معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 18: پپا مهربان است

عکس جلد کتاب دنیای پپا 18: پپا مهربان است
قیمت:
۲۲۵۰۰ ۱۵,۷۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 18: پپا مهربان است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 18: پپا مهربان است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 18: پپا مهربان است

نویل استلی و مارک بیکر در کتاب دنیای پپا 18: پپا مهربان است، به خوانندگان نشان خواهند داد که پپا موجود بسیار خوب و مهربانی است و کاملاً می‌داند که چگونه باید با دیگران خوب رفتار کند. پپا در این کتاب، کارهای بسیاری را برای نشان دادن مهربانی‌اش، انجام می‌دهد. این کتاب علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، به کودکان می‌آموزد که چگونه باید مهربان باشند و اصلاً مهربان بودن به چه دردی می‌خورد؟!

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 18: پپا مهربان است

آموزش ویژگی‌های خوب اخلاقی به کودکان یکی از اقدامات بسیار ظریف و مهم است که به شیوه‌های مختلفی توسط نویسندگان، تعلیم‌دهندگان و والدین انجام می‌شود. نویل استلی (Neville Stley) و مارک بیکر (Mark Baker)، در کتاب دنیای پپا 18: پپا مهربان است (Peppa Is Kind) در صدد آن هستند که ویژگی مهربان بودن را به کودکان بیاموزند. کتاب پپا مهربان است، یکی از جلدهای مجموعه‌ی دنیای پپاست. کتاب‌های این مجموعه، قصه‌هایی را با محوریت شخصیت یک خوک کوچک به نام پپا در برمی‌گیرند. او در هر جلد از این داستان‌ها با وضعیتی مواجه می‌شود و ماجراهایی را رقم می‌زند. در این جلد، پپا قرار است با ویژگی مهربانی آشنا شود. او می‌خواهد بداند مهربانی چیست، چگونه باید مهربانی را نشان داد و اصلاً مهربان بودن به چه درد می‌خورد؟

پپا در این داستان در مواجهه با والدینش، برادرش، دوستانش و اطرافیانش مهربان خواهد بود و رفتارهایی را انجام می‌دهد که ناشی از مهربانی است. او در این کتاب به برادرش، جورج، اجاره می‌دهد که هر برنامه‌ی تلویزیونی‌ای را که دوست دارد، ببیند؛ به پدربزرگ و مادربزرگش کمک می‌کند، به حیوانات غذا می‌دهد و با دوستانش با مهربانی بازی می‌کند. این کتاب به کودکان کمک می‌کند که تجربه‌های ارتباطی گوناگون را بیشتر بشناسند و تلاش کنند تا بین وضعیت روحی و رفتارهایشان تعادل ایجاد کنند و ارتباط بین دو حوزه‌ی روانی و رفتاری خود را بشناسند. داستان‌های پپا علاوه بر اینکه آموزنده‌اند، سرگرم‌کننده و جذاب هم هستند. لحن کودکانه‌ی این داستان‌ها به همراه تصاویر رنگارنگ و جذابشان، موجب می‌شوند که کودکان این داستان‌ها را بسیار دوست بدارند.

کتاب دنیای پپا 18: پپا مهربان است نوشته‌ی نویل استنلی و مارک بیکر توسط مهسا خسروی ترجمه شده و در نشر افق به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی دنیای پپا

دنیای پپا (Peppa Pig) یک مجموعه‌ی داستانی مصور برای گروه سنی خردسالان، به قلم نویل استلی و مارک بیکر به‌شمار می‌رود. پپا، شخصیت اصلی این قصه‌ها یک خوک کوچک است. او با پدر و مادر و البته برادرش، جورج، زندگی می‌کند و در هر جلد از این مجموعه با موقعیت‌های تازه و هیجان‌انگیزی رو‌به‌رو می‌شود. موضوع بیشتر این ماجراها، اولین تجربه‌هایی هستند که پپا به عنوان یک کودک آن‌ها را پشت سر می‌گذارد؛ تجربه‌هایی که در ابتدا ممکن است در قالب یک چالش تازه ظاهر شوند اما با قدرت مهربانی و همکاری، به یک خاطره‌ی شیرین تبدیل خواهند شد. نویسندگان این مجموعه در کنار روایت شاد و تصاویر رنگی، موضوعات آموزشی ویژه‌ای را در اثر خود گنجانده‌اند و در هر قسمت ما را با شخصیت‌ها و حیوانات تازه‌ای ازجمله فیل، گورخر، بره و روباه آشنا می‌کنند. این شخصیت‌های دوست‌داشتنی هر کدام ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی دارند و در کنار کمک به پپا برای حل چالش‌ها، نکات تازه‌ای را نیز به مخاطبان خردسال این داستان‌ها می‌آموزند. «بهترین بابابزرگ دنیا»، «پپا و مهمانی پرماجرا» و «پپا به تعطیلات می‌رود» نام برخی از جلد‌های این مجموعه‌ی خواندنی هستند که توسط واحد کودک انتشارات افق به دست کودکان ایرانی رسیده است.

اقتباس‌های فرهنگی و سینمایی از کتاب دنیای پپا

  • سریالی بر اساس این مجموعه داستان ساخته شده و در سال 2021 منتشر شده است؛
  • اسباب بازی لگوی این داستان در سال 2024 به بازار آمد؛
  • یک بازی ویدیویی بر اساس این مجموعه داستان ساخته شده است.

کتاب دنیای پپا 18: پپا مهربان است برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 18: پپا مهربان است می‌خوانیم

پپا در یک روز سرد زمستانی شکلات گرم درست می‌کند. او به سوزی و جورج هم شکلات تعارف می‌کند و روی شکلات هر کدامشان چندتا مارشمالو می‌گذارد. همکاری کردن با دیگران نشانه‌ی مهربانی است، بازی کردن با دوستان هم همین‌طور. مهربان بودن شکل‌های مختلفی دارد. پپا با خودش مهربان است. او سراغ سرگرمی‌های جدیدی می‌رود. پپا هرروز ورزش می‌کند تا سلامت باشد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 18: پپا مهربان است
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353-971-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۲۲۵۰۰ ۱۵,۷۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای پپا 18: پپا مهربان است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 18: پپا مهربان است

برای دریافت کتاب دنیای پپا 18: پپا مهربان است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.