معرفی و دانلود کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن: یافتن حضور ذهن و بهره‌وری در زمان‌های پر اضطراب

عکس جلد کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن: یافتن حضور ذهن و بهره‌وری در زمان‌های پر اضطراب
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن: یافتن حضور ذهن و بهره‌وری در زمان‌های پر اضطراب

اگر دچار مشکلاتی نظیر آشفتگی ذهنی، اضطراب، و عدم تمرکز هستید، باید کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن، نوشته‌ی کریس بیلی را بخوانید. این کتاب، با تشریح مشکلات و راهکارهای موثر و ساده شما را در مقابله با آشفتگی‌های ذهنی و کنترل اضطراب‌ها یاری خواهد داد و کمک خواهد کرد تا به آرامشی معقول دست یابید.

درباره‌ی کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن

کریس بیلی (Chris Bailey)، نویسنده، مشاور و کارشناس بهره‌وری کانادایی تبار است که کتاب‌هایی نظیر «فرا تمرکز» و راهنمای عملی آرام کردن ذهن را به رشته‌ی تحریر درآورده. او در سال 2001 با خواندن یک کتاب از دیوید آلن به مقوله‌ی بهره‌وری علاقه‌مند شد. چند سال بعد به دانشگاه رفت و از دانشکده‌ی تجارت اسپرت فارغ‌التحصیل شد. پس از تحصیل در دانشگاه، کریس بیلی به مدت یک سال استراحتی به خود داد و روی وبلاگی با مسئله‌ی بهره‌وری کار کرد، بیلی محتواهای وبلاگش را، بر اساس آزمایش‌ها و آزمون و خطاهایی تهیه کرده است.

کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن (How to Calm Your Mind) راهنمایی ا‌ست برای کنترل اضطراب و استرس، دوری از فرسودگی شغلی و توانایی مقابله با آشفتگی‌های ذهنی و روحی.

مفهومی که کریس بیلی در راهنمای عملی آرام کردن ذهن می‌خواهد به ما برساند این است که گام اولی که همه باید برای داشتن زندگی موفق طی کنند، احیای آرامش است. آرامش باید توسعه پیدا کند تا بهره‌وری صورت بگیرد. اگر آرامش نباشد، تمرکز نیست و اگر تمرکز بر روی اهداف وجود نداشته باشد، موفقیتی به دست نمی‌آید.

معرفی و دانلود کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن

راهنمای عملی آرام کردن ذهن ما را به سمت آرام‌تر شدن، دقیق‌تر شدن، متمرکزتر شدن و سنجیده‌تر شدن سوق می‌دهد. تمرکزی که با آرامش به وجود می‌آید و دقتی که بر مبنای تمرکز ایجاد شده است. آرامشی که در دنیای پرتنش امروز با انواع شلوغی‌های اجتماعی و تنش‌های فضای مجازی از دست رفته است.

کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن به مخاطب کمک می‌کند تا با وجود تمامی چالش‌های دنیای مدرن و زندگی روزمره آرامش درونی و تمرکز خود را حفظ کنند. پیام اصلی کتاب کریس بیلی این است که آرامش درونی همیشه در دسترس است و فقط باید آن را یافت. همانطور که از اسم کتاب مشخص است، کریس بیلی در این کتاب قرار است روش‌ها و راهکارهایی ساده، موجز و موثر برای یافتن آرامش درونی ارائه بدهد.

واضح است که کسی که خودش موقعیتی مشابه موقعیت شما را تجربه کرده است، می‌تواند مشاور بهتری برای شما باشد. از این رو، کریس بیلی در پیشگفتار کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن اشاره می‌کند که زمانی به فکر نوشتن و نگارش این کتاب افتاده که در حین سخنرانی در یک سمینار، از فشار استرس دچار حمله‌ی اضطرابی شده است. بیلی بعد از این جریان، با پژوهش در مورد آرامش از دست رفته و از طریق گپ‌وگفت با محققان و مطالعه‌ی مقالات متنوع دنبال جواب سوال‌هایش را گرفته و در نهایت، جواب‌های فرضی و احتمالی آن‌ها را روی خودش آزمایش کرده است. کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن، نتیجه‌ی تحقیقات او درباره‌ی مسئله‌ی پیش‌گفته است.

بنابراین، اگر شما نیز با مسائلی نظیر آشفتگی ذهنی و اضطراب درگیر هستید، کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن منبع بسیار مناسبی برای شماست؛ زیرا کریس بیلی هم تجربه‌هایی شبیه به شما داشته و نتایج خود را به زبانی ساده به هم‌نوعانش ارائه کرده است.

کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن نوشته‌ی کریس بیلی، به کوشش زهرا محمدپور بایرام کندی به فارسی برگردانده شده و توسط انتشارات بله به چاپ رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن

  • راهنمای عملی آرام کردن ذهن به ما انگیزه می‌دهد تا کارهای غیرقابل تصور را انجام دهیم و در دنیایی پر از استرس و اضطراب آرام بمانیم. کریس بیلی به ما کمک می‌کند تا بفهمیم چرا رسیدن به آرامش این‌قدر سخت به نظر می‌رسد و سپس ابزاری برای رسیدن به آن را در اختیار ما قرار می‌دهد. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توان انعطاف‌پذیری ذاتی خود را به دست آورد و از یک ذهن آرام برای ایجاد یک زندگی پررونق استفاده کرد. (هنری امونز، نویسنده)
  • مردم گفته‌اند که کریس بیلی یکی از پربازده‌ترین مردانی است که می‌توانید امیدوار باشید که ملاقات کنید. من شخصاً او را به عنوان یکی از آرام‌ترین‌ها می‌شناسم. این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه هر دو جمله می‌توانند برای او صادق باشند و چگونه می‌توانند برای شما نیز صادق بشوند. (کیت فلندرز، نویسنده)
  • کریس بیلی پس از بازگشت از فرسودگی شغلی خود، روشی واضح و مختصر ابداع کرد که با علم و خودیاری همراه می‌شود. سرعت خود را کم کنید، نفس بکشید و در این صفحات غوطه‌ور شوید. (اپرا دیلی)

کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن به کسانی که با مشکلاتی نظیر ذهن شلوغ، اضطراب و استرس فراوان و سطحی و مسائل این‌چنینی دست و پنجه نرم می‌کنند و هم‌چنین به علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی و انگیزشی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن: یافتن حضور ذهن و بهره‌وری در زمان‌های پر اضطراب می‌خوانیم

در روایت زندگی من، من داستان‌هایی مانند کنجکاو بودن، منطقی بودن و کارآمد بودن را تا زمانی که سرانجام یک پروژه یک‌ساله در زمینه بهره‌وری را آغاز کردم، با خود حمل می‌کردم؛ جایی که به بررسی و آزمایش تمام توصیه‌های ممکن در زمینه بهره‌وری پرداختم. هنگام شروع این پروژه، بلافاصله پس از پایان دانشگاه، من دو پیشنهاد شغلی تمام‌وقت با حقوق خوب را رد کردم تا بتوانم یک سال را بدون کسب درآمد سپری کنم و به طور کامل به مطالعه موضوع بهره‌وری بپردازم. (در کانادا، امکان به تعویق انداختن بازپرداخت وام دانشجویی وجود دارد که اجرای این پروژه را بسیار ساده‌تر می‌کرد) همانطور که می‌توان تصور کرد، یک تلاش چنین بزرگی روشی برای تقویت داستان‌هایی بود که درباره خودم باور داشتم.

بعضی از داستان‌هایی که این پروژه تقویت کرد واقعاً درست بودند، مانند اینکه من عمیقاً نسبت به علم بهره‌وری کنجکاو هستم. گرچه این علاقه شاید عجیب به نظر رسد، اما این ویژگی تا به امروز همچنان پابرجاست - شاید حتی قوی‌تر از قبل.

متأسفانه برای من، با هر استراتژی و ایده‌ای که آزمایش می‌کردم، شواهد بیشتری به دست می‌آوردم که داستان خاصی را تقویت می‌کرد. این فقط موجب می‌شد که عمیق‌تر در این داستان غرق شوم.

البته، این داستان‌ها تنها از سوی من نبودند. برای مثال، پس از اینکه من در یک هفته هفتاد ساعت سخنرانی TED را به عنوان بخشی از یک آزمایش روی حافظه تماشا کردم، سازمان TED اعلام کرد که من «شاید باانگیزه‌ترین فردی باشم که امیدوارید روزی ملاقات کنید.» در آن زمان، این احساس فوق‌العاده‌ای بود. حتی اگر می‌دانستم که این بیانیه کمی‌اغراق‌آمیز است، شنیدن این نقل قول به طور مداوم در مصاحبه‌ها و قبل از سخنرانی‌هایم قطعاً به شکل‌گیری داستان‌هایی کمک می‌کرد که من درباره خودم می‌ساختم (به علاوه اینکه چه تأثیری بر اعتماد به نفس من داشت). با گذشت زمان، تحسین‌های بیشتری دریافت شد - سوختی برای آتشی که هویت جدید من را شکل می‌داد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل 1: مخالفت با آرامش!
فصل 2: در پی دستاورد!
فصل 3: معادله خستگی!
فصل 4: ذهنیت گسترده‌تر!
فصل 5: اوج تحریک!
فصل 6: روزه تحریک!
فصل 7: گزینش آنالوگ!
فصل 8: آرامش و بهره‌وری!
فصل 9: آرامش کجا زندگی می‌کند!
سپاسگزاری و شکرگزاری‌ها
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن: یافتن حضور ذهن و بهره‌وری در زمان‌های پر اضطراب
نویسنده
مترجمزهرا محمدپور
ناشر چاپیانتشارات بله
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات239
زبانفارسی
شابک978-622-4850-14-0
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت ذهن، کتاب‌های استرس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن

برای دریافت کتاب راهنمای عملی آرام کردن ذهن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.