معرفی و دانلود کتاب موش قهرمان

عکس جلد کتاب موش قهرمان
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موش قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موش قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موش قهرمان

سولماز خواجه وند، نویسنده‌ی توانای ادبیات کودکان در قسمت تازه‌ای از مجموعه داستانی خود، کتاب موش قهرمان، فصل جدیدی از اتفاقات باغ سبزیجات را باز می‌کند. تربچه، پیازچه، نخود فرنگی و بادمجان شخصیت‌های اصلی این داستان خواندنی هستند. این سبزی‌های دوست‌داشتنی برای یک‌دیگر قصه‌های تازه‌ای تعریف می‌کنند و در دل ماجرای هر قصه درس‌های تازه‌ای از هم می‌آموزند. این قصه نیز درباره‌ی یک قهرمان کوچک است که پیازچه می‌خواهد شبیه او باشد.

درباره‌‌ی کتاب موش قهرمان

شاید داستانی خوانده‌اید که قهرمان اصلی آن یک شیر و یا حتی یک بره‌ی ناقلا باشد؛ اما حتماً تا‌ حالا نام موش قهرمان به گوشتان نخورده است. داستان موش قهرمان نوشته‌ی سولماز خواجه‌وند تصور شما را درباره‌ی این موجود کوچک و بازیگوش، به کلی عوض خواهد کرد.

داستان کتاب موش قهرمان، نه در میان حیوانات جنگل بلکه از بین صحبت‌های یک پیازچه و تربچه آغاز می‌شود! بله درست شنیدید. در این قصه‌ی بانمک، نه‌تنها تربچه و پیازچه‌ها، بلکه بادمجان‌ها و نخود فرنگی‌ها هم حرف می‌زنند. همه‌ی این دوستان مهربان در یک باغ سبزیجات کوچک، دور یک‌دیگر زندگی می‌کنند. آن‌ها روز‌ و شب‌های زیادی کنار هم هستند و این بهترین فرصت است تا کنار هم قصه تعریف کنند و از رویا و آرزو‌های خود بگویند. داستان کتاب موش قهرمان نیز از دل یکی از این ماجراها شروع می‌شود. آن صبح زیبا و دل‌نشین، پیازچه به همراه دوست خود یعنی تربچه صفحه‌های یک مجله‌ی کوچک را ورق می‌زد. در همین حال و از میان صفحات مجله، یک موش قوی و پرزور به چشم پیازچه خورد. موش ماجرا بر روی یک سکوی بلند ایستاده بود و قهرمانانه مدال‌های رنگارنگ و بازو‌های درشت خود را به تماشاچیان نشان می‌داد. در همین حین بود که پیازچه یک‌باره تصمیم گرفت مثل این موش، یک قهرمان باشد. او می‌خواهد مثل قهرمان این مجله، بازوهای قوی‌ای داشته باشد و افتخارات تازه‌ای به دست بیاورد. اما باید دید پیازچه برای رسیدن به این هدف بزرگ چه باید بکند؟ آیا تربچه که بهترین دوست اوست، در این مسیر به او کمک می‌کند؟

داستان موش قهرمان یک داستان فانتزی و مفرح برای تمامی کودکان فارسی‌زبان است. تصویر‌گری‌های شاد و رنگی سمیه محمدی و امیر نجفی نیز جذابیت و شادابی دوچندانی به روایت شیرین نویسنده‌ی آن بخشیده و همچنین موضوعات ارزشمند و مفیدی همچون ارزش تلاش و یادگیری، شکست و موفقیت و همچنین کسب تجربه در دل این قصه‌ مرور می‌شود. انتشار این کتاب پرطرفدار را انتشارات پرنده آبی برعهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه

«خونه‌ات کجاست؟ تو باغچه» نام یک مجموعه داستان مصور برای کودکان به قلم سولماز خواجه وند است. نویسنده‌ی این مجموعه‌ی آموزنده، با الهام از قصه‌های محلی ایرانی، روایت خود را در یک باغچه‌ی سبزیجات تعریف می‌کند. شخصیت‌های اصلی این مجموعه همگی سبزیجاتی دوست‌داشتنی‌ هستند که در کنار یک‌دیگر قصه‌سرایی می‌کنند و ماجراهای بامزه و هیجان‌انگیز خلق می‌افرینند. همچنین نویسنده در دل روایت هر قسمت از این مجموعه، یک موضوع مفید و آموزنده را برای خوانندگان کوچک خود یادآوری می‌کند. دوستی، شفقت و مهربانی، احترام به یک‌دیگر، توجه به مسئولیت‌ها، گرامی داشتن تفاوت‌ها و آشنایی بهتر با توانمندی‌ها، گوشه‌ای از موضوعات پرفایده‌ای‌ست که در این مجموعه دنبال می‌شود. «موش قهرمان»، «ورود ممنوع»، «نمره ی ما رو بده بریم» نام برخی از جلد‌های این مجموعه است. همچنین این سری داستان خواندنی با تلاش انتشارات پرنده آبی به دست کودکان می‌رسد.

کتاب موش پرنده برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 4 تا 8 سال حسابی از خواندن این ماجرای فانتزی و بامزه خوشحال خواهند شد.

در بخشی از کتاب موش قهرمان می‌خوانیم

تربچه توی مجله را نگاه کرد و گفت: «آقای موش! مرد ورزش‌های رزمی! رزمی‌ترین موش دنیا! قهرمان زیبایی‌اندام جهان!» بعد پیازچه را نگاه کرد و گفت: «واااااااااااای پیازچه بهت تبریک می‌گم، تو بهترین پیازچه‌ی زیبایی‌اندام جهان می‌شی!»

پیازچه که حسابی تحت تأثیر قرار گرفته بود با چشم‌های خیس تربچه را نگاه کرد. تربچه گفت: «من مدیر برنامه‌هات می‌شم! من به عنوان صمیمی‌ترین دوستت تا آخرین نفس بهت کمک می‌کنم تا تو بهترین قهرمان بشی.»

و همین‌طور که می‌گفت، دویدند و رفتند خانه. تربچه تلفن را برداشت و چند تا شماره گرفت. تازه گوشی را گذاشته بود که در زدند. تندی دوید طرف در و با یک‌عالمه فیلم وارد شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موش قهرمان
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-436-652-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موش قهرمان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب موش قهرمان

برای دریافت کتاب موش قهرمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.