معرفی و دانلود کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک: راهکارها و مثال‌هایی برای مردان و زنان

عکس جلد کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک: راهکارها و مثال‌هایی برای مردان و زنان
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک: راهکارها و مثال‌هایی برای مردان و زنان

کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک، اثری برای تقویت رابطه‌ی میان زوج‌هاست. پتی هنری، نویسنده‌ی کتاب، راه‌کارهایی را برای بهبود و تحکیم روابط عاطفی زوج‌ها در این اثر مطرح کرده است. پس از مطالعه‌ی این کتاب، با روش‌های سودمند و اثربخش برای ایجاد رابطه‌ای عاشقانه و سرشار از محبت میان زوج‌ها آشنا می‌شوید.

درباره‌ی کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک

کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک (The Emotionally Unavailable Man: A Blueprint for Healing)، اثری برای کمک به زوج‌هایی است که توانمندی بیان و ابراز احساسات عاطفی خود را در زندگی مشترک، ندارند! پتی هنری (Patti Henry, M.Ed., L.P.C)، نویسنده‌ی کتاب، مشکلات میان زن و شوهر را دوطرفه می‌داند. در این بین، از آنجایی که آقایان مشکلات رایج‌تری در بیان احساسات عاطفی خود دارند، این کتاب با بررسی حضور عاطفیِ مردان در زندگی مشترک نگاشته شده است.

معرفی و دانلود کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک

مطالعه‌ی کتاب حاضر به بانوانی که در چنین روابطی هستند کمک می‌کند تا این رفتار را درک کنند، با آن کنار بیایند، از خود و رابطه‌شان محافظت کرده و برای رسیدن به صمیمیت عاطفیِ عمیق‌تر تلاش کنند. به گفته‌ی نویسنده کتاب،‌ بعضی از آقایان، رفتاری سرد، گوشه‌گیرانه، یا بی‌تفاوت را در رابطه پیش می‌گیرند. این آقایان از به‌اشتراک‌گذاشتن احساسات و نیازهای عاطفی خود با شریک زندگی‌شان امتناع می‌کنند. بیان‌نکردن احساساتِ عاطفی توسط این دسته از آقایان، به‌معنای بی‌احساس بودن آن‌ها نیست. این احساسات ممکن است در رفتار یا تجربه‌های گذشته، مانند ترک عاطفی، سوء‌استفاده، یا فقدانِ الگویِ سالمِ ابرازِ عاطفی، ریشه داشته باشند. مردان می‌توانند با تمرین و تلاش، مهارت‌های لازم را برای بیان احساسات خود به طور سالم و سازنده یاد بگیرند. شناسایی احساسات، برقراری ارتباطی واضح و مؤثر، و مدیریت احساساتِ دشوار، روش‌هایی هستند که به بیان احساسات عاطفیِ آقایان کمک می‌کند.

نویسنده‌، مطالب این کتاب را در دو بخش نگاشته است. بخش نخست کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک، به مشکلات عاطفی آقایان در روابط میان زوج‌ها اختصاص دارد. در این بخش ابتدا مشکل ابراز احساسات عاطفی بررسی می‌شود. سپس نویسنده به تحلیلِ پیامد‌های این مشکل می‌پردازد. در ادامه‌ی کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک، راه‌حل‌هایی برای رویارویی با مشکل و حل آن مطرح شده است. دومین بخش از این کتاب به بررسی مشکلات احساسی بانوان در زندگی مشترک اختصاص دارد. نویسنده‌، در این قسمت تاکید دارد که بانوان باید شناخت کاملی از روحیه‌ی عاطفی خود داشته باشند. شناخت بانوان از روحیات عاطفی خود، به آنها کمک می‌کند تا با همسرشان ارتباطی عمیق‌تر و مؤثرتر برقرار کنند، تعارضات را به طور موثرتری مدیریت کنند و در نهایت، زندگی مشترک شادتر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشند. این امر عزت نفس آنها را افزایش می‌دهد و باعث ایجاد روابط احساسی عمیق‌تر می‌شود.

پتی هنری، نویسنده‌ی کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک، در این اثر روش‌هایی را به زنان می‌آموزد که در زمانی که همسرشان در زندگی مشترک حضور عاطفی ندارد یا حضور عاطفی‌اش کمرنگ است، کاربرد دارند. منظور از این شرایط، زمانی است که آقایان به‌رغم تلاش‌هایی که انجام می‌دهند، توانمندی ابراز بعضی از احساسات عاطفی خود را ندارند. به گفته‌ی مولف کتاب، تغییر زمان می‌برد. افرادی که زندگی مشترکی را تشکیل داده‌اند یا در رابطه هستند، باید به خود و یکدیگر زمان بدهند تا تغییرهای دلخواه، رفته‌رفته در فرد ایجاد شود. مطالعه‌ی کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک، درک عمیق‌تری را از چالش‌های رابطه در ذهن آقایان و خانم‌ها ایجاد می‌کند. این درک، نقش مهمی در افزایش همدلی میان زوج‌ها و تقویت کانون خانواده دارد.

کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک را نشر کتاب خوانا، چاپ و روانه‌ی بازار کرده و فرخنده سادات مرعشی، مترجم این کتاب است.

کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی افرادی که در پی یافتن راه‌کارهایی برای استحکام زندگی مشترک هستند و می‌خواهند روش‌هایی را برای ابرازِ بهتر احساسات عاطفی پیدا کنند، مخاطب‌های اصلی کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک به‌شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک: راهکارها و مثال‌هایی برای مردان و زنان می‌خوانیم

بسیاری از پسران کوچک آموخته‌اند که نیازی نداشته باشند و این اشتیاق را تا زمانی ‌که نمی‌توانند فشارش را احساس کنند سرکوب می‌کنند. آن‌ها آموخته‌اند که نیازداشتن یعنی ضعف. اگر چنین چیزهایی به شما یاد داده‌اند دروغ گفته‌اند؛ نیاز نه ضعف بلکه احساسی طبیعی است. شما از سیاره‌ی دیگری نیامده‌اید که از ماده‌ی متفاوتی ساخته شده باشید. شما به همین سیاره تعلق دارید و دارید این کتاب را می‌خوانید و انسان هستید. انسان نیازهایی دارد. همه‌ی ما نیازهایی داریم. اگر فکر می‌کنید بدون نیاز می‌توانید زندگی کنید، تلاش کنید تا یکی‌دو روز بدون اکسیژن زندگی کنید؛ اگر فکر می‌کنید با دیگران تفاوت دارید، نه ندارید! شما هم یکی از ما هستید. وقتی پوستتان بریده می‌شود خون‌ریزی می‌کنید. شما بخشی از نژاد انسان هستید و به‌شکلی طراحی و ساخته شده‌اید که نیازهای جسمی و عاطفی داشته باشید.

پس برای یک لحظه با من باشید و بپذیرید که طبیعی هستید، با دیگر انسان‌ها تفاوتی ندارید و بنابراین دارای نیازهای جسمی و احساسی هستید. نیازهای فیزیکی‌ای که می‌خواهم شما از آن آگاه باشید نیاز به نوازش و نیاز به امنیت است. نیازهای عاطفی که باید به آن آگاه شوید نیاز به امنیت، نیاز به قدرت و نیاز به پذیرش/ عشق است.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
سخن مترجم
بخش اول: کتاب مردان
1: مشکل
2: طوفان
3: اجتناب از طوفان
4: طوفان از نظر زنان
5: رویارویی با طوفان
6: مرزها
7: خانواده
8: پیوند دوباره با احساس
9: زندگی با قدرت شخصی: آزادی
10: آرام کردن طوفان، بخش اول
11: آرام‌ کردن طوفان، بخش دوم
12: سفر ادامه دارد
بخش دوم: کتاب زنان
1: شناخت
2: لحظه‌ای درنگ
3: کارهایی که می‌توانید انجام دهید
4: اطمینان ایجاد کنید
5: مقاومت
6: یادگیری عشق ورزیدن/ یادگیری التیام بخشیدن
7: موارد استثناء: زمانی که همسرتان هرگز حضور عاطفی نخواهد داشت
8: سه گزینه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک: راهکارها و مثال‌هایی برای مردان و زنان
نویسنده
مترجمفرخنده سادات مرعشی
ناشر چاپینشر کتاب خوانا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات270
زبانفارسی
شابک978-622-97964-5-0
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک

برای دریافت کتاب حضور عاطفی مردان در زندگی مشترک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.