معرفی و دانلود کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه PMBOK نسخه ششم و راهنمای عملی چابک AGILE PRACTICE GUIDE: جهت آمادگی آزمون PMP

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه PMBOK نسخه ششم و راهنمای عملی چابک AGILE PRACTICE GUIDE و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه PMBOK نسخه ششم و راهنمای عملی چابک AGILE PRACTICE GUIDE و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه PMBOK نسخه ششم و راهنمای عملی چابک AGILE PRACTICE GUIDE: جهت آمادگی آزمون PMP

کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه PMBOK نسخه ششم و راهنمای عملی چابک AGILE PRACTICE GUIDE، ترجمه‌ی فارسی کتاب استاندارد PMBOK است که انستیتو مدیریت پروژه آن را جمع‌آوری کرده و می‌تواند برای آمادگی آزمون PMP به مخاطبان کمک کند. هر کسی که به حوزه‌ی مدیریت پروژه علاقه‌مند است یا در این زمینه فعالیت می‌کند، این کتاب استاندارد را باید در کتابخانه‌ی خود داشته باشد.

درباره‌ی کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه PMBOK نسخه ششم و راهنمای عملی چابک AGILE PRACTICE GUIDE

هزاران سال است که افراد باهوش و توانمند، درگیر مدیریت پروژه‌های گوناگون بوده‌اند. آن‌ها پروژه‌هایی را به سرانجام رسانده‌اند که امروزه ما به‌عنوان افتخار فرهنگ و تمدن خود به آن‌ نگاه می‌کنیم. پروژه‌هایی مثل تخت جمشید که پس از هزاران سال هنوز هم از مدیران قدرتمند خود یاد می‌کند. اما ساختن ساختمان‌های پرشکوه، فقط یکی از پروژه‌هایی است که در زندگی انسان‌ها نقشی ویژه دارند. مدیران، در حوزه‌های متعدد به فعالیت می‌پردازند و اگر به خوبی از استانداردهای مدیریت پروژه در سطح بین‌المللی آگاهی داشته باشند، می‌توانند کار خود را به بهترین حالت ممکن مدیریت کنند. به همین دلیل است که خواندن کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه PMBOK نسخه ششم و راهنمای عملی چابک AGILE PRACTICE GUIDE با نام انگلیسی A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK(R) Guide–Sixth Edition / Agile Practice Guide Bundle))، که انستیتو مدیریت پروژه (Project Management Institute) به چاپ رسانده است، زندگی حرفه‌ای مدیران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

برترین و جامع‌ترین استانداردهای مدیریت پروژه در کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه PMBOK نسخه ششم و راهنمای عملی چابک AGILE PRACTICE GUIDE، جمع‌آوری و ارائه شده است و این مرجع، یکی از مشهورترین مراجع برای مدیران است تا همه چیز را در این باره به بهترین نحو بیاموزند. در عین حال، این کتاب می‌تواند منبع اصلی شما برای آمادگی آزمون PMP باشد.

هر فردی که در حوزه‌ی مدیریت فعال است، با دریافت گواهی‌نامه‌ی قبولی در آزمون PMP می‌تواند سطح شغلی خود را بسیار بالاتر ببرد و تسلط خود را بر استانداردهای مدیریت پروژه به خوبی نشان دهد. در نتیجه، افراد در سراسر جهان، برای دریافت این گواهی تلاش فراوانی می‌کنند. کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه PMBOK نسخه ششم و راهنمای عملی چابک AGILE PRACTICE GUIDE، درست مطابق صفحه‌بندی کتاب اصلی ارائه شده تا شما بتوانید کتاب ترجمه را در کنار منبع زبان اصلی مطالعه کنید و هر جا لازم بود متن ترجمه را با متن اصلی تطابق بدهید و درک منظور اصلی برایتان ساده‌تر شود. این موضوع، با توجه به این که آزمون PMP به زبان انگلیسی است، مزیتی فوق‌العاده است.

کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه PMBOK نسخه ششم و راهنمای عملی چابک AGILE PRACTICE GUIDE را مهران فتح‌اله‌زاده ترجمه و انتشارات مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران به چاپ رسانده است.

کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه PMBOK نسخه ششم و راهنمای عملی چابک AGILE PRACTICE GUIDE برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه‌ی داوطلبین آزمون PMP، مدیران پروژه و فعالین این حوزه، کاربردی است.

در بخشی از کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه PMBOK نسخه ششم و راهنمای عملی چابک AGILE PRACTICE GUIDE: جهت آمادگی آزمون PMP می‌خوانیم

تا اواسط قرن بیستم، مدیران پروژه تلاش برای شناخت مدیریت پروژه به‌عنوان یک حرفه را آغاز نمودند. یکی از جنبه‌های این کار، دستیابی به توافق در مورد پیکره‌ی دانشی BOK به نام مدیریت پروژه بود. این BOK به‌عنوان پیکره‌‌‌ی دانش مدیریت پروژه‌ی PMBOK شناخته می‌شود.

مدیران پروژه به سرعت متوجه شدند که هیچ کتابی به‌تنهایی نمی‌تواند در برگیرنده‌ی کل PMBOK باشد. بنابراین، PMI راهنمای پیکره‌ی دانش مدیریت پروژه PMBOK را منتشر و توسعه داد. پیکره‌ی دانش مدیریت پروژه، شامل روش‌های اثبات شده‌ی سنتی است که همانند راهکارهای نوآورانه‌ای که در این حرفه به‌‌وجود می‌آیند که به‌طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه مترجم
بخش اول: راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه
فصل 1 - مقدمه
فصل 2 - محیطی که پروژه‌ها در آن کار می‌کنند
فصل 3 - نقش مدیر پروژه
فصل 4 - مدیریت یکپارچگی پروژه
فصل 5 - مدیریت محدوده پروژه
فصل 6 - مدیریت زمان‌بندی پروژه
فصل 7 - مدیریت هزینه پروژه
فصل 8 - مدیریت کیفیت پروژه
فصل 9 - مدیریت منابع پروژه
فصل 10 - مدیریت ارتباطات پروژه
فصل 11 - مدیریت ریسک پروژه
فصل 12 - مدیریت تدارکات پروژه
فصل 13 - مدیریت ذی‌نفعان پروژه
بخش دوم: استاندارد مدیریت پروژه
فصل 1 - مقدمه
فصل 2 - گروه فرآیندی آغازین
فصل 3 - گروه فرآیندی برنامه‌ریزی
فصل 4 - گروه فرآیندی اجرا
فصل 5 - گروه فرآیندی نظارت و کنترل
فصل 6 - گروه فرآیندی خاتمه
بخش سوم: پیوست‌ها، واژه‌نامه و فهرست
راهنمای عملی چابک
فصل 1 - مقدمه
فصل 2 - مقدمه‌ای برای چابک
فصل 3 - انتخاب چرخه حیات
فصل 4 - پیاده‌سازی چابک
فصل 5 - پیاده‌سازی چابک: ارائه در یک محیط چابک
فصل 6 - دیدگاه‌های سازمانی برای مدیریت پروژه
فصل 7 - یک درخواست برای اقدام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه PMBOK نسخه ششم و راهنمای عملی چابک AGILE PRACTICE GUIDE: جهت آمادگی آزمون PMP
نویسنده
مترجممهران فتح اله زاده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات902
زبانفارسی
شابک978-600-124-881-8
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت پروژه
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه PMBOK نسخه ششم و راهنمای عملی چابک AGILE PRACTICE GUIDE

برای دریافت کتاب راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه PMBOK نسخه ششم و راهنمای عملی چابک AGILE PRACTICE GUIDE و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.