معرفی و دانلود کتاب صوتی مترسک و آدم برفی

عکس جلد کتاب صوتی مترسک و آدم برفی
قیمت:
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مترسک و آدم برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مترسک و آدم برفی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مترسک و آدم برفی

کتاب صوتی مترسک و آدم برفی نوشته‌ی رابرت برودر، داستان یک مترسک تنها را تعریف می‌کند که هیچ دوستی ندارد. آرزوی مترسک این است که کسی بیاید و او را از تنهایی دربیاورد. تا اینکه یک روز با بارش سنگین برف، یک دوست تازه پا به مزرعه می‌گذارد...

درباره‌ی کتاب صوتی مترسک و آدم‌برفی

همه‌ی ما آدم‌ها در زندگی نیاز به دوست و همراه داریم. نه که زندگی به تنهایی و بدون دوست نشدنی باشد، نه. اتفاقاً تنهایی هم یک بخش شیرین و دوست‌داشتنی از زندگی است که به ما کمک می‌کند خودمان را بهتر بشناسیم. ولی اگر دوستانی داشته باشیم تا بتوانیم بخشی از زمانمان را با آن‌ها بگذرانیم، زندگی شادتر و زیباتر از آنچه هست نیز می‌شود. پیدا کردن دوست ممکن است برای خیلی‌هایمان کاری سخت باشد؛ چون نمی‌دانیم چطور باید آدم مناسبمان را پیدا کنیم و بعد با جلب توجهش، او را به دوست خودمان تبدیل کنیم. اما رابرت برودر (Robert Broder) در کتاب صوتی مترسک و آدم‌برفی (Crow & Snow) به ما نشان می‌دهد که برای پیدا کردن دوستان خوب تنها کاری که باید بکنیم صبوری است، چون آدم‌های مناسب خودشان بالاخره از را می‌رساند، حتی شده با برف زمستانی!

رابرت برودر در کتاب صوتی مترسک و آدم‌برفی داستان مزرعه‌ای را تعریف می‌کند که یک مترسک، تک و تنها، در آنجا زندگی می‌کند. روزها می‌گذرد، اما مترسک هیچ‌کس را ندارد که با او حرف بزند. او حتی سعی می‌کند تا برای کشاورز و تراکتورش که از آن نزدیکی می‌گذرند نیز دستی بلند و سلامی بکند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها جوابش را نمی‌دهند و بی‌اعتنا می‌گذرند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مترسک و آدم برفی

کم‌کم هوا سرد می‌شود و فصل زمستان فرا می‌رسد. دانه‌های درشت و زیبای برف از آسمان دانه‌دانه به زمین می‌نشینند و لحاف سفیدی از برف را روی مزرعه می‌کشند. مترسک از دیدن این سفیدی یک‌دست و پاکیزه خیلی خوشحال است، اما نمی‌داند که قرار است از دل همین دشت سفید، بهترین دوست زندگی‌اش را ملاقات کند.

بچه‌های کشاورز از راه می‌رسند و با خنده و شادی، یک آدم‌برفی تپل و زیبا در کنار مترسک می‌سازند. حالا مترسک دوستی دارد که می‌تواند کل روز را با او صحبت کند! او حس می‌کند زندگی دیگر بهتر از این نمی‌شود، اما کم‌کم فصل سرما به پایان می‌رسد و خطری جدی دوست جدید مترسک را تهدید می‌کند...

کتاب صوتی مترسک و آدم‌برفی کاری از نشر صوتی مهرساست. این کتاب را با ترجمه‌ی سمیه حیدری و روایت سارا عرب پوریان می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب مترسک و آدم‌برفی

  • با تمام شدن زمستان، آدم‌برفی آب می‌شود و مترسک چاره‌ای ندارد جز اینکه تا زمستان بعد، منتظر دوستش بماند. این دوستیِ فصلی میان یک مترسک و آدم‌برفی به ما ثابت می‌کند که عشق بر همه‌چیز پیروز می‌شود. (اسکول لایبرری ژورنال)

  • کتاب مترسک و آدم‌برفی داستانی دوستانه، غیرمنتظره و آرامش‌بخش درباره‌ی تلخی زندگی و البته انعطاف‌پذیری در برابر مشکلات است. (بررسی‌های Kirkus)

کتاب صوتی مترسک و آدم‌برفی برای چه کسانی مناسب است؟

کوچولوهای 3 تا 8ساله از شنیدن این قصه لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی مترسک و آدم برفی می‌شنویم

وسط‌های تابستان، خورشید داغ و سوزان می‌تابید.

مترسک با خودش فکر کرد: «شاید امروز باران ببارد.» خب بعضی وقت‌ها باران می‌بارید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مترسک و آدم برفی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مترسک و آدم برفی
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
راویسارا عرب پوریان
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مترسک و آدم برفی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مترسک و آدم برفی

برای دریافت کتاب صوتی مترسک و آدم برفی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.