معرفی و دانلود کتاب سه کلام جادویی: عشق، شادی، آرامش

عکس جلد کتاب سه کلام جادویی: عشق، شادی، آرامش
قیمت:
۱۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سه کلام جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سه کلام جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سه کلام جادویی: عشق، شادی، آرامش

کتاب سه کلام جادویی نوشته‌ی یوئیل استانلی آندرسن اثری پیشگامانه در مورد زیستن است که مسیر زندگی شما و نوع نگاهتان به هر چیزی را برای همیشه تغییر دهد. با مطالعه‌ی این کتاب همه‌ی احساسات مثبت را به خود جذب می‌کنید و به آرامش درونی دست می‌یابید.

درباره‌ی کتاب سه کلام جادویی

کتاب سه کلام جادویی (Three Magic Words) اثر یوئل استانلی آندرسن (Uell Stanley Andersen) پاسخی به پریشانی‌های انسان مدرن است که دچار احساسات متزلزل شده و امنیت و آرامش خاطر خود را از دست داده است. این کتاب روانشناسی و معنوی به بررسی ضمیر خودآگاه، قانون جذب و قدرت اندیشه می‌پردازد و ترکیبی از مفاهیم متافیزیکی، حکمت معنوی و راهنمایی‌های عملی برای رشد و رضایت شخصی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. مقصود اصلی کتاب حول محور سه کلمه یا مفهوم اساسی وجود می‌گردد که در شکل‌دهی واقعیت شما و ساختن زندگی مطلوبتان تأثیرگذارند. آندرسن به‌روشنی توضیح می‌دهد که با شناخت خدای خود و ارتباط با یک خودآگاه جهانی و مشترک، افراد می‌توانند به قدرت بی‌نهایت درونی‌شان دست یابند و زندگی ایده‌آل خود را شکل دهند.

آندرسن در این کتاب به موضوعات مختلفی مانند طبیعت واقعیت، قدرت اندیشه‌ی خلاق، اهمیت ایمان داشتن و ارتباطات بین مخلوقات می‌پردازد. او از آموزه‌های مکتب‌های مختلفی از جمله مسیحیت، فلسفه شرقی و متافیزیک برای توضیح ایده‌هایش بهره می‌برد. این موضوعات در 11 فصل با عنوان‌های «سه کلام جاودیی»، «خیال باطل و توهم»، «ذهن و ضمیر»، «شکل و ساختار» و ... بررسی می‌شوند.

شاید جالب باشد بدانید که دلیل نگارش این کتاب در واقع به زندگی شخصی این نویسنده ربط دارد. یوئیل استانلی آندرسن با وجود موفقیت در دنیای تجارت، احساس ناخوشایندی را در زندگی تجربه می‌کرد و به همین دلیل و شروع به کاوش در مباحث متافیزیکی و معنوی کرد. آندرسن در طول کتاب، به خوانندگان توصیه می‌کند که قدرت ذاتی و تونایی‌های بالقوه خود را بیدار کنند تا بتوانند از قدرت ذهنی خود بهره ببرند و با قوانینی که جهان را اداره می‌کنند، هماهنگ شوند. با درک و استفاده از این اصول، افراد می‌توانند از محدودیت‌هایی که مانع دستیابی به زندگی‌ ایده‌آلشان می‌شوند عبور کنند، اهداف خود را دنبال کرده و زندگی متعالی‌تری را تجربه کنند.

کتاب سه کلمه جادویی به دلیل پیام الهام‌بخش و تحول‌آفرینی که درون خود دارد و ارائه‌ی مسیری به سوی توانمندی شخصی و بیداری معنوی به خوانندگان، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این کتاب را هوشیار رزم آزما به فارسی ترجمه و انتشارات لیوسا آن را چاپ و منتشر کرده است.

کتاب سه کلام جادویی برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر با نگاهی متفاوت به مفاهیم پایه‌ای زندگی، می‌تواند برای هر کسی که به دنبال تأمل در معنای واقعی عشق، شادی و آرامش است، یک منبع الهام‌بخش باشد. این کتاب به افرادی توصیه می‌شود که در مورد مفاهیم معنوی، روانشناسی و ترکیبی از این دو کنجکاو هستند.

در بخشی از کتاب سه کلام جادویی: عشق، شادی، آرامش می‌خوانیم

در طول تاریخ به فرزانگانى آینده‌نگر برمى‌خوریم که ذهنى روشن و هوشى سرشار داشته‌اند و از این حیث شهرت فراوانى کسب کرده‌اند و همگان از دانشمندان و پژوهندگان گرفته تا نویسندگان و شاعران و معلمان و جز اینها بر این نظر پاى فشرده‌اند که ذهن انسان از استعداد شگرفى برخوردار است و همچنین هوشى که هر فرد به قدر و اندازه خویش از آن بهره برده است و این هوشى است که همه چیز را مى‌داند و توان انجام هرکارى را دارد. هوشى خداگونه که همانند آفریدگار یکتا، خالقى است جاودانه و نامتناهى و قادر به انجام هر کار و هر چیزى است که فکر انسان راهم در بر مى‌گیرد. پزشک جراحى که درباره قضیه روح و زندگى چنین مى‌گفت: «من بارها کالبد انسان‌ها را جراحى کرده‌ام، ولى هیچ روحى در آن‌ها نیافته‌ام. که پاسخ او این بود» مسلما شما درست مى‌گویید، ولى این را هم بگویید، در آن مدتى که مشغول کالبد شکافى بودید، آیا فکرى هم در آن جا پیدا کردید؟»

زن جوانى که از کودکى در امریکا زندگى مى‌کرد و در آن جا بزرگ شده بود و جز زبان سرزمین مادرى، زبان دیگرى نمى‌دانست؛ یک روز که با پدرش در خانه شان به سر مى‌برد؛ یکى از دوستان قدیمى پدرش که در یونان زندگى مى‌کرد و این دختر از بدو تولدش او را ندیده بود؛ ناگهان از در وارد شد. دختر جوان به محض دیدن او از جاى پرید ولى چنان دستپاچه و غافلگیر شده بود که خود نفهمید چگونه ناگاه به زبان یونانى که تا آن زمان کلمه‌اى هم از این زبان، نه خوانده و نه شنیده بود تند تند و با روانى با مهمان تازه وارد شروع به صحبت کرد. مرد یونانى با شنیدن گفته‌هاى دختر، تاب ایستادن نیاورد و غمگین و آشفته حال بر زمین نشست و هاى‌هاى شروع به گریستن کرد؛ زیرا دختر جوان به آن مرد اطلاع مى‌داد که همسر وى که در یونان زندگى مى‌کرد، چند لحظه قیل مرده است و شوهر که در راه سفر بوده، از این موضوع بى‌خبر مانده بود. بررسى‌هاى بعدى دراین‌باره صحت گفته دختر را تایید کرد. درواقع، در آن برهه از زمان و در آن موقعیت خاص، سدهاى ابعاد زمان و فضا براى این دختر درهم شکسته شده بود؛ تا جایى که براى بیان این تراژدى غم‌انگیز، با زبانى شروع به صحبت کرده بود که تا کنون تکلم نکرده بود و درواقع یکى از اعجازهاى فکر بشر را متجلى ساخته بود تا مردى را که تا آن زمان ندیده بود توسط زبانى که هرگز نیاموخته بود، از ماجرایى اندوهناک آگاه کند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار نویسنده
1. سه کلام جادویى
2. خیال باطل و توهم
3. ذهن و ضمیر
4. شکل و ساختار
5. کشف شهود
6. ایمان
7. قدرت جذب
8. عشق
9. موفقیت
10. سلامتى و تندرستى
11. جاودانگى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سه کلام جادویی: عشق، شادی، آرامش
نویسنده
مترجمهوشیار رزم آزما
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات344
زبانفارسی
شابک978-600-340-022-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سه کلام جادویی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سه کلام جادویی

برای دریافت کتاب سه کلام جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.