معرفی و دانلود کتاب صوتی مارسی و احساسات رنگارنگش

عکس جلد کتاب صوتی مارسی و احساسات رنگارنگش
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مارسی و احساسات رنگارنگش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مارسی و احساسات رنگارنگش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مارسی و احساسات رنگارنگش

مارسی کوچولو از دست احساس‌هایش خسته شده است. در کتاب صوتی مارسی و احساسات رنگارنگش، حسود خان، آقای عصبانی و غصه خانوم مدام اطراف مارسی هستند و نمی‌گذارند او شاد و خوشحال باشد. اما یک روز اتفاق عجیبی می‌افتد: مارسی از خواب بیدار می‌شود و می‌بیند هیچ‌کدام از احساساتش همراه او نیستند. آلیسون ادواردز قرار است در این کتاب با کودکان در مورد اهمیت احساسات‌شان و نحوه‌ی مواجهه با آن صحبت کند.

درباره‌ی کتاب صوتی مارسی و احساسات رنگارنگش

بعضی روزها اصلا خوب شروع نمی‌شوند. معمولا در چنین روزهایی دوست داریم از دست احساسات بدمان پنهان شویم. مارسی یکی از همین روزها از خواب بیدار می‌شود و احساس می‌کند که مامان و بابا، برادرش را بیش‌تر از او دوست دارند. بچه‌ها چیزهای کوچکی در دنیا می‌خواهند؛ این‌که شاد باشند و بتوانند آزادانه در جهان بخندند و لذت ببرند. اما گاهی به همین یک خواسته‌ی کوچک‌شان هم نمی‌توانند برسند. کتاب صوتی مارسی و احساسات رنگارنگش (Marcy's Having All the Feels) نوشته‌ی آلیسون ادواردز (Allison Edwards) درباره‌ی شناخت تمام احساساتی است که برای کودکان جدید و ناشناخته است.

مارسی دختربچه‌ی کوچولویی است که مشکلات زیادی دارد: احساساتش لحظه‌ای او را تنها نمی‌گذارند. شادی خانوم، حسود خان، آقای عصبانی، غصه خانوم، خانوم دلواپس، خجالتی خانوم و آقای ناامید مدام در کنار او هستند. اما مشکل آن‌جاست که چندروزی است که حضور حس‌های منفی خیلی قوی‌تر از شادی خانوم بوده است. مارسی یک روز با حضور غصه خانوم از خواب بیدار می‌شود و تمام روز او اصلا خانوم شادی را نمی‌بیند و هیچ احساس گرم و لذت‌بخشی در قلبش احساس نمی‌کند. برای مارسی خیلی سخت است که تصور کند پدر و مادرش، پیتر، برادر کوچکش را بیش‌تر از او دوست دارند و او در خانواده اضافی است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مارسی و احساسات رنگارنگش

اما روز سخت مارسی همان‌جا تمام نمی‌شود. در کلاس روخوانی معلم از مارسی سوالی می‌پرسد اما مارسی جواب آن سوال را نمی‌داند و اشتباه جواب می‌دهد. لپ‌های مارسی سرخ می‌شود و خجالتی خانوم را می‌بیند که از دور به او نگاه می‌کند. مارسی خسته و کلافه به خانه می‌رسد و تنها یک آرزو می‌کند: اینکه دیگر احساسی نداشته باشد! مارسی کوچولو به آرزویش می‌رسد و وقتی فردا صبح از خواب بیدار می‌شود می‌بیند که دوستان احساسی‌اش همراه او نیستند. آیا مارسی از این اتفاق خوشحال می‌شود یا آنکه پشیمان؟ باید داستان صوتی مارسی و احساسات رنگارنگش را بشنویم تا ببینیم مارسی به چه نتیجه‌ای می‌رسد.

وظیفه‌ی انتشار کتاب مارسی و احساسات رنگی‌اش برعهده‌ی نشر صوتی مهرسا بوده است. ترجمه‌ی این کتاب را سارا سلیمی انجام داده است و حالا ما می‌توانیم این کتاب را با صدای گرم و دل‌نشین فریبا طاهری بشنویم.

کتاب صوتی مارسی و احساسات رنگارنگش برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 8 ساله قرار است با شنیدن این کتاب صوتی بیاموزند که قدر تمام احساسات‌‌شان را بدانند و یاد بگیرند که چطور با حس‌هایی مثل خجالت، غم و خشم کنار بیایند.

در بخشی از کتاب صوتی مارسی و احساسات رنگارنگش می‌شنویم

مارسی احساس دل‌گرمی کرد. اون با التماس گفت: «خیلی خوشحالم این‌جا هستی. لطفا دوباره نرو. وقتی کنارم نیستی، انگاری خودم نیستم!» شادی خانوم آهی کشید. از این‌که مارسی همیشه به اون نیاز داشت خسته شده بود. توی زنگ تفریح دوستان مارسی رفتند که بازی کنند و اون رو روی تاب تنها گذاشتند. غصه خانوم کنارش نشست. مارسی با چشمانی خیس از اشک گفت: «لطفا تنهام بذار.» وقتی توی کلاس روخوانی خانم بنت از مارسی سوال پرسید و اون اشتباه جواب داد، لپ‌هاش از خجالت سرخ شد. خجالتی خانوم درست اون‌جا روی میز خانوم بنت نشسته بود و به اون نگاه می‌کرد. مارسی که می‌دونست همه به اون خیره شدن، با چشم‌غره‌ای به خجالتی خانوم توی صندلیش فرو رفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
مارسی و احساسات رنگارنگش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مارسی و احساسات رنگارنگش
نویسنده
مترجمسارا سلیمی
راویفریبا طاهری
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های داستان کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مارسی و احساسات رنگارنگش

برای دریافت کتاب صوتی مارسی و احساسات رنگارنگش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.