معرفی و دانلود کتاب صوتی امید تازه

عکس جلد کتاب صوتی امید تازه
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی امید تازه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی امید تازه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی امید تازه

کتاب صوتی امید تازه داستان یک موش کوچولوی بامزه را روایت می‌کند که از آمدن زمستان می‌ترسد و فکر می‌کند تاریکی و سردی زمستان یعنی جهان به آخر می‌رسد، اما کم‌کم می‌فهمد زندگی ادامه دارد و امید تازه‌ای می‌گیرد. این کتاب که توسط گلنیس نلیست به نگارش درآمده به بچه‌ها یاد می‌دهد از غصه‌ها نترسند و امیدشان را حفظ کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی امید تازه

گاهی در دل تاریک و سرد زمستان زندگی هم جوانه‌هایی سر بر می‌آورند و امید تازه‌ای می‌بخشند. این همان پیامی است که کتاب صوتی امید تازه (Little Mole finds hope) سعی دارد با زبانی کودکانه و ساده به بچه‌ها بگوید. این کتاب را گلنیس نلیست (Glenys Nellist) به رشته‌ی تحریر درآورده و به کودکان یاد می‌دهد که در زندگی ناامید نشوند و فکر نکنند غصه‌ها ماندنی هستند.

در این کتاب موش کوچولو با دیدن ریزش و زرد شدن برگ‌ها ناراحت می‌شود و فکر می‌کند دنیا به آخر می‌رسد و همه چیز به زودی نابود می‌شود. اما در یخبندان زمستان امیدهای تازه‌ای پیدا می‌کند و می‌فهمد که باید به همه چیز از زاویه‌ای دیگر نگاه کند. به این ترتیب موش کوچولو یاد می‌گیرد که از اتفاقات بد نترسد و بداند که هر چیزی با خودش یک نتیجه‌ی مفید خواهد داشت و باید امیدش را حفظ کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی امید تازه

کتاب صوتی امید تازه را فاطمه مهدیان به فارسی ترجمه کرده و انتشارات مهرسا ذیل مجموعه قصه‌های موش کوچولو روانه‌ی بازار کتاب ایران نموده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب نیز با صدای مریم باقری در اختیار شما قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه قصه‌های موش کوچولو

مجموعه‌ی قصه‌های موش کوچولو (Little Mole) یک مجموعه‌ی متشکل از چهار جلد کتاب است که برای کودکان بین 3 تا 8 سال به نگارش درآمده. این مجموعه را گلنیس نلیست، نویسنده‌ی انگلیسی کتاب‌های کودک نوشته است. در هر جلد از این مجموعه، موش کوچولو با یک مسئله‌ی جدید روبه‌رو می‌شود و سعی می‌کند به درکی از آن برسد. عناوین سه جلد از این مجموعه عبارتند از: «امید تازه»، «هدیه‌ی خوشمزه» و «روز اول مدرسه». این مجموعه را انتشارات مهرسا به انتشار رسانده و در دسترس کودکان ایرانی قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب امید تازه

  • همه‌ی ما به این داستان نویدبخش نیاز داریم. (جوانا رولند، نویسنده‌ی آمریکایی)
  • اثر حاضر در کتابخانه‌های مختلف جای خود را پیدا می‌کند. (School Library Journal)
  • این کتاب که داستانی فوق‌العاده برای پیدا کردن زیبایی و نور در دل تاریکی‌ها و غصه‌هاست، می‌تواند یک هدیه‌ی عالی برای خانواده‌ها و بچه‌ها باشد. (متیو پل ترنر، نویسنده)
  • این داستان لطیف و آرامش‌بخش به بچه‌ها یاد می‌دهد که به تنهایی یا به یاری یک فرد الهام‌بخش در دل تاریکی نوری پیدا کنند. (Kirkus Reviews)

کتاب صوتی امید تازه برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 8 سال از مخاطبین اصلی این کتاب آموزنده هستند.

در بخشی از کتاب صوتی امید تازه می‌شنویم

مامان و موش کوچولو به بالای لانه رسیدند؛ همان جایی که خورشید می‌درخشید.

مامان گفت: «حالا بالا را نگاه کن. چی می‌بینی؟»

موش کوچولو بالا را نگاه کرد. او چند دارکوب را دید که روی درختان نشسته بودند. راستش شاخه‌های درختان خشک و بی‌برگ بودند؛ شاخه‌ها درست مثل استخوان‌های اسکلت انسان تا آسمان قد کشیده بودند. موش کوچولو گفت: «مامانی، این شاخه‌ها هم مرده‌اند که.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
امید تازه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی امید تازه
نویسنده
مترجمفاطمه مهدیان
راویمریم باقری
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی امید تازه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی امید تازه

برای دریافت کتاب صوتی امید تازه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.