معرفی و دانلود کتاب شادابی و تناسب اندام با حرکات کششی

عکس جلد کتاب شادابی و تناسب اندام با حرکات کششی
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شادابی و تناسب اندام با حرکات کششی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شادابی و تناسب اندام با حرکات کششی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شادابی و تناسب اندام با حرکات کششی

کتاب شادابی و تناسب اندام با حرکات کششی نوشته‌ی دکتر خشایار فخریان، راهنمایی برای رسیدگی به سلامتی جسمانی و روانی شماست. انسان امروز به‌دلیل کار طولانی‌مدت و سنگین با کامپیوترها، رانندگی با ماشین‌ و ساعت‌ها نشستن روبه‌روی تلویزیون،‌ لپ‌تاپ و ... به بی‌تحرکی دچار است و همین بی‌تحرکی مستمر موجبات ابتلا به چاقی، کمردرد، مشکلات مربوط به دیسک مهره‌ها، آرتروز و ناراحتی‌های قلبی - عروقی می‌شود. مؤلف این کتاب راه چاره را تحرک می‌داند و به همین دلیل کتاب پیش رو را به رشته‌ی تحریر درآورده است.

درباره‌ی کتاب شادابی و تناسب اندام با حرکات کششی

حتماً برای شما هم پیش آمده که پس از ساعت‌ها کار مداوم پشت سیستم یا نشستن طولانی‌مدت پای تلویزیون، دچار خستگی و کوفتگی بدن شده باشید. در چنین شرایطی احساس خشکی و درد شدیدی را در ناحیه‌ی مفاصل یا حتی ماهیچه‌ها و بخش‌های منعطف‌تر بدن خود تجربه خواهید کرد. یا شاید هم تجربه‌ی ناخوشایند گردن‌درد پس از چندین ساعت رانندگی مداوم و گیرکردن در ترافیک همیشگی کلان‌شهرها را داشته باشید. حتی ممکن است بدن‌درد و کمردرد ناشی از بد خوابیدن، صبح‌ها اذیتتان کند. واقعیت این است که با ماشینی‌شدن و سریع‌تر شدن زندگی امروز، امکان ابتلا به چنین دردهایی برای همه وجود دارد، اما چاره چیست و چگونه می‌توان از این میزان خشکی و عدم انعطاف بدن کاست؟

دکتر خشایار فخریان با هدف کمک به شما در زمینه‌ی ایجاد عادت خوب انجام حرکات کششی در روز، اقدام به تألیف کتاب راهنمای شادابی و تناسب اندام با حرکات کششی کرده است. او معتقد است که داشتن تنها چند دقیقه تحرک درست و اصولی در طول روز، در صورتی که به برنامه‌ی هفتگی شما تبدیل شود و استمرار داشته باشد، نه‌تنها سلامت جسمانی و روانی را برایتان به همراه خواهد داشت، بلکه کمکتان خواهد کرد تا در انجام کارهای روزانه‌ی خود نیز انرژی و استقامت بیشتری داشته و بهتر عمل کنید. درست است، شاید در ابتدا انجام این حرکات کمی برایتان سخت باشد و فکر کنید که چند دقیقه به اندازه‌ی چند سال گذشته اما با مداومت در انجامشان، به یک روتین تبدیل خواهند شد و پس از مدتی آنقدر به این روتین روزانه عادت خواهید کرد که بدون انجامش حس‌و‌حال انجام هیچ کار دیگری را نخواهید داشت!

در کتاب شادابی و تناسب اندام با حرکات کششی می‌خوانید که در زندگی سریع و ماشینی امروز، کار کشیدن از بدن به امری بدیهی تبدیل شده و بی‌توجه بودن نسبت به سلامت آن نیز اجتناب‌ناپذیر است اما تا کی می‌توان چنین رویه‌ای را در پیش گرفت؟ سرانجام روزی بدن شما شروع به نشان دادن علائم و هشدارهایی خواهد کردو پس بهتر است تا دیر نشده به فکر باشید و نگذارید که کار از کار بگذرد و دیر شود. به‌هرحال این حق بدن است که لااقل چند دقیقه در روز را صرف حفظ سلامتی‌اش کنید و به فکرش باشد. مطمئن باشید که شاید امروز برایتان راحت‌تر باشد که هیچ کاری نکنید اما بالاخره چشم‌پوشی از این دقیقه‌ها، به ضررتان تمام خواهد شد.

دکتر خشایار فخریان در کتاب شادابی و تناسب اندام با حرکات کششی می‌گوید که تنها چند تغییر ساده و کمی همت لازم است تا زندگی‌تان کاملاً عوض شده و به آدمی سالم‌تر و با روحیه‌ی بهتر تبدیل شوید. او سه بخش مهم را در کتاب پیش رو آورده که شامل عناوین «حرکات کششی»، «برنامه‌های پیشنهادی» و «چند توصیه‌ی غذایی» می‌شود. بخش اول همانطور که از عنوانش نیز مشخص است به آموزش جزءبه‌جزء و مرحله‌به‌مرحله‌ی حرکات اختصاص دارد. مثلاً حرکات مربوط به گردن، حرکات شکم، زیرشکم نشسته، سیت آپ و... . تصاویر راهنما از نحوه‌ی اجرای صحیح این حرکت‌ها نیز در کتاب موجود هستند و به آموزش بهتر مخاطب کمک خواهند کرد. ضمن اینکه فواید مربوط به انجام مستمر این حرکات و نکات مربوط به اینکه چگونه باید برای انجام آن‌ها آماده شوید نیز در این بخش گنجانده شده‌اند. در دو بخش بعدی هم برنامه‌های پیشنهادی و توصیه‌های غذایی ارائه شده است که به عملکرد هرچه بهترتان سرعت خواهد بخشید و باعث بالا رفتن روحیه‌تان برای ادامه‌ی کار خواهد شد.

انتشارات اژدهای طلایی کتاب شادابی و تناسب اندام با حرکات کششی را منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب شادابی و تناسب اندام با حرکات کششی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم در پی ایجاد تغییرات اساسی در برنامه‌ی روزانه‌ی زندگی خود هستید، اگر برای داشتن بدن و روانی سالم مصمم شده‌اید، این کتاب برای شماست!

در بخشی از کتاب شادابی و تناسب اندام با حرکات کششی می‌خوانیم

گردن از حساس‌ترین قسمت‌های بدن است و امروزه به دلیل افزایش کار با کامپیوتر و کارهای ماشینی مشکلات مربوط به این ناحیه مانند آرتروز یا افزایش فاصله‌ی مهره‌ها از هم و... شیوع بیشتری پیدا کرده‌اند. یکی از راه‌های مقابله با این معضلات تقویت عضلات گردن است؛ حرکاتی که در زیر معرفی می‌شوند، عضلات این ناحیه را تقویت کرده و به این ترتیب از فشاری که روی مهره‌های گردنی است می‌کاهند.

اجرای این حرکات برای جراحان، اپراتورهای کامپیوتر، گرافیست‌ها، رانندگان و به ‌طور کلی اشخاصی که برای انجام کار خود باید مدت زیادی یک حالت بخصوص را به گردن خود بدهند، ضروری است. تقویت عضلات گردن برای بانوان نیز بسیار حائز اهمیت است زیرا مهره‌های گردنی اغلب خانم‌ها به‌علت ضعیف بودن عضلات این ناحیه و با توجه به کارهای روزمره‌ای که انجام می‌دهند تحت‌فشار زیادی قرار می‌گیرد. عضلات زیادی در ناحیه‌ی گردن وجود دارند که هرکدام مسئول یک یا چند حرکت در این ناحیه هستند و با اجرای حرکات پیشنهادی، همه‌ی آن‌ها تقویت می‌شوند. در این رابطه چندین نکته قابل‌ذکر است، اول اینکه این حرکات باید به آرامی انجام گیرد نه با شدت و ضربه زدن، دوم اینکه نباید سعی در خم کردن بیش از حد گردن به یک سمت را داشت، یعنی نباید سر را آن‌قدر به طرفین مایل کنیم که مهره‌ها از جا درروند!

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
حرکات کششی
فواید تمرینات کششی
برای کشش آماده شویم
حرکات گردن
حرکات شکم
زیرشکم نشسته
سیت آپ
برنامه‌های پیشنهادی
ده دقیقه تمرین
نیم ساعت تمرین
چند توصیه‌ی غذایی
فقط چند تغییر ساده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شادابی و تناسب اندام با حرکات کششی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-622-7341-44-7
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شادابی و تناسب اندام با حرکات کششی

برای دریافت کتاب شادابی و تناسب اندام با حرکات کششی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.