریم رفیعی
ناشر صوتی خانه داستان چوک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برای دیگران

ندا ونه بینی
۱۴۰۳/۳/۲۲
دردناک بود نارو زدن فرزند به پدر و مادر سخته زندگی برای نظر دیگران. یعنی رفتن زیر فشار فقط به خاطر تایید دیگران.
سالاری
۱۴۰۳/۳/۲۵
داستان میتوانست آموزنده و بهتر باشد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برای دیگران

برای دریافت کتاب صوتی برای دیگران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.