معرفی و دانلود کتاب دوست صمیمی من کیه؟

عکس جلد کتاب دوست صمیمی من کیه؟
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دوست صمیمی من کیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دوست صمیمی من کیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دوست صمیمی من کیه؟

اسم دوست صمیمی تو چیست؟ گرچه همه‌ی سبزیجات کوچک کتاب دوست صمیمی من کیه؟ با هم دوست و رفیق‌اند؛ اما به‌هرحال هر کسی در دنیا حداقل یک رفیق جون‌جونی و خیلی صمیمی دارد. سولماز خواجه وند، قصه‌نویس خوش‌قلم ادبیات کودکان، در این قسمت از سری داستان‌های خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه، ماجرای یک روز به‌خصوص را برای ما تعریف خواهد کرد؛ روزی که هرکدام از اهالی باغچه باید رفیق صمیمی خود را انتخاب کنند و این روز ویژه را با او جشن بگیرند.

درباره‌‌ی کتاب دوست صمیمی من کیه؟

امروز در باغچه‌ی کوچک سبزیجات، یک‌روز معمولی نیست؛ این را بابابادمجون مهربان به تربچه‌ی نقلی می‌گوید. کتاب دوست صمیمی من کیه؟ اثری از سولماز خواجه وند نویسنده‌ی خوب قصه‌‌های کودکانه و قسمت دیگری از مجموعه‌ی خواندنی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه است. خوانندگان قرار است همراه با خواندن این داستان دلنشین در یکی از مراسم‌های مهم سالانه‌ی باغچه‌ی سبزیجات شرکت کنند.

گرچه جدا شدن از رخت‌خواب گرم‌ونرم، برای تربچه کوچولو سخت‌ترین کار دنیاست؛ اما امروز هرطور که شده او باید صبح زود‌تر از همیشه از جا بلند شود. چرا که امروز یک روز خاص و متفاوت است. امروز در تقویم باغچه‌ی سبزی‌جات با نام «روز رفقای صمیمی» ثبت شده. این یعنی هریک از سبزی‌های کوچک و دوست‌داشتنی باغچه، باید دست نزدیک‌ترین دوست خود را بگیرند و همراه با او در این جشن مهم شرکت کنند. اما شاید انتخاب صمیمی‌ترین دوست، همیشه هم کار راحتی نباشد. باید ببینیم تربچه‌ی قصه‌ی ما قرار است دراین‌باره چه تصمیمی بگیرد؟

کتاب دوست صمیمی من کیه؟ یک داستان خواندنی و پرمغز‌ است که برای مخاطبان کوچک دنیای کتاب نوشته شده. دوستی و رفاقت و همچنین تعامل با هم‌سن‌وسال‌ها به‌عنوان یکی از موضوعات مهم تربیتی در سال‌ها اولیه‌ی رشد مطالعه می‌شود. البته این‌که چه کسی را به عنوان دوست خود انتخاب می‌کنیم نیز به همان اندازه مهم و تأثیرگذار است. سولماز خواجه وند، باتوجه به این سوژه‌ی مهم آموزشی، قصه‌ی ساده و دل‌نشینی را برای مخاطبان خود تعریف می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد بیشتر از قبل درباره‌ی مفهوم دوستی بیندیشند. پدر و مادر‌ها و همچنین مربیان نیز می‌توانند در این تجربه‌ی جذاب با کودکان همراه شوند و درباره‌ی معیار‌های مهم در رفاقت با آن‌ها گفت‌وگو کنند. گفتنی‌ست که این داستان ارزشمند با تصویر‌سازی‌های زیبای الهه جوانمرد و با تلاش نشر پرنده آبی به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه

«خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه» نام یک مجموعه داستان مصور برای کودکان به قلم نویسندگان مختلف دنیای ادبیات کودکان است. سازندگان این مجموعه‌ی آموزنده، با الهام از قصه‌های محلی ایرانی، روایت خود را در یک باغچه‌ی سبزیجات تعریف می‌کنند. شخصیت‌های اصلی این داستان‌ها همگی سبزیجاتی دوست‌داشتنی‌ هستند که در کنار یک‌دیگر قصه‌سرایی می‌کنند و ماجراهای بامزه و هیجان‌انگیزی را می‌آفرینند. همچنین نویسندگان در دل روایت هر قسمت از این مجموعه، یک موضوع مفید و آموزنده را به خوانندگان کوچک خود یادآوری می‌کنند.

دوستی، شفقت و مهربانی، احترام به یک‌دیگر، توجه به مسئولیت‌ها، گرامی داشتن تفاوت‌ها و آشنایی بهتر با توانمندی‌ها، گوشه‌ای از موضوعات پرفایده‌ای هستند که در این مجموعه دنبال می‌شوند. «موش قهرمان»، «ورود ممنوع»، «نمره‌ی ما رو بده بریم» نام برخی از جلد‌های این مجموعه است. همچنین این سری داستان خواندنی با تلاش انتشارات پرنده آبی به دست کودکان می‌رسد.

کتاب دوست صمیمی من کیه؟ برای چه کسانی مناسب است؟

خوانندگان 4 تا 8 ساله عاشق روایت آموزنده و تصاویر بامزه‌ی این کتاب خواهند شد.

در بخشی از کتاب دوست صمیمی من کیه؟ می‌خوانیم

تربچه کنج در را باز کرد و آرام آرام جلو رفت.
پیازچه صورتش را گرفته بود رو به آفتاب و به خودش آب می‌داد.
تربچه پرید جلوی پیازچه و داد زد: «جون‌جونی، گره‌خورده، رفیق‌جینگ و چند تا نقطه، روزت مبااااارک!»
و برگ‌هایش را لوله کرد و گذاشت جلوی دهانش و دودورو دودور شیپور زد!
پیازچه تربچه را که دید ترسید، موهای فرفری و دست و پای سبزش سیخ شد.
جیغ زد و دوید توی کمد و در را بست و داد زد: «با من کاری نداشته باش! من فقط یک پیازچه‌ام! حتی پیاز هم نیستم! باور کن!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دوست صمیمی من کیه؟
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-600-436-680-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ ۱۸,۰۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دوست صمیمی من کیه؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دوست صمیمی من کیه؟

برای دریافت کتاب دوست صمیمی من کیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.