معرفی و دانلود کتاب ورود ممنوع

عکس جلد کتاب ورود ممنوع
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ورود ممنوع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ورود ممنوع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ورود ممنوع

کتاب ورود ممنوع نوشته‌ی سولماز خواجه‌وند، داستانی تصویری و مناسب کودکان است. نویسنده در این کتاب وضعیتی را توصیف می‌کند که در آن شخصیت‌های کودک داستان از انجام کاری منع می‌شوند، اما دوست ندارند که بر اساس این ممنوعیت رفتار کنند. این داستان به کودکان کمک خواهد کرد که بدانند در این شرایط چه باید بکنند.

درباره‌ی کتاب ورود ممنوع

کتاب ورود ممنوع نوشته‌ی سولماز خواجه‌وند و با تصویرگری غزاله بیگدلو، داستان خلاقانه‌ای است که علاوه بر سرگرم‌کنندگی، برای کودکان بار آموزشی نیز دارد.
نویسنده در این داستان وضعیتی را توصیف کرده است که در آن شخصیت‌های کم‌سن‌وسال قصه، از دیدن یک فیلم منع می‌شوند. این وضعیت برای کودکان بسیار آشناست. آن‌ها در دوران کودکی بارها از دیدن برخی فیلم‌ها، گفتن یا شنیدن برخی صحبت‌ها، خواندن بعضی کتاب‌ها، انجام بعضی بازی‌ها و بسیاری دیگر از کارها منع می‌شوند. اما در بیشتر موارد با این ممنوعیت هم‌داستان نخواهند بود. در این داستان، خواجه‌وند صرفاً توصیفی همه‌جانبه از این وضعیت را پیش چشم کودکان می‌گذارد. در پایان قصه، بدون هیچ توصیه یا تجویزی از طرف نویسنده، کودک در مورد اصل ماجرا به فکر فرو خواهد رفت و تلاش خواهد کرد تا در درون خود قضاوت کند که آیا باید به ممنوعیت‌ها پایبند باشد، یا نه.

داستان این‌طور آغاز می‌شود که اهالی باغچه در خواب زمستانی هستند و حوصله‌شان هم به شدت سررفته است. خانم آفتابگردان با صدای بلند آنان را از خواب بیدار می‌کند تا خبر افتتاح سینما در باغچه را به گوششان برساند و آن‌ها بقیه‌ی زمستان را با دیدن فیلم بگذارنند. افتتاح سینما در باغچه آغاز چالش‌های داستان خواهد بود.

تصویرهای رنگارنگ و بسیار جذاب کتاب، بخش کامل‌کننده‌ی متن هستند. کودک با دیدن این تصاویر با شخصیت‌های داستان دوست خواهد شد، آنان را دوست خواهد داشت و در نهایت خود را به جای آنان خواهد گذاشت و برای دقایقی در دنیایی که توسط نویسنده توصیف شده، زندگی خواهد کرد. همین مسئله به او کمک می‌کند تا در مورد موضوع اصلی کتاب فکر کند و خودش نتایج لازم را بگیرد.

کتاب ورود ممنوع، نوشته‌ی سولماز خواجه‌وند به همراه تصاویر جذاب و زیبای غزاله بیگدلو، به همت انتشارات علمی فرهنگی به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی داستان‌های خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه!

داستان‌های خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه! مجموعه‌ای 20 جلدی از انتشارات علمی فرهنگی است که با هدف پرورش ویژگی‌های مثبت در شخصیت کودکان طراحی شده است. داستان‌های این مجموعه، در دنیایی به وسعت یک باغچه رخ می‌دهد. شخصیت‌های باغچه، سبزیجاتی هستند که در آن حضور دارند و اغلب، تربچه و پیازچه شخصیت‌های اصلی داستان‌ها هستند. باغچه در این داستان‌ها همان جهان حقیقی است و سبزیجات مختلف، نقش انسان‌ها را به عهده گرفته‌اند. نویسندگان داستان‌های این مجموعه با رویکردی استعاری، موضوعات اخلاقی و شخصیتی را در قالب داستان‌هایی که بین سبزیجات رخ می‌دهد، روایت می‌کنند.

در نکوداشت کتاب ورود ممنوع

کتاب جدید سولماز خواجه‌وند داستان خلاقانه و گیرایی برای کودکان دارد، زیرا آن‌ها دنیایی فانتزی و دور از واقعیت‌های کلیشه‌ای اطراف خود دارند و می‌توانند به راحتی با این دنیای تخیلی ارتباط برقرار کنند. همچنین در حوزه‌ی زبان هم کودکان با خواندن این کتاب با واژگان جدیدی آشنا می‌شوند. (مجید راستی، نویسنده‌ی کتاب‌های کودک، خبرگزاری دفاع مقدس)

کتاب ورود ممنوع برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای کودکان 4 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب ورود ممنوع می‌خوانیم

تربچه توی صف استاده بود و به عکس‌های روی دیوار نگاه می‌کرد. یک موز پشت در پناه گرفته بود و جیغ‌ میزد و یک کرفس دیوانه با تبر در را می‌شکست. خانم آفتابگردان توی شیپورش فریاد زد: «خانم‌ها آقایان! گیاهان عزیز! فیلم تا نیم ساعت دیگر شروع می‌شود!» و نشست پشت میزش و تندتند بلیط فروخت. به تربچه که رسید انگشتش را برد بالا و تابلوی بالای سرش را نشان داد. روی تابلو نوشته بود «ورود بچه‌ها ممنون!»

خانم آفتابگردان گفت: «ورود بچه‌ها ممنوع! برو خونه‌تون بچه جون! این فیلم مناسب سن شما نیست!»

فهرست مطالب کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ورود ممنوع
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-436-650-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ورود ممنوع

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ورود ممنوع

برای دریافت کتاب ورود ممنوع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.