معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا

عکس جلد کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا

آیا شما بهترین مامان بزرگ دنیا را می‌شناسید؟ همه‌ی بچه‌ها دلشان می‌خواهد که بهترین‌های تمام دنیا برای آن‌ها باشد. پپا هم در کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا نوشته‌ی نویل استلی و مارک بیکر فکر می‌کند بهترین مامان بزرگ دنیا را دارد.

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا

کودکان وقتی می‌خواهند برای اولین بار کاری را انجام بدهند، هم شور و شوق دارند و هم می‌ترسند. این ترس بیش از هر چیز به دلیل عدم شناخت است. کودکان در ورود به دنیایی که هنوز آن را تجربه نکرده‌اند، کمی با نگرانی و هیجان عمل می‌کنند. کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا (Peppa Pig: My Granny) نوشته‌ی نویل استلی (Stley Neville) و مارک بیکر (Mark Baker) به کودکان کمک می‌کند که با آرامش و علاقه کارهای مختلف روزمره و مخصوصا کارهایی که تا به حال انجام نداده‌اند را بهتر بشناسند.

اگر فرزند خردسال شما تمایلی به کارهای روزانه ندارد و از انجام دادن برخی کارها می‌ترسد، مجموعه کتاب دنیای پپا به شما کمک می‌کند تا فرزندتان در انجام برخی از فعالیت‌ها که تا به حال تجربه نکرده، بهتر عمل کند. این کتاب شامل قسمت‌های مختلفی است که پپا شخصیت کارتونی این کتاب در هر قسمت فعالیتی را برای اولین بار انجام می‌دهد. شنا کردن، سوار شدن به اتوبوس، رفتن به کتابخانه، رفتن به زمین فوتبال و عینک زدن، از جمله کارهایی است که پپا به همراه برادرش جورج برای اولین بار تجربه می‌کند. کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا یکی از قسمت‌های این مجموعه داستان است که در آن پپا و جورج به سراغ مادربزرگشان می‌روند.

معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا

یکی از نگرانی‌های خانوده‌ها این است که رفتار کودکشان بیرون از خانه مناسب نباشد. این نگرانی کاملا درست است. چرا که فرزندان خردسال برای وارد شدن به جامعه نیاز به آموختن و تجربه کردن روش‌های درست انجام دادن فعالیت‌های روزانه دارند. از سوی دیگر کودک در مواجه شدن با کاری که به نظر او ناشناس می‌رسد، سرشار از هیجان است و بهتر است هیجان او تبدیل به دانش چگونه انجام دادن آن کار شود. نویل استلی و مارک بیکر در کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا تلاش می‌کنند کودکان را با برخی از فعالیت‌های مهم آشنا کنند. تصاویر دلنشین کتاب به کودکان کمک می‌کند تا با احساسی خوب شخصیت پپا و فعالیت‌های او را دنبال کنند.

کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا پانزدهمین قسمت از مجموعه داستان‌ دنیای پپا است. پپا یک خوک بازیگوش و جذاب است که نویل استلی و مارک بیکر این شخصیت را با توجه به ویژگی‌های رفتاری کودکان خردسال طراحی کرده‌اند. خانواده‌ی پپا هم شخصیت‌های جذابی دارند. پپا برادری به نام جرج دارد که همیشه با او همراه است و این دو برادر ماجراهای کتاب دنیای پپا را می‌سازند. پپا بعد از اینکه برخی از کارهای روزانه را در قسمت های قبلی کتاب تجربه می‌کند، حالا قصد دارد مادربزرگش را برای دوستان خردسالش معرفی کند.

مادربزرگ پپا مثل همه‌ی مادربزرگ‌ها چیزهایی را دوست دارد که برای بچه‌ها کمی عجیب است. او عاشق عطر و لباس است. او یکی از بهترین آشپزهای دنیاست. در پختن کیک کسی به گرد پایش نمی‌رسد. یکی از چیزهایی که مادربزرگ پپا دوست دارد، کلاه حصیری است و کلکسیونی از بهترین کلاه حصیری‌ها را دارد. کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا نوشته‌ی نویل استلی و مارک بیکر تصویرسازی دلنشینی دارد و باعث همراهی کودکان خردسال با تجربه‌های تلخ و شیرین پپا می‌شود.

این کتاب با ترجمه‌ی مهسا خسروی توسط نشر افق منتشر شده است

کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب است. خانواده‌هایی که کودک خود را آماده‌ی انجام کارهای روزانه و فعالیت‌های تازه می‌بیند، می‌توانند از این کتاب بهره‌ی کافی را ببرند.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا می‌خوانیم

او بهترین مامان‌بزرگ دنیاست!
و خوش‌بوترین مامان‌بزرگ...
مامان‌بزرگ من شب‌ها برای ما قصه می‌گوید.
اگر خوابمان نیاید، او بهمان اجازه می‌دهد بازی کنیم!
هاها! هوهو!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات19
زبانفارسی
شابک978-600-353-955-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ ۲۱,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا

برای دریافت کتاب دنیای پپا 15: بهترین مامان بزرگ دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.