معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 20: پپا نمی‌داند چه کاره شود!

عکس جلد کتاب دنیای پپا 20: پپا نمی‌داند چه کاره شود!
قیمت:
۲۲۵۰۰ ۱۵,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 20: پپا نمی‌داند چه کاره شود! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 20: پپا نمی‌داند چه کاره شود! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 20: پپا نمی‌داند چه کاره شود!

وقتی بزرگ‌ شدی می‌خواهی چه کاره شوی؟ با کتاب دنیای پپا 20: پپا نمی‌داند چه کاره شود! اثر نویل استلی و مارک بیکر همراه شوید تا ببینیم این خوک دوست‌داشتنی قرار است به این سوال چه پاسخی دهد. امروز خانم معلم برای بچه‌های کلاس یک‌ بازی هیجان‌انگیز آماده کرده و از آن‌ها می‌خواهد تا لباس شغل محبوب آینده‌ی خود را انتخاب کنند. اما گویی پپا برای این که به این سوال پاسخ دهد، کمی مردد به‌نظر می‌رسد!

درباره‌‌ی کتاب دنیای پپا 20: پپا نمی‌داند چه کاره شود!

این روز‌ها یک علامت سوال بزرگ بالای سر پپا قرار گرفته است. خوک کوچولوی بازیگوش داستان دنیای پپا 20: پپا نمی‌داند چه کاره شود! (When I Grow Up) به‌درستی نمی‌داند وقتی که بزرگ شد دوست دارد چه شغلی را انتخاب کند. نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker) آفرینندگان این داستان مصور کودکانه از مخاطبان خردسال خود می‌خواهند تا برای این تصمیم به پپا کمک کنند.

امروز در مدرسه‌ی پپا یک روز مهم است؛ خانم‌معلم بچه‌ها را دور یک‌دیگر جمع کرده تا درباره‌ی موضوع هیجان‌انگیزی با آن‌ها صحبت کند. او یک سبد بزرگ از لباس شغل‌های مختلف در کنار خود دارد؛ سبدی که در آن از لباس پلیس و سرآشپز تا لباس آتش‌نشانی دیده می‌شود. خانم‌معلم از بچه‌های کلاس می‌خواهد تا یکی‌یکی به سراغ سبد بروند و لباس شغل آینده‌ی خود را انتخاب کنند. همه‌ی بچه‌ها با هیاهو گزینه‌ مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند. اما بگذارید ببینیم آن گوشه‌ی کلاس چه خبر است؟ چرا پپا یک گوشه‌ی کلاس ایستاده و هیچ لباسی برای خود انتخاب نمی‌کند؟!

داستان پپا نمی‌داند چه کاره شود! قصه‌ای کوتاه و سرگرم‌کننده با تصویر‌سازی‌های شاد و رنگارنگ برای مخاطبان کوچک دنیای کتاب است. این‌روز‌ها مجموعه ماجراهای پپا طرفداران و خوانندگان زیادی میان کودکان و خردسالان سراسر دنیا پیدا کرده است. این خوک بامزه و بازیگوش، مثل همه‌ی دوستانش عاشق کسب تجربه‌های جدید است و از ماجراجویی‌های تازه حسابی خوشش می‌آید. او در این قسمت از سری داستان‌های خود نیز درباره‌ی یکی دغدغه‌های کودکانه‌ یعنی انتخاب شغل آینده با مخاطبانش صحبت می‌کند. خواننده‌ی این داستان آموزنده، به همراه پپای کوچک با مشاغل مختلف آشنا می‌شود؛ درباره‌ی وظایف و ویژگی‌های هرکدام از آن‌ها می‌خواند و درس احترام به سلیقه‌ها و علایق مختلف را می‌آموزد. این داستان در سال 2018 به انتشار جهانی رسیده و ترجمه‌ی فارسی آن را مهسا خسروی برعهده داشته است. انشارات افق نیز نسخه‌ی نهایی این اثر را به دست کودکان ایران‌زمین می‌رساند.

درباره‌ی مجموعه‌ی دنیای پپا

دنیای پپا (Peppa Pig) یک مجموعه‌ی داستانی مصور است که به قلم نویل استلی و مارک بیکر برای گروه سنی خردسالان نوشته شده. پپا، شخصیت اصلی این قصه‌ها یک خوک کوچک است. او با پدر و مادر و البته برادر خود، جورج، زندگی می‌کند و در هر جلد از این مجموعه با موقعیت‌های تازه و هیجان‌انگیزی رو‌به‌رو می‌شود. موضوع بیشتر این ماجراها، اولین تجربه‌هایی هستند که پپا به عنوان یک کودک آن‌ها را پشت سر می‌گذارد؛ تجربه‌هایی که در ابتدا ممکن است در قالب یک چالش تازه ظاهر شوند اما با قدرت مهربانی و همکاری، به یک خاطره‌ی شیرین تبدیل خواهند شد. نویسندگان این مجموعه در کنار روایت شاد و تصاویر رنگی، موضوعات آموزشی ویژه‌ای را در اثر خود گنجانده‌اند و در هر قسمت ما را با شخصیت‌ها و حیوانات تازه‌ای ازجمله فیل، گورخر، بره و روباه آشنا می‌کنند. این شخصیت‌های دوست‌داشتنی هر کدام ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند و در کنار کمک به پپا برای حل چالش‌ها، نکات تازه‌ای را نیز به مخاطبان خردسال این داستان‌ها می‌آموزند. «بهترین بابابزرگ دنیا»، «پپا و مهمانی پرماجرا» و «پپا به تعطیلات می‌رود» نام برخی از جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند که توسط واحد کودک انتشارات افق به دست کودکان ایرانی رسیده است.

اقتباس‌های فرهنگی و سینمایی از مجموعه‌ی دنیای پپا

داستان‌های دنیای پپا در سال 2004 به صورت یک مجموعه انیمیشنی در اختیار مخاطبان کودک قرار گرفته است و این‌روز‌ها طرفداران زیادی در دنیا دارد. همچنین بازی ویدیویی و اسباب‌بازی‌های ساخته‌شده از ماجراهای پپا، محبوبیت زیادی میان خردسالان کسب کرده ‌است.

کتاب دنیای پپا 20: پپا نمی‌داند چه کاره شود! برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این داستان، برای مخاطبان 3 تا 7 ساله‌ی دنیای کتاب، یک گزینه‌ی عالی و آموزنده خواهد بود.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 20: پپا نمی‌داند چه کاره شود! می‌خوانیم

پپا می‌گوید: «خانم گازل، من نمی‌دانم وقتی بزرگ شوم می‌خواهم چه‌کاره شوم!»
خانم گازل جواب می‌دهد: «نگران نباش، پپا. تو یک عالمه وقت داری تا در این مورد فکر کنی. تازه کلاه‌های مختلف هم کمکت می‌کنند تا بهتر بتوانی تصمیم بگیری.»
ربکا خرگوشه می‌داند در آینده می‌خواهد چه‌کاره شود.
او می‌خواهد ملکه شود.
ملکه‌ها تاج سرشان می‌گذارند و به بقیه می‌گویند چه کار کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 20: پپا نمی‌داند چه کاره شود!
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353-974-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۲۵۰۰ ۱۵,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 20: پپا نمی‌داند چه کاره شود!

برای دریافت کتاب دنیای پپا 20: پپا نمی‌داند چه کاره شود! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.