معرفی و دانلود کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی

عکس جلد کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی

بازی‌گونه‌سازی به معنای استفاده از عناصر و المان‌های بازی در زمینه‌هایی غیر از بازی است تا انگیزه و مشارکت افراد را افزایش دهد. کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی نوشته‌ی مهران فتح‌اله‌زاده این مفهوم را به‌طور جامع بررسی می‌کند. هدف اصلی بازی‌گونه‌سازی، ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش و درگیرکننده است که افراد را تشویق می‌کند تا با اشتیاق بیشتری به انجام وظایف یا یادگیری بپردازند.

درباره‌ی کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی‌گونه‌سازی

آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چرا بازی‌ها تااین‌حد جذاب و اعتیادآور هستند؟ چه می‌شود اگر بتوانیم همین جذابیت را در کار، آموزش و زندگی روزمره‌ی خود به کار بگیریم؟ بعد از خواندن این کتاب می‌توانید از این استراتژی در خیلی از موارد زندگی از جمله کار، درس خواندن، ورزش و… استفاده کنید.

بازی‌گونه‌سازی هنر استفاده از عناصر بازی در زمینه‌هایی غیر از بازی است. این رویکرد نوآورانه می‌تواند انگیزه، مشارکت و وفاداری را به‌طرز چشمگیری افزایش دهد. مهران فتح‌اله‌زاده با نثری روان و قابل فهم، خواننده را گام‌به‌گام با مفاهیم، تکنیک‌ها و کاربردهای عملی بازی‌گونه‌سازی آشنا می‌کند. امروزه، جلب توجه و حفظ تمرکز افراد به چالشی بزرگ تبدیل شده است. اما راهکاری هوشمندانه وجود دارد که می‌تواند این معادله را تغییر دهد. فتح‌اله‌زاده در کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی‌گونه‌سازی به‌طور عمیق و کاربردی به این موضوع می‌پردازد.

معرفی و دانلود کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی

نویسنده در ابتدای کتاب، مفهوم بازی و اهمیت آن در زندگی انسان را بررسی می‌کند. او با نگاهی تاریخی به تکامل بازی‌ها، زمینه را برای درک عمیق‌تر بازی‌گونه‌سازی یا گیمیفیکیشن فراهم می‌آورد. سپس به تعریف دقیق این مفهوم می‌پردازد و تفاوت آن را با مفاهیم مشابه روشن می‌سازد. امروزه بیشترین استفاده از بازی‌گونه‌سازی در موارد آموزشی و کسب‌وکارها رخ می‌دهد. حتی می‌توان مدعی شد اولین کاربرد این ابزار در مباحث و دوره‌های آموزشی تعریف گردیده است و امروزه با نسلی روبه‌رو هستیم که همه‌چیز را در قالب بازی می‌پسندد. بدین ترتیب می‌توان پیشبینی کرد در آینده، بازی‌گونه‌سازی روزبه‌روز گسترش بیشتری پیدا خواهد کرد.

کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی‌گونه‌سازی توسط موسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده و قطعاً می‌تواند نقطه‌ی عطفی در درک و کاربرد گیمیفیکیشن در فضای کسب‌وکار و آموزش ایران باشد.

کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی‌گونه‌سازی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افراد خلاق و نوآور که می‌خواهند در کسب‌وکارشان از روش‌های سنتی فراتر روند، مناسب است. طراحان تجربه‌ی کاربری، توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و مدیران پروژه که به دنبال راه‌های جدید برای درگیر کردن مخاطب هستند، می‌توانند از این کتاب ایده‌های کاربردی بگیرند. همچنین، کارآفرینان استارتاپی که می‌خواهند محصولات جذاب‌تری بسازند، از مطالب این کتاب بهره خواهند برد.

در بخشی از کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی می‌خوانیم

یکی از کاربردهای بازی گونه‌سازی، ایجاد جذابیت در کارهایی است که اشخاص میل کمتری به انجام آن دارند. یکی از مهم‌ترین عوامل اقبال عموم به موضوعات بازی گونه‌سازی شده، سادگی و سرگرم‌کننده کردن فعالیت‌هایی است که به طور معمول این دو ویژگی را ندارند. موضوعی که در تمامی این موارد یکسان است تلاش در جهت افزایش میزان تعامل بازیکن یا کاربر با محصول یا مفهوم است.

موضوعاتی که می‌توان از بازی گونه‌سازی استفاده کرد بسیار گسترده و متنوع هستند. موضوعاتی از جمله آموزش، پزشکی، ورزش و سلامت، فروش، استخدام، نوآوری و IT از مواردی هستند که بیشترین استفاده را از بازی گونه‌سازی می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی ناشر
مقدمه‌ی مؤلف
فصل اول - بازی
فصل دوم - Gamification یا بازی گونه‌سازی
فصل سوم - مولفه‌های طراحی در بازی گونه‌سازی
فصل چهارم - بازی گونه‌سازی در کسب‌وکار و تجارت
فصل پنجم - بازی گونه‌سازی در آموزش و یادگیری
فصل ششم - بازی گونه‌‍سازی در مسائل فرهنگی و اجتماعی
فصل هفتم - بازی گونه‌سازی در پزشکی، سلامتی و تناسب اندام
فصل هشتم - آینده‌ی بازی گونه‌سازی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات392
زبانفارسی
شابک978-600-124-837-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی

برای دریافت کتاب راهنمای کاربردی و عملی GAMIFICATION بازی گونه سازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.