معرفی و دانلود کتاب خودت قله‌ای: از ذهنیت درمانده بودن، به ذهنیت برنده بودن برسید

عکس جلد کتاب خودت قله‌ای: از ذهنیت درمانده بودن، به ذهنیت برنده بودن برسید
قیمت:
۷۹۰۰۰ ۳۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودت قله‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودت قله‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودت قله‌ای: از ذهنیت درمانده بودن، به ذهنیت برنده بودن برسید

حتماً برای شما هم پیش آمده است که نتوانید بعضی از مسائلِ آسیب‌زای زندگی خود را رها کنید و به آرامش برسید. کتاب خودت قله‌ای اثر برایانا ویست به ما کمک می‌کند تا علف‌های هرز و قسمت‌های آسیب‌پذیر زندگی خود را شناسایی کنیم و داستان زندگی‌مان را از نو بنویسیم.

درباره‌ی کتاب خودت قله‌ای

ذهنیت، مجموعه‌ای از روش‌ها و مفاهیم درونی است که نحوه‌ی برخورد فرد با دنیای خارج از خودش را مشخص می‌کند. مانند عینکی است که رنگ دید شما را عوض کرده و همه چیز را برایتان شفاف‌تر یا تیره‌تر می‌کند. در نتیجه، ذهنیت نقش مهمی در پیشبرد اهداف، روش‌ها و تصمیم‌گیری‌های شما دارد. کتاب خودت قله‌ای (The Mountain Is You: Transforming Self-Sabotage Into Self-Mastery) اثر برایانا ویست (Brianna Wiest) توضیح می‌دهد که ذهنیت ما تأثیر زیادی بر زندگی‌مان دارد و با توجه به اینکه ما به‌طور مثبت یا منفی به چالش‌های پیش رویمان نگاه می‌کنیم، می‌توانیم تجربه‌های متفاوتی از زندگی داشته باشیم.

معرفی و دانلود کتاب خودت قله‌ای

در کتاب خودت قله‌ای به‌طور کلی می‌آموزیم که ذهنیتِ درمانده‌بودن به معنای احساس ناتوانی، ناامیدی و عدم توانایی در مواجهه با چالش‌ها است؛ و ذهنیت برنده‌بودن به معنای داشتن اعتمادبه‌نفس، تلاش برای بهبود و توانایی در مواجهه با چالش‌ها است و می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد. مانند ایجاد یک برنامه‌ی عملی برای بهبود مهارت‌ها، تلاش در جهت ایجاد روابط مثبت یا حتی تغییر نگرش‌های منفی به مثبت.

فرض کنید که در یک پروژه‌ی کاری با مشکلاتی روبه‌رو شده‌اید و سرشار از نگرانی و استرس هستید. کتاب خودت قله‌ای در اینجا می‌گوید که مانع شما در رویارویی با این چالش فقط ذهنیت خودتان است. در اینجا ذهنیت درمانده‌بودن ممکن است احساس ناتوانی کند و جا بزند و آنقدر نگران شود که هم موقعیت شغلی را به خطر اندازد و هم آن پروژه‌ی کاری را نابود کند. درحالی‌که ذهنیت برنده‌بودن می‌گوید: چگونه این مشکل را حل کنم؟ چگونه وضعیت را کنترل کنم؟ این فقط یک چالش است، چگونه می‌توانم مهارت‌هایی را در خودم بهبود ببخشم تا بهتر عمل کنم؟

کتاب خودت قله‌ای کمک می‌کند تا از ذهنیت درمانده‌بودن به ذهنیت برنده‌بودن برسیم. برایانا ویست در هر فصل به موضوعات مختلفی مانند کنترل احساسات، تسلط بر ذهن، هنرِ رها کردن، تفکر مثبت و... می‌پردازد. او معتقد است که قله‌ی شما، مانعی بین شما و زندگی کردنتان است و مواجه‌شدن با این قله تنها راهِ رهایی و رشد شماست. کتاب خودت قله‌ای به زبان ساده و قابل فهم نوشته شده تا مخاطب را وادار به تفکر و پذیرش محدودیت‌هایش کند و او را به سمت تغییر نگرش‌ها و بهبود زندگی بکشاند.

کتاب خودت قله‌ای اثر برایانا ویست توسط انتشارات کهکشان دانش به چاپ رسیده و کتایون اقتصادی آن را ترجمه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب خودت قله‌ای

  • کتابی طنین‌انداز که ما را با چگونگی تخریب و ساختن خودمان آشنا می‌کند. (هلن مری)
  • کتابی که مستقیماً سر اصل مطلب می‌رود و خواننده را به چند لحظه‌ی خودآگاهیِ عمیق دعوت می‌کند. (کالین نیکلسون)

کتاب خودت قله‌ای مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای هر کسی که آماده‌ی شروع تغییری بزرگ درون خود و زندگی‌اش باشد مناسب است. همچنین کسانی که به مطالبِ روان‌شناسیِ عمومی و خودسازی علاقه‌مند هستند، می‌توانند از محتوای خوب این کتاب بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب خودت قله‌ای: از ذهنیت درمانده بودن، به ذهنیت برنده بودن برسید می‌خوانیم

درخشش شما ممکن است چیزی نباشد که دیگران آن را ببینند یا ممکن است دیگران واقعاً آن را به عنوان یک تغییر نبینند. در دنیایی که بر پایه انتقام و روابط استوار می‌باشد، دنیایی که سعی می‌کند به شما بگوید که تغییرات اساسی شما باید در فید اینستاگرام شما پخش شود، ما معنای واقعی درمان یافتن، پیشرفت کردن و هماهنگ بودن با زندگی را متوجه نمی‌شویم. درخشش واقعی این نیست که به افرادی که در گذشته زندگی شما بوده‌اند ثابت کنید که افراد اشتباهی بودند، بلکه باید آن‌قدر در مورد آینده امیدوار و راضی باشید که دیگر هیچ وقت حتی به آن‌ها فکر هم نکنید. وقتی می‌خواهید زندگی خود را طوری تغییر دهیدکه متفاوت به نظر برسد، فقط باید روی این مطلب تمرکز کنید، نباید به دنبال نظرات افرادی باشید که شما را دوست نداشتند و هیچ توجهی به شما نداشتند.

شما همیشه می‌توانید تفاوت را هم بفهمید. افرادی که واقعاً متحول شده‌اند، فقط به ظاهر مسائل توجه نمی‌کنند، زندگی آن‌ها در حال حاضر به شدت بر چگونگی و عمق مسائل متمرکز شده است.

«درخشش درست» طبیعی است. این درخشش همه سختی‌های نهفته و مشکلات واقعی را از بین می‌برد و همان درمان می‌باشد، درخشش تغییری است در جهت خوب و باعث می‌شود برای اولین بار شما به قلب خود بیشتر از چشمان دلبر خود اهمیت بدهید و بیشتر دوست داشته باشید. هرکسی می‌تواند تصاویری که بهتر به نظر می‌رسد را کنار هم قرار دهد. همه می‌توانند عکس‌ها را ویرایش و فیلتر کنند و آن‌ها را پشت سرهم قرار دهند یا در کنار هم بگذارند تا یک روایت یا داستانی را به صورت کامل به وجود آورند. همه می‌توانند راه زندگی خود را زیبا کنند، هر کسی اگر واقعاً تلاش کند می‌تواند بهتر شود، هر کسی می‌تواند شما را متقاعد کند که بهتر از آنچه که واقعاً هست عمل کرده است. اگر آن‌ها تا این حد می‌خواهند این را ثابت کنند، احتمالاً به این دلیل می‌باشد که هنوز از درون تهی هستند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: خودت قله‌ای
فصل 2: هیچ چیز مثل خودتخریبی نیست
فصل 3: انگیزه‌هایتان شما را به سوی آزادی راهنمایی می‌کنند
فصل 4: ایجاد هوش هیجانی
فصل 5: گذشته را رها کنید
فصل 6: ساخت یک آینده جدید
فصل 7: از خودتخریبی تا تسلط بر نفس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودت قله‌ای: از ذهنیت درمانده بودن، به ذهنیت برنده بودن برسید
نویسنده
مترجمکتایون اقتصادی
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات164
زبانفارسی
شابک978-622-8369-00-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۹۰۰۰ ۳۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودت قله‌ای

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خودت قله‌ای

برای دریافت کتاب خودت قله‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.