معرفی و دانلود کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی

عکس جلد کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی
قیمت:
۲۸۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی

کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی نوشته‌ی مارک فیشر، کتابی انگیزشی در قالب داستانی جذاب است که نه فقط درباره‌ی موفقیت مالی، بلکه درباره‌ی رشد روانی و شخصیتی، توصیه‌ها و مطالب بسیار عمیق و پرباری را به مخاطبان منتقل می‌کند. در ابتدای کتاب، مخاطبان با پسر جوانی هدفمند اما شکست‌خورده همراه می‌شوند که به کمک میلیونر و فیلسوف پیر، در راه دولت و فرزانگی قدم برمی‌دارد.

درباره‌ی کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی

کتاب‌های رشد شخصی و موفقیت مالی و شغلی، بسیار زیاد هستند. برخی از نویسندگان کتاب‌های موفقیت و رشد شخصی، شناخته‌شده هستند و برخی دیگر، دورانشان به سر آمده، و ایده‌هایشان برای دنیای امروز قدیمی شده است. اما نکته‌ی مهم، این است که رشد روانی و شخصیتی، ارتقای سطح فکر، ارتباطات، سواد و موفقیت مالی و... مواردی نیستند که در مدرسه یا دانشگاه به ما بیاموزند و برای تبدیل شدن به یک بزرگسال موفق از نظر مالی و ارتباطی و رشدیافته از منظر روانی و شخصیتی، باید اطلاعات و دانش خود را به صورت آزاد، با خواندن بهترین کتاب‌های این حوزه، ارتقا دهیم. از طرفی، در جهان سراسیمه‌ی امروز که زمان گذاشتن برای مطالعه، کم کم به رؤیا تبدیل می‌شود، این که انتخاب درستی داشته باشیم و بتوانیم از کتاب‌های محدودی که می‌خوانیم، موارد بیشتری بیاموزیم بسیار مهم است. کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی (The Millionaire's Path: Passion, Optimism, and Wealth) نوشته‌ی مارک فیشر (Mark Fisher) یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هر فرد دغدغه‌مند و طالب موفقیت خواهد بود. این کتاب نه فقط درباره‌ی سواد مالی و موفقیت مادی، بلکه‌ی درباره‌ی رشد شخصی و حتی فلسفه‌ی زندگی، حرف‌های عمیقی برای گفتن دارد.

معرفی و دانلود کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی

کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی به شکل یک داستان روایت می‌شود و همین ویژگی مخاطب را برای به‌پایان‌رساندن کتاب ترغیب می‌کند. در واقع، نویسنده، از قالب داستان، جهت همراه کردن مخاطبان و استفاده از ابزارهای داستانی برای انتقال مفاهیم عمیق خود استفاده کرده است. در ابتدای کتاب، با مرد جوانی آشنا می‌شویم که از شغل و وضعیت اقتصادی خود بیزار است و با این که آرزوی تبدیل شدن به یک نویسنده‌ی مشهور را در سر دارد، نمی‌تواند زمانی را برای رسیدن به رویاهایش اختصاص دهد. در همین موقع، او با میلیونری آشنا می‌شود، که بسیار خردمند، بزرگوار و سخاوتمند است.

او به مرد جوان، پول زیادی می‌دهد که بتواند زندگی خود را بسازد. اما خیلی زود پول را هدر می‌دهد! با این شکست، میلیونر خردمند دوباره به زندگی او بازمی‌گردد تا این بار به او آموزش دهد چگونه قدم به قدم به درآمد بیشتر، استقلال و آزادی مالی، شجاعت، قناعت، بینش عمیق و... دست یابد. در تمام طول داستان، شما خود را در جایگاه مرد جوان می‌بینید و احساس می‌کنید که می‌توانید از راهنمایی‌های پیر خردمند برای موفقیت در زندگی خود استفاده کنید.

کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی را شهرزاد همامی، به‌شکل روان و شیوا، ترجمه کرده و انتشارات افکار جدید آن را به چاپ رسانده است. این کتاب می‌تواند هدیه‌ای مناسب باشد برای نوجوانان و جوانانی که به دنبال موفقیت و پیشرفت هستند.

کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی برای کسانی که به کتاب‌های موفقیت، سواد مالی و رشد شخصی علاقه‌مند هستند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی می‌خوانیم

مرد جوان با لحنی معترض و دهانی که شک آن را کج کرده بود گفت:

اگر منظورتان سود بانکی است، همین جا بحث را تمام می‌کنم. من دوراندیشی کردم و ده هزار دلار از 25 هزار دلار اهدایی شما را در بانک گذاشتم. سودی که به من می‌دهد واقعاً مسخره است. من حتی نمی‌توانم گلف بازی کنم یا به مسافرت بروم.

بله همین‌طور است، نرخ سود اصلاً دست آدم را نمی‌گیرد. گذشته از این‌ها، سرمایه‌ی ما آن‌قدر نیست که بتوانیم فقط از سود آن اموراتمان را بگذرانیم.

خب شما چه پیشنهادی به من می‌کنید؟

ببینید، چندین روش برای به جریان انداختن این رودخانه‌ی پول که همان درآمد غیرمستقیم باشد، وجود دارد. شما باید آن را براساس طبع و طبیعت خودتان انتخاب کنید. چون دوای درد یکی، ممکن است برای دیگری سم باشد. بنابراین چیزی را نمی‌توان به کسی تحمیل کرد! اشتباهی که بیشتر مردم مرتکب می‌شوند این است که به خودشان می‌گویند: «خب، من به این کار می‌زنم چون این روزها درآمدش خوب است!» من تا به حال کسی را ندیده‌ام که با کاری که دوست ندارد، انگیزه‌ای برایش ندارد، آن هم فقط با علم به اینکه درآمدزاست، میلیونر شده باشد.

فهرست مطالب کتاب

حکایت اول: که در آن مرد جوان با آشنای قدیمی دیداری تازه می‌کند
حکایت دوم: که در آن مرد جوان اعتراف می‌کند که در زندگی‌اش شکست خورده است
حکایت سوم: که در آن مرد جوان به قدرت خارق‌العاده‌ی درآمد غیرمستقیم پی می‌برد
حکایت چهارم: که در آن میلیونر از تحول درونی صحبت می‌کند
حکایت پنجم: که در آن میلیونر از رودخانه‌ی پول صحبت می‌کند
حکایت ششم: که در آن میلیونر از قدرت تخیل صحبت می‌کند
حکایت هفتم: که در آن مرد جوان به سوددهی مستغلات پی می‌برد
حکایت هشتم: که در آن میلیونر از شجاعت و قناعت صحبت می‌کند
حکایت نهم: که در آن مرد جوان به جست‌وجوی اولین خانه‌اش می‌رود
حکایت دهم: که در آن مرد جوان برنامه‌ریزی را می‌آموزد
حکایت یازدهم: که در آن مرد جوان اولین قدم را برمی‌دارد
حکایت دوازدهم: که در آن مرد جوان تلاش می‌کند تا بر ترس‌هایش غلبه کند
حکایت سیزدهم: که در آن مرد جوان و میلیونر هر یک به راه خود می‌روند
حکایت چهاردهم: که در آن سرنوشت مرد جوان رقم می‌خورد
یادداشت آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی
نویسنده
مترجمشهرزاد همامی
ناشر چاپینشر افکار
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات123
زبانفارسی
شابک978-622-735681-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۸۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی

برای دریافت کتاب راه و رسم میلیونرها در راه دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.